18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de OWOX BI

OWOX BI est votre analyste marketing personnel qui vous aide à progresser plus rapidement et à atteindre vos objectifs marketing.

Grâce aux analyses marketing d'OWOX BI, vous serez en mesure de trouver des zones de croissance et d'en identifier les risques, d'obtenir une prévision par IA des performances de votre plan marketing, de recevoir des rapports exploitables pour chaque employé et de créer votre stratégie marketing basée sur les données.

Le nombre de clients OWOX BI augmente 22 % plus rapidement que la moyenne du marché.

Qui utilise OWOX BI ?

Commerces de détail multicanaux, entreprises d'e-commerce, agences de marketing et de publicité.

OWOX BI Logiciel - 1
OWOX BI Logiciel - 2
OWOX BI Logiciel - 3
OWOX BI Logiciel - 4
OWOX BI Logiciel - 5

OWOX BI ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OWOX BI

OWOX BI

5,0 (18)
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
5
4,3 (18)
4,9 (18)
5,0 (18)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
135
21
4,1 (2 325)
4,2 (2 325)
4,2 (2 325)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à OWOX BI

Tableau
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration de données
Outils d'analyse de données
Visualisation de données
ClicData
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Suivi des indicateurs clés de performance
Visualisation de données
Adriel
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
ROI Tracking
Tableau de bord
Looker
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports et analyses
Sources de données multiples
Visualisation de données
Trevor.io
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports ad hoc
Tableau de bord
AnswerRocket
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Synerise
Fonctionnalités les mieux notées
A/B Testing
Gestion des campagnes
Segmentation
Adverity
Fonctionnalités les mieux notées
Extraction de données web
Importation et exportation de données
Suivi des conversions
Improvado
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données

Avis sur OWOX BI

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Alex
Alex
Marketing Director (Ukraine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A solution to reduce time on daily marketing analytics routine

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : First of all we were looking for a solution to our daily routine problem. Our marketing analysts were spending way to much time on dull kind of work like collecting necessary data. Sometimes they had to redo the work that they’ve been doing for several hours in case of some technical problems etc. Of course their productivity has fallen and we needed to change the whole process. OWOX BI became a great choice! They’ve helped us to reduce daily routine so our analysts got more time on more interesting work that can bring more advantages.

Avantages :

It’s just so great that now we don’t need to spend so much time on collecting and processing data! OWOX BI does all these without our constant control. All we needed to do was to set up the necessary pipelines.

Inconvénients :

Nothing! Great tool, great team, great results!

Dmytro
Dmytro
Co-Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services d'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great instrument to analyze online and offline marketing data

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : There are lots of things to mention. The main points on this list are: we calculated the ROPO impact, effectively managed ad channels, reduced spending, built comprehensive reports for the sales team and management, improved our marketing strategies, found new areas of growth for the business.

Avantages :

OWOX BI has a vast scope of useful features to process marketing data. It automatically collects, processes, and merges data from many channels. But one thing that our team appreciates the most, OWOX BI helps us to process offline orders and take them into account in general reports. It’s a fantastic option since we now receive accurate data on customers’ activity and sales. The cohort analysis is something we look to explore further on. That’s to say, OWOX BI has much to offer.

Inconvénients :

You need to have good analytical skills as a marketer to make the most of this tool and its features. Though, they have some great user cases in their knowledge base.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great software, a must-have for date-oriented marketers

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : It is a massive time-saver !

Avantages :

+ Ease of use. It is very easy to set up data pipelines and attribution models. + Google Sheets integration : very useful to push manual data to GA (eg. offline cost data) + Reactive support : customer support questions are answered promptly and professionally

Inconvénients :

- Could have additional data sources for pipelines - Would love to have a feature to connect to Data Studio.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Réseaux informatiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Fantastic functionality and data analysis

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : OWOX BI solved many problems for our company. It helped us measure the impact of ROPO-effect, analyze users’ sessions, and evaluate email marketing efforts. There are multiple metrics that we calculate to determine the problem spots. We also found new opportunities for growth. Ever since our marketing team started using OWOX BI as a chief analytical tool, we made decent progress in our marketing strategies.

Avantages :

OWOX BI is the tool that empowers data and adds more sense to it. I never thought we could get so many insights from the gathered data. Now we can calculate everything we need to know for the business success, and then put it in convenient reports for other teams to acknowledge.

Inconvénients :

It was a bit difficult to understand how to set certain reports but their support team helped us to do it properly. So, you might need some assistance at the beginning.

Tetyana
Tetyana
IT Business Analyst (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A handy service for marketing analysis

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : It’s a super helpful service for our marketing team. It saves hours of working time and eliminates manual work with data. I now collect all needed metrics from about a dozen of traffic sources, mobile apps, and build all-in-one reports to view the results. Now I see an actual picture of our budget spending.

Avantages :

A very useful tool for a marketer who wants to save time on data analysis and reports. OWOX BI manages huge loads of data from various sources and processes them within a single interface. What’s more, it integrates with CRM tools and other API platforms. This means no more headache with manual uploads and data collection.

Inconvénients :

I was confused with a few filter options when I built my first report and had to contact support. They helped me in the shortest time.