Description de ConnectWise Control

Depuis des années, ConnectWise Control (anciennement ScreenConnect) prend en charge le partage d'écran 1:1 via l'assistance à distance et les outils d'accès à distance. Avec les réunions à distance, le modèle d'utilisation a été étendu pour fournir un outil de réunion distante riche en fonctionnalités qui permet un nombre illimité de participants. Les réunions en ligne aident les utilisateurs à collaborer, à organiser des sessions de formation, à effectuer des mises à jour de projets, à amener les clients à acheter leurs produits ou plein d'autres choses.

Qui utilise ConnectWise Control ?

Professionnels de l'informatique

ConnectWise Control Logiciel - 1
ConnectWise Control Logiciel - 2
ConnectWise Control Logiciel - 3
ConnectWise Control Logiciel - 4
ConnectWise Control Logiciel - 5

ConnectWise Control ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ConnectWise Control

ConnectWise Control

4,7 (1 861)
Indisponible dans votre pays
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
59
7
4,6 (1 861)
4,6 (1 861)
4,4 (1 861)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
30
12
3,8 (23)
4,0 (23)
4,1 (23)

Alternatives à ConnectWise Control

Totango
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Intégration des employés
Rapports et analyses
GoTo Training
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage mobile
Classe virtuelle
Gestion des cours
SolarWinds Service Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Notifications en temps réel
VNC Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
TeamViewer
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
Rescue
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Partage d'écran
Partage des fichiers
Datto RMM
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes/Notifications
Gestion des correctifs
LogMeIn
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Join.Me
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conférences vidéo
Partage d'écran en temps réel

Avis sur ConnectWise Control

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
23%
3
3%
2
0%
1
0%
Gerry
Gerry
Manager of Project Services
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 6 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Sabarish
Sabarish
Lead (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services d'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Must try tool for remote connection and access

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

It is widely used for Remote desktop connection to support other users remotely.It can be easily configured and we can access the ed users machine with full access.

Inconvénients :

We always need better bandwidth to manage and control end user machines.Can bring few features on privacy and management.

Mohamed Salah
Project Manager (Tunisie)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Comprehensive Remote Support Tool: ConnectWise Control

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall, ConnectWise Control is a great choice for businesses looking for a reliable and secure remote desktop support tool. The intuitive interface and customizable features make it suitable for a variety of business needs.

Avantages :

ConnectWise Control is a great remote support tool that offers users a comprehensive suite of features. The platform is easy to use and the support team is always available to help with any issues. I have used it to help my customers troubleshoot their systems and to transfer files, and it worked perfectly every time. It is a reliable and secure platform that I would definitely recommend.

Inconvénients :

ConnectWise Control can be somewhat expensive for small businesses and the setup process can be a bit tricky for those who are unfamiliar with the software. Additionally, it lacks some advanced features that may be necessary for certain businesses.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériel informatique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It is simple to access the server with ConnectWise remotely.

3,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware services, it is essential in this sense that when a problem arises at any time we can be 100% notified with notifications to repair the process of any program that we have in operation. on the server.This program has undoubtedly helped us a lot, we don't need to go back to work, with a home computer it's enough to be able to check the server, which is as if we were doing it live at work.

Avantages :

Initially, it is very easy to be able to connect everything with connect wise, especially for what we use it for, which is the testing server. Reciprocally, it generates more learning information where we move very well.Many times I leave the office and I receive messages of serious concerns about server errors where technicians are waiting for my help and direction. Thanks to the program, I can easily generate this by connecting from my home and everything has gone great.

Inconvénients :

There are some applications that are not compatible and tools that conectwise does not have at this time, other programs do.According to this, currently it will not be an impediment to change it, but in the future it may possibly be.

Stefanos
Customer Service Manager (Grèce)
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent Remote Access Solution with Room for Improvement

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall, I have had a great experience with ConnectWise Control. It is a reliable, secure, and intuitive remote access solution that has been great for accessing a remote computer from anywhere. The only downside I have experienced is the occasional slowness of the connection and the lack of features in the mobile app.

Avantages :

ConnectWise Control is an excellent remote access solution that makes it incredibly easy to access a remote computer from anywhere. The software is very reliable and secure, and the user interface is intuitive and easy to use.

Inconvénients :

One downside of ConnectWise Control is that it can be a bit slow when connecting to a remote computer, especially if the connection is not very good. Additionally, the mobile app could use some improvements to make it easier to use.

Adam
Adam
IT Infrastructure Analyst (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Pétrole et énergies, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy Access for remote support

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : ConnectWise Control has helped us massively supporting users remotely, especially during the Covid pandemic when all users where working from home and we were required to provide support over the phone and whilst maintaining distancing.

Avantages :

ConnectWise Control is a seamless tool used for remote support. It allows IT support to connect to an end user device/Server without having to log the user or session out. meaning a user can report an issue and support personell can be on supporting in no time. There are also great file and clipboard sharing features. Along with unattended access to PowerShell and command line which can be useful for troubleshooting without impacting the users day.

Inconvénients :

ConnectWise Control is a brilliant tool for remote support, the issue I have is it can become a security risk given users machines can be accessed and remotely managed with no acceptance of session from the end user.