Agendrix

Qui utilise Agendrix ?

Les propriétaires, exploitants et gestionnaires de petites entreprises, de fournisseurs de services, de restaurants, de commerces de détail, de franchises, de fournisseurs de soins, etc.

Description de Agendrix

Conçu pour optimiser la planification du personnel de manière rentable. Les fonctionnalités comprennent l'accès à distance, la gestion des mémos et plus encore.

Informations sur Agendrix

Agendrix

https://www.agendrix.com

Fondé en 2015

Vidéo de Agendrix
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Présentation des tarifs de Agendrix

Agendrix est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Agendrix est disponible à partir de 2,00 $US/mois.


À partir de

2,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Agendrix

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Agendrix - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Changement d'équipe
  • Distribution planifiée
  • Gestion de la paie
  • Gestion des ressources
  • Messagerie
  • Online Time Clock
  • Planification automatisée
  • Rapports et analyses

Logiciels de planning du personnel : afficher la liste complète

Agendrix - Alternatives

Plus d'alternatives à Agendrix

Avis sur Agendrix

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Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,9
Service client 5
Fonctionnalités 4,7
Rapport qualité-prix 5

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Nathanielle F.
Présidente
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2017

"A real pleasure using this product. I will never return to simply using Excel."

Avantages: My company "Événements Momento" has been using Agendrix for over a year to manage employee time and the freelancers for Staff Momento. It's been a true pleasure! I will never return to using an excel document. Agendrix is a Quebec company (a huge plus when I'm making my decisions). I'm always able to receive their services in French and personalized to my liking.
The team at Agendrix is always very helpful and attentive to our specific needs. They are able to adjust the platform to meet our requirements.
I full recommend Agendrix and to trust in their abilities.

Inconvénients: A pro that can sometimes be a con. The platform is constantly evolving with new demands from their clients and with the evolution of technology. Sometimes, this can cause a few hiccups. However, nothing as bad as using Excel ;-)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2017
Alain G.
Cool Director
Ressources humaines, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2017

"Overwhelming experience!"

Commentaires: No more Excel sheets and way more time to make other important things.

Avantages: - very effective
- intuitive interface
- application is really easy to use by employees
- communications made flawlessly via application
- Top notch technical service

Inconvénients: Since I use the software (almost 2 years), I really miss the fact that no app is available for managers. Although, if the employees doesn't have any data plan for their cell phone carriers, installing Agendrix's app might desactivate notifications by SMS.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2017
Alexis S.
Client Experience Specialist
Cosmétiques, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/07/2018

"Agendrix is okay but it's not my favorite"

Avantages: I like how I can easily view my colleagues work schedules for the day. Very clear and clean cut look.

Inconvénients: I hate when my managers make updates and the updates send a million and one notifications and if I add reminders, they are not the most up to date.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/07/2018
Samuel R.
CEO
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/06/2017

"Great software!"

Commentaires: I reduced my time of managing scheduling by more than 50%.

Avantages: Very easy to use, excellent support. Since I subscribed to Agendrix, I have reduced my time by 50% in managing work schedules.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/06/2017
Simon F.
Directeur des opérations
Supermarchés, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2017

"Intuitive and easy to work with. The team is really helpful too. Overall, brilliant software!"

Commentaires: The ease of comunicating with our staff.

Avantages: The way you can communicate with all your employees is beyond all my expectations and our staff's impression is positive so far.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2017