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Description de ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise Control (anciennement ScreenConnect) est une solution de réunion, d'accès et d'assistance à distance rapide, fiable et sécurisée. Les réunions en ligne aident les utilisateurs à collaborer, à organiser des sessions de formation, à effectuer des mises à jour de projets, à discuter ou plein d'autres choses. Collaborez avec un autre technicien pour travailler simultanément sur une même session. Plusieurs techniciens peuvent collaborer lors d'une session d'assistance, en utilisant leurs compétences respectives pour aider plus efficacement leurs clients.

Qui utilise ConnectWise ScreenConnect ?

Professionnels de l'informatique

ConnectWise ScreenConnect Logiciel - 1
ConnectWise ScreenConnect Logiciel - 2
ConnectWise ScreenConnect Logiciel - 3
ConnectWise ScreenConnect Logiciel - 4
ConnectWise ScreenConnect Logiciel - 5

ConnectWise ScreenConnect ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1 910)
36,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
7
4,6 (1 910)
4,6 (1 910)
4,4 (1 910)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
39
4,4 (2 171)
4,5 (2 171)
4,3 (2 171)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ConnectWise ScreenConnect

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Zoho Assist
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
ISL Light
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
Autotask PSA
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Suivi du temps et des dépenses
Totango
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Intégration des employés
Rapports et analyses
GoTo Webinar
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Streaming de présentation
SysAid
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Gestion des bons de commande
Reporting financier
SolarWinds Service Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Contrôles/Permissions d'accès
Notifications en temps réel

Avis sur ConnectWise ScreenConnect

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
23%
3
3%
2
0%
1
0%
Gerry
Gerry
Manager of Project Services
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Mark A.
Mark A.
Technical Account Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

There is no better solution

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I can remote into my clients PC's for support or have unattended connections to servers for maintenance and monitoring. Saves time (not travelling to client location) allows me the freedom to work from anywhere

Avantages :

-Works very well. -not resource heavy -multi platform

Inconvénients :

-Nothing I can really think of. -This is my go to application for rmm.

Jonathan
Jonathan
System Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A lot of value for dollar with ConnectWise Control

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall ConnectWise Control has been easy to deploy and use. Initially we were hesitant to add our servers to a remote support tool like ConnectWise Control or TeamViewer, but this tool has made remote server administration much simpler.

Avantages :

ConnectWise Control has a great web view that allows us to quickly find the computer/server we're looking for. We can run standard command line and PowerShell commands through the web interface to quickly gather information or troubleshoot a user's computer without impacting the user experience. The screen share is very fast and reliable and often preferred over Remote Desktop sessions. It's also very nice to be able to switch between user sessions on the computer, like when interacting with a Remote Desktop server and needing to assist a specific user on the Remote Desktop server.

Inconvénients :

The software doesn't fully integrate with Microsoft Endpoint Manager, the only software that does is TeamViewer.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériel informatique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It is simple to access the server with ConnectWise remotely.

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware services, it is essential in this sense that when a problem arises at any time we can be 100% notified with notifications to repair the process of any program that we have in operation. on the server.This program has undoubtedly helped us a lot, we don't need to go back to work, with a home computer it's enough to be able to check the server, which is as if we were doing it live at work.

Avantages :

Initially, it is very easy to be able to connect everything with connect wise, especially for what we use it for, which is the testing server. Reciprocally, it generates more learning information where we move very well.Many times I leave the office and I receive messages of serious concerns about server errors where technicians are waiting for my help and direction. Thanks to the program, I can easily generate this by connecting from my home and everything has gone great.

Inconvénients :

There are some applications that are not compatible and tools that conectwise does not have at this time, other programs do.According to this, currently it will not be an impediment to change it, but in the future it may possibly be.

Shane
Systems Administrator (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ScreenConnect is Simple to use!

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : As a company, we're happy to use ScreenConnect for our remote management solution.

Avantages :

It is easy to search for endpoints, add endpoints, and connecting to endpoints is as simple as a click, or adding one time support sessions.

Inconvénients :

Sometimes it's difficult to make groups of endpoints due to the advanced filtering options

Zane
Zane
Senior Integrated Production Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériel informatique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

ConnectWise Control helps us support our global customers

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : ConnectWise Control has allowed us to deliver a custom-branded remote support solution.

Avantages :

I really like the fact that we can own an on-premise license and not be tied to a contract. It also does not leave any client software installed.

Inconvénients :

Purchasing additional licenses is harder than it should be, I've reached out to them several times and no one has called me back,