Description de ConnectWise Control

Depuis des années, ConnectWise Control (anciennement ScreenConnect) prend en charge le partage d'écran 1:1 via l'assistance à distance et les outils d'accès à distance. Avec les réunions à distance, le modèle d'utilisation a été étendu pour fournir un outil de réunion distante riche en fonctionnalités qui permet un nombre illimité de participants. Les réunions en ligne aident les utilisateurs à collaborer, à organiser des sessions de formation, à effectuer des mises à jour de projets, à amener les clients à acheter leurs produits ou plein d'autres choses.

Qui utilise ConnectWise Control ?

Professionnels de l'informatique

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ConnectWise Control

4,7 (1 827)
ConnectWise Control
Indisponible dans votre pays
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
7
4,6 (1 827)
4,6 (1 827)
4,4 (1 827)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
143
40
4,4 (1 830)
4,5 (1 830)
4,3 (1 830)
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Alternatives à ConnectWise Control

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Avis sur ConnectWise Control

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
22%
3
3%
2
0%
1
0%
Gerry
Gerry
Manager of Project Services
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 3 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Mansur
Product Manager (Turquie)
Équipement et fournitures de bureau, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Price/performance Software

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

It provides the chance to meet with more than one person at the same time. It offers the opportunity to communicate with people on different platforms without platform dependency such as Windows, Mac, iOS or Android. You can customize the look of the software to suit your brand and adjust the security settings to suit your customers' needs. It is a versatile and powerful software in that it is not too high in price and you can get your money's worth.

Inconvénients :

Although it is integrated with many applications, sometimes I have problems. They can develop this further.

Peter
Peter
CTO (Nigeria)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Incredible Remote Support Platform

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : The very best remote support platform.Seamless help desk operation and amazing support

Avantages :

Help desk management, Remote access management

Inconvénients :

User interface needs to be improved and make its looks and feel more unique

Abdulrazaq
Abdulrazaq
Administrator (Nigeria)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Médias en ligne, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

My experience

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

The effortless remote control over my devices I am not physically close to, I love it.

Inconvénients :

I personally have no least loved feature.

Henry
Director (Australie)
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Excellent Remote Control/Access Platform

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : We are constantly providing IT/Accounting/Payroll support to our clients and ConnectWise Control is one of the most important tools in providing this support as it allows us to easily connect to our clients and step them through their problems.

Avantages :

We use both unattended and remote control and both are simple and easy to use. Staff have no issue learning to use ConnectWise Control and overall we have little to no problems with the platform. Its connection quality options are great and find this to be a huge improvement over other platforms - we rarely have drop outs or lost connections.

Inconvénients :

The only feature that I dislike is that the platform logs out after a certain amount of time - I am guessing this is a security feature though.

Warren
General Manager (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A Reliable, quick and lightweight solution.

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : ConnectWise Control has helped us to dial into our clients in a fast and reliable manner. It's configurations mean that we can dial into servers without prompting the machine, but to dial into a workstation, the user does need to consent to control. This is crucial.

Avantages :

The speed in which we can connect to our end users with Control is it's greatest strength. It is very lightweight and a joy to use.

Inconvénients :

The support can be a little on the slow side, if required. more often than not, the support team have to escalate and log a ticket, which takes a while t get a response.