15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Suralink

Suralink est un leader de la gestion des listes de demandes PBC ; il aide les cabinets comptables à simplifier le processus de documentation des audits tout en améliorant l'expérience client. Cette application basée sur le cloud intègre une liste de demandes PBC dynamique et un flux de travail d'affectation avec une plateforme d'hébergement de fichiers sécurisée pour donner aux clients l'accès à un portail tout-en-un facile à utiliser. Cette technologie et l'expertise du secteur aident plus de 300 des plus grandes entreprises en Amérique du Nord et au Royaume-Uni à assurer un processus d'audit plus simple et plus sécurisé.

Qui utilise Suralink ?

Suralink convient parfaitement aux cabinets comptables de toutes tailles qui souhaitent rationaliser les processus de gestion de listes de demandes PBC, de documents et de flux de travail.

Suralink Logiciel - 1
Suralink Logiciel - 2

Suralink ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Suralink

Suralink

4,7 (397)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
55
Intégrations introuvables
4,6 (397)
4,7 (397)
4,6 (397)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
375,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
25
Intégrations introuvables
4,6 (22)
4,4 (22)
4,7 (22)

Alternatives à Suralink

ShareFile VDR
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Dropbox Business
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Smartsheet
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Création et conception de formulaires
Suivi des projets
Box
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
TaxDome
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des documents
Portail client
Canopy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Portail client
Stockage de documents
ShareFile
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Partage des fichiers
Stockage de documents
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration

Avis sur Suralink

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
21%
3
3%
Robert
Business Applications
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the best Provided By Client documentation system

5,0 l’année dernière
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Mike
Mike
Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Suralink Enhances and Simplifies Audit Evidence Collection Process

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall we've really enjoyed using Suralink and recommend it to all. Support is great too. Easily add licenses as needed.

Avantages :

Gone are the days of having a DRL or PBC that you manage in an Excel spreadsheet over e-mail or in a Dropbox, Box, or Sharepoint. Suralink does it for you with individual line items for each request, easy drag & drop to upload files, easily download all or just new files, track status, assign owners to requests, make requests private, and more. Can be used for any audit or advisory project where you need evidence from the client. Pay per firm user. Storage is unlimited, client engagements are unlimited.

Inconvénients :

Suralink is still developing new functionality. Just released some new APIs that should help. Security only has 2 levels: Staff or Manager.

Réponse de l'équipe de Suralink

il y a 3 ans

Thanks for such a great review, Mike! We're glad you're finding value from Suralink. We're also happy to discuss new feature requests anytime. If there's ever anything we can do, please don't hesitate to reach out!

Christian
News Editor/Journalist (Danemark)
Presse écrite, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Seamless Collaboration with Suralink

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Overall, I am very pleased with my experience using Suralink. The user-friendly interface combined with the powerful collaboration tools make it the perfect choice for teams that need to get work done quickly and without any hassle.

Avantages :

I recently switched over to Suralink for all my online collaboration needs and I have been very pleased with the service so far. The interface is incredibly intuitive and the features make it easy to work with my team. The real-time comments and editing features are especially helpful and make it a breeze to get everyone on the same page quickly.

Inconvénients :

The only downside I have experienced with Suralink is the occasional bugs. I have had a few documents take longer than normal to load or had some formatting issues when sharing a document with multiple users. However, these issues have been few and far between and have been quickly resolved with the help of the customer support team.

Dominick
Senior Account Manager (É.-U.)
Comptabilité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Suralink: Wiss/WEST Growth

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

It works. I do not have experience with other software's so not certain how to compare. It would be great if it could integrate with iChannel

Inconvénients :

I work for WEST Growth, LLC which is a subsidiary of Wiss and Company, LLP. I do not have any other experience with secure portal except for Suralink so I am not sure how useful my opinion is, however, I have several clients who complain about the UI. Basically, it is not very straightforward/learning curve involved.

Michael
Senior Accountant (É.-U.)
Comptabilité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best PBC Request/File Share Site I Have Used

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Exceptional. I've used a few different PBC request/file share sites and none of them have come close

Avantages :

Very simple to use, the client view is just like the audit team view so I can walk them through the site, easy to upload, has almost every feature we were looking for, and they are constantly upgrading based on my feedback

Inconvénients :

No setup to send automatic status updates to clients throughout an engagement. Must remember to send them manually

Bryce
Audit Manager (É.-U.)
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Efficiency and Clarity

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : I am all in on this app. My clients are appreciating it too.
Efficiency on our side and theirs is up.

Avantages :

I really like the ability to go in, as an audit manager, and get an idea of the status of the audit is. I can see how responsive the client is. I can see how responsive staff is being. This allows me to focus on my attention on the clients that are being responsive. This is very important during busy season. I am constantly in Suralink during busy season, even if staff is doing the interacting with the client. I am also quickly finding the power of the status reports that are sent out to the client and I am beginning to only send communication to the client through the status report function rather than email from Outlook.

Inconvénients :

The process of switching from one engagement to another takes one or two steps more than I would like. Maybe having a tool/navigation bar on the side could help.