Five9 Call Center Software

Five9 Call Center Software

par Five9

Qui utilise Five9 Call Center Software ?

Five9 est un fournisseur de premier plan de logiciels de contact client dans le cloud, qui sert des milliers de clients et aide les organisations de toutes tailles à passer du logiciel sur site au cloud.

Description de Five9 Call Center Software

Five9 est le logiciel pour call centers tout-en-un qui utilise Practical AI pour accroître l'efficacité de votre équipe au téléphone, par le web, l'e-mail, le chat et plus encore. Utilisez des numéroteurs intelligents pour permettre à vos agents de passer plus de temps avec les prospects en direct. Utilisez un routage intelligent pour acheminer vos clients vers l'agent adéquat. Utilisez les données sur les intentions des clients pour suggérer l'action suivante à vos agents. Analysez les performances et générez des rapports en temps réel. Tout cela avec un support client 24h/24, 7j/7. Découvrez la raison pour laquelle plus de 2 000 clients font confiance à Five9.

Informations sur Five9 Call Center Software

Five9

http://www.five9.com

Fondé en 2001

Prix de Five9 Call Center Software

Five9 Call Center Software n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Five9 Call Center Software ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Five9 Call Center Software - Fonctionnalités

Logiciels d'enregistrement des appels
Archivage
Bookmarking des enregistrements
Enregistrement d'appel vidéo
Enregistrement des activités de l'écran
Enregistrement des appels distribués
Enregistrement découlant d'un événement
Enregistrement planifié
Enregistrement à la demande
Partage des appels
Récupération instantanée
Transfert de fichiers
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)

Avis sur Five9 Call Center Software

Afficher 5 avis sur 370

Note globale
4.2/5
Facilité d'utilisation
4.2/5
Service client
4.4/5
Fonctionnalités
4.1/5
Rapport qualité-prix
4/5
Wendee C.
Reset Specialist
Automobile, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/11/2018

"My job my life"

Commentaires: I use this on a daily basis for my job. Over 3 years now I've been using it and whenever i have any issues even slight, they are there to help me thru it. There's been a few times I've had my own pc issues and they have been there to help me get it going and back onto work. Love this software.

Avantages: This is the software I use to do my job daily. I've used it for over 3 years now and it is exceptional. It hasn't lead me wrong at all and even at times I have a slight issue, the tech support is superb and very helpful, patient and kind. I wouldn't be able to do my job and keep my job if this wasn't such a great software program.

Inconvénients: Only thing i can say I dislike about it would be not being able to enlarge font during chat usage, but it's such a minor thing that I don't even notice and someday it will probably be changed as well.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 16/11/2018

Hello Wendee,
Thank you for sharing your amazing feedback with us. We're happy to hear that you love our software and our customer support. Please let us know if we can ever be of service.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/11/2018
Kimber C.
Management
Services aux consommateurs, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/10/2019

"If you want the best..."

Commentaires: The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Avantages: After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Inconvénients: The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 14/10/2019

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/10/2019
Pam A.
DVP
Hôpitaux et soins de santé, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/10/2019

"Highly Recommend Five9, after failed implementation of 3 other apps"

Commentaires: Quick deployment, reliable product and allowed us to significantly reduce headcount and improve operational efficiency

Avantages: After implementing several other call center software programs that did not meet our requirements, Five9 offers such a rich feature/function set and meets all our needs. The sales, implementation and support experience has been superior compared to their competitors.

Inconvénients: From and IT perspective, the help desk/customer support team's knowledge is lacking. Most of our inquiries are not able to be addressed by 1st level

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 03/12/2019

Hi Pam thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/10/2019
Angelina V.
Customer Advocacy
Restaurants, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019

"Very Useful"

Commentaires: Five9 works excellent for incoming calls, voicemail, call records, ability to leave notes on calls, set callbacks, and search session history. Caller ID is a plus as well. When incoming calls come in the callers info I'd populated and set location configured with other software to link up with.

Avantages: What I like most about five9 is its reliability. I don't have to worry about its software glitching or failing on me. I love how easy it is and it allows you to set call backs.

Inconvénients: I can't think about any con's with using this software. I have zero complaints. I reccomend using this software to anyone.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 17/12/2019

Hi Angelina,

Thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9. Thank you again for your time.

Best regards,
Cindy

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019
Christopher M.
Administrator
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/08/2019

"Hard to implement, but robust"

Commentaires: It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Avantages: Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Inconvénients: It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/08/2019