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à choisir le meilleur logiciel

Description de Veloxy

Grâce à l'IA, Veloxy permet aux équipes de ventes de s'engager dans Salesforce, d'enregistrer leurs activités et de mettre à jour leur pipeline, même en déplacement. La gestion des ventes permet de mieux prévoir et gérer les activités (appels, e-mails, activités, etc.).
Connectez votre Salesforce et Outlook/Office 365 ou Gmail à Veloxy pour suivre les e-mails (uniques ou groupés), les activités, les leads et les contacts, le tout en un seul endroit.
Concentrez-vous sur les activités de vente productives, tandis qu'un assistant virtuel basé sur l'IA s'occupe du reste en coulisse.

Qui utilise Veloxy ?

Toute entreprise utilisant Salesforce et Outlook/Office 365 ou Gmail bénéficiera de Veloxy (Mobile, Inbox et Analytics). Voici une plateforme que les professionnels de la vente aimeront à utiliser au quotidien !

Veloxy Logiciel - 1
Veloxy Logiciel - 2
Veloxy Logiciel - 3
Veloxy Logiciel - 4

Veloxy ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Veloxy

Veloxy

4,8 (216)
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
4
4,8 (216)
4,8 (216)
4,9 (216)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
24,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
168
91
4,5 (2 970)
4,4 (2 970)
4,4 (2 970)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Veloxy

Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des e-mails
Lead nurturing
Copper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions
ForceManager
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
OnePageCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions

Avis sur Veloxy

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
13%
3
0%
1
0%
Chris
Chris
Director of Sales, NA- ExxonMobil &Esso (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

So much better than the Salesforce native app it's not even funny

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We have been using Veloxy for nearly 3 years starting with the team that I lead as a pilot, and then eventually rolling it out to the entire sales organization at our company. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been excellent to work with throughout the entire process, and we would like to think that some of the enhancements of the product have come from the feedback from our field sales team. ;-) The field sales team is able to spend less time recording their sales activities in Salesforce, and more time actually selling.

Avantages :

There are a couple of key things that I love about Veloxy: 1) Push notifications. This has been a HUGE missing thing for the Salesforce app. Veloxy will send you a notification to call a prospect at the time that you've designated. 2) Autologging of sales activities. I don't understand why anyone would ever make a phone call to a lead/opportunity that you know is in Salesforce without using Veloxy. If you call through the app, it will time stamp the conversation and you can immediately put in any notes. Talk-to-text is supported so it's very quick and easy to get your sales activities recorded for reference. 3) "Businesses Around Me" feature is great for our field sales reps. When they come out of an appointment, they're able to check to see if there are any likely prospects to visit while in the area. It's a great way to supplement other prospecting methods.

Inconvénients :

I can't really think of any cons about using this app. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been great about working with us to address any customizations that we may need in order to have the smoothest experience possible.

Dane
Senior Comcast Business Account Exec (É.-U.)
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Veloxy to the rescue!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Email templates to reminders its a great tool to optimize your sales.

Avantages :

I love the GEO tracker for my leads. It helps me as a field sales guy to see the opportunities around me.

Inconvénients :

Not much to dislike about this product. Its very easy to use and it saves you time. It also logs all your interaction and calls for easy record keeping.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement primaire et secondaire, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Veloxy has great potential, but lacks the technical support needed for customers

1,0 il y a 5 mois

Avantages :

The ability to create mass email campaigns for customers.

Inconvénients :

Veloxy stopped sending my emails. Then when I contacted “Veloxy Support” he just sent several emails back and forth but never fixed anything. Veloxy has great potential, but they NEED a REAL Support Team that actually helps their customers.

Steve
Steve
Enterprise Account Executive (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Veloxy gives me more selling time and helps me focus on selling.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I can focus better on communicating with propsects and there for make more sales.

Avantages :

Veloxy saves me 45 or more minutes every day, as I don't have to manually log each activity. For example, logging emails sent. Also, with email tracking, I see in real-time when a prospect opens my email, so I can prioritize with whom I need to follow up. The templates I create for email are helpful because I don’t need to craft new language for common engagement emails - big time saver. Color-coded reminders pop up on my phone and keep me informed of what I should be doing, like focusing on specific tasks leading to sales. When I am out in the field, Veloxy maps out where other accounts and prospects are so I can take advantage of selling more.

Inconvénients :

I needed to refresh the install of Veloxy when we upgraded to Office 365. No downsides. There were a few missing features several months ago, but were added so I don't have any substanative "cons."

Dawn
Dawn
Field Sales Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Veloxy for Leaders

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Veloxy opens up the entire business for each rep for people leaders. With out pulling multiple reports with 1 click in veloxy engage, you can see everything you need to see. In addition, I love the notifications of activities as well as the ability to track and measure emails and contacts with a simple click.

Inconvénients :

Nothing, the designers have really listened and updated the software as needed int he time I have used the software.