Qui utilise Deputy ?

Deputy offre ses services dans les secteurs suivants : hôtellerie, vente au détail, événementiel, santé, bâtiment, enseignement, garde d'enfants, sécurité, services et tout autre secteur ayant besoin de gérer du personnel.

Description de Deputy

Deputy est le gestionnaire de personnel par excellence, vous proposant le meilleur des nouvelles technologies dans une solution 100 % web. Simplifiez la planification (tableaux de service), la gestion des feuilles de temps, l'affectation, des communications avec les employés et des tâches administratives. Deputy vous simplifie la vie grâce à des applications brillantes et une intégration de la paie en un clic. Deputy vous donne une grande visibilité et un contrôle total de votre entreprise et de la gestion de votre personnel.

Informations sur Deputy

Deputy

https://www.deputy.com

Fondé en 2009

Prix de Deputy

Deputy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Deputy est disponible à partir de 2,50 $US/mois.

À partir de

2,50 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Deputy - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des absences
Calcul des heures supplémentaires
Gestion des calendriers
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports et analyses
Suivi FMLA
Suivi du temps
Contrôle du processus d'approbation
Gestion des calendriers
Gestion des politiques de congés
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports sur les congés et les absences
Suivi FMLA
Budgétisation et prévision
Gestion des sous-traitants
Gestion du cycle de vie des employés
Gestion du recrutement
Gestion du temps et des absences
Main-d'œuvre variable
Mesure des performances
Planification du personnel
Prévision du travail
Suivi des compétences
Base de données des employés
Calcul des heures supplémentaires
Facturation
Gestion des feuilles de temps
Heures facturables et non facturables
Saisie automatique du temps
Suivi des vacances/congés
Suivi du temps hors ligne
Suivi du temps mobile
Taux de facturation multiples
Conforme HIPAA
Emplacements multiples
Facturation
Fonction de glisser-déposer
Gestion des dossiers patients
Gestion des enseignants et du personnel scolaire
Gestion des médecins
Gestion des non-présentations
Planification des gardes
Planification des rendez-vous
Portail libre-service
Rendez-vous récurrents
Alertes/Notifications
Emplacements multiples
Gestion des réservations de chambres
Planification automatisée
Planification des cours
Planification des groupes
Planification des installations
Planification des rendez-vous
Planification des ressources
Planification du personnel
Planification en temps réel
Analyse prédictive
Calcul des heures supplémentaires
Changement d'équipe
Communication et répartition des équipes
Gestion de la paie
Gestion des équipes tournantes
Planification des équipes
Planification en ligne
Suivi des compétences
Suivi des vacances et des congés
Accès mobile
Changement d'équipe
Distribution planifiée
Gestion de la paie
Gestion des ressources
Messagerie
Planification automatisée
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Accès mobile
Carte perforée
Carte perforée en ligne
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Messagerie
Rapports et analyses
Reconnaissance biométrique
Suivi des congés maladie
Suivi des postes de travail
Suivi des salariés
Suivi des vacances/congés

Avis sur Deputy

Afficher 5 avis sur 555

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Glenda M.
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 28/10/2016

"Excellent & Easy to Use Time Management System"

Commentaires: Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Avantages: The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Inconvénients: The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 28/10/2016
Troy M.
Area Manager
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2019

"Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling nightmare! "

Commentaires: We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Avantages: Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Inconvénients: I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2019
Utilisateur vérifié
Director
Comptabilité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/05/2020

"Good, robust T&A sytem"

Avantages: Easy to use and set up. Mobile App and geo location

Inconvénients: Only support is via e mail and can be slow at times

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/05/2020
Natalie O.
Owner
Mode et vêtements, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/08/2018

"No bad until you try to leave"

Commentaires: I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Avantages: It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Inconvénients: Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Deputy le 20/09/2018

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/08/2018
Justin P.
Security Officer
Sécurité et enquêtes, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/04/2020

"Security"

Commentaires: Overall I was pleased with Deputy when I used it. I recommend it for any security agency.

Avantages: My company used Deputy when I worked as a security officer. I enjoyed how it was an easy to use method of tracking time and staffing postsm

Inconvénients: Sometimes the software would not keep up with the network amd it would take awhile to either clock in or request times.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/04/2020