Qui utilise Calendly ?

Tout le monde peut utiliser Calendly. Il convient aux personnes qui n'aiment pas envoyer de nombreux e-mails pour fixer une heure de réunion.

Description de Calendly

Calendly, un outil de planification automatisée puissant, mais simple, facilite la connexion entre les personnes et leur permet d'accomplir plus de choses... Des millions d'utilisateurs profitent d'une expérience de planification agréable, de plus de temps à consacrer aux principales priorités et d'une flexibilité permettant de s'adapter aux utilisateurs individuels comme aux grandes équipes. Calendly fonctionne avec les calendriers et applications Google, Office 365 et Outlook tels que Salesforce, Stripe, GoToMeeting et Zapier pour proposer une expérience utilisateur transparente.

Informations sur Calendly

Calendly

https://calendly.com/

Fondé en 2013

Meeting types
Email invitation
Availability management
Vidéo de Calendly
Play
Meeting types-thumb
Email invitation-thumb
Availability management-thumb

Présentation des tarifs de Calendly

Calendly est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Calendly est disponible à partir de 8,00 $US/mois.


À partir de

8,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Calendly

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • iPhone (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Calendly - Fonctionnalités

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  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de clients
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  • Gestion des calendriers
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  • Gestion des rendez-vous
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Logiciels d'agenda : afficher la liste complète

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Logiciels de calendrier : afficher la liste complète

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  • Portail employés
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Logiciels de planning du personnel : afficher la liste complète

Calendly - Alternatives

Plus d'alternatives à Calendly

Avis sur Calendly

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,6

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Chris C.
Principal
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/02/2020

"The perfect tool for solving the scheduling back and forth"

Commentaires: I love it. I use it every day. I tell everyone I know to use it. It solves the biggest problem. There are a few AI-powered exec assistant tools, but... why bother? That still forces the other person to do the multi-email "what times work?" "oh not for me, how about these" "okay, where do you want to meet" dance. This is a single email.

Avantages: Calendly does exactly what you need it to do: it takes scheduling a meeting with someone down from a 6 or 7 email affair to a 1 or 0 email affair. This is transformative. I can simply send my lunch URL to someone and let THEM book a date that I can guarantee is up-to-the-minute accurate, ask the questions I want to ask (where should we eat?), and gather additional contact information, all without the risk of it getting lost in the shuffle. I did 135 networking lunches last year, entirely powered by Calendly. It's brilliant, because it ends in the result we all need: a mutual calendar invite that we both agree works for us. Add things like buffer times, clever event types, and linking up with my contacts with Zapier and man is this the easiest $8/mo I could ever spend.

Inconvénients: Nothing. It's basically perfect. I wish that, when using someone _else's_ Calendly to book, it'd look at my schedule and black out bad dates, but that's a nit to pick. I'd also like it to auto-advance to the next available window if there are no more dates on the initial screen.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/02/2020
Utilisateur vérifié
Director of Growth
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/02/2021

"If you’re not already using Calendly, start."

Commentaires: Overall adding Calendly has been a massive help in the efficiently and seamlesssness of our team to get meetings or calls scheduled super easily. It really is such a no-brainer type platform, I can only imagine how much time people who aren’t using it waste in everyday.

Avantages: Calendly solves so many challenges, for me, my team, and even for our prospects and clients too. The back and forth of looking at calendars, sending days/times of availability, having time zones misinterpreted, the times sent have since been filled, etc etc etc are no more. This is a HUGE time and headache saver!! Not to mention, they’ve added so many incredible integrations that anytime our clients have semi customized needs around scheduling, Calendly is always the first place we check for a solution - and 9 times out of 10 it’s a perfect fit, for a fraction of the cost of custom developing something.

Inconvénients: It’s so hard to put a finger on anything I would improve. Ive been using Calendly for years and didn’t realize how robust some of the integrations were and have become, so maybe some additional education around those would be super beneficial to users like me who didn’t even know how much more they were missing out on.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/02/2021
Amir G.
CTO and Founder
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/07/2019

"Bad technical support team - made us lose money AND now asked fro upgrade"

Commentaires: I was fairly happy with Calendly, even though it was more expensive than its competitors. It looks great on mobile and pretty simple to set up. However, we had a very unique situation with our booking and I reached out to their team about it and explained it all. Of course, since I was not a paying member, all the answers were "yes you can" ... and they even showed me how to do it. I thought all was working, until a few months down the road, I found that actually, we have been losing booking (paid) potentials all along because of some conflicting issues their team forgot to mention (or just made a mistake in their advice). I reached out and their solution was for us to PAY MORE for another user account. They even owned up to making the mistake of giving bad advice. I offered them a compromise and they stayed with their position I need to pay for a whole extra account. Now we are stuck with them.

Avantages: Looks great on mobile. Easy to use. Allows capture of utm_source

Inconvénients: At the time I signed up, there was really nothing stopping me... until I found out their support team led me to paying 2x than I should be.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/07/2019
Cate M.
Director of Client Engagement
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/01/2021

"Impresses clients and saves time multiple times a day"

Commentaires: As previously mentioned, Calendly has allowed our organization to reduce email back and forths with clients. Furthermore, it allow you to give a client access to someone else's calendar through a link. The joint meeting scheduling is phenomenal and provides even more breadth to the tool.

Avantages: The ability to customize meeting names, meeting times, and send unique links to clients is so helpful. Additionally, I truly appreciate the ability to integrate with Zoom and create buffer times between meetings. Without Calendly, scheduling meetings with clients would be extremely cumbersome and I'm confident we would lose at least 25% of our current bookings.

Inconvénients: I would like the ability to have a signup as part of the software. At this point, I don't believe that someone can register for a standing weekly meeting.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/01/2021
Utilisateur vérifié
Co-founder
Eau/gaz/électricité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/02/2021

"Calendly makes scheduling easy"

Commentaires: Overall experience with Calendly is perfect for my business as it is still in a seed phase and I am still able to make more from calendly. I have a properly scheduled timeline for the customers.

Avantages: Calendly has a perfect integration option to your business emails and the website. With a basic knowledge of the internet, it can be integrated into the site or the contact form. Calendly has a few one-click integrations with many service providers like MailChimp, Hubspot, Zoom, etc

Inconvénients: One of the key features which is still missing and I believe people at Calendly will come up with soon is to track people who are opting for the schedule, number of clicks and feedback system after the call.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/02/2021