Pour qui ?

The marketing teams at small, mid-market and large enterprise and government organisations , Place Branding, Tourism and Destination Marketing organisations.

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 99,00 $US/mois
  • Prix From US$99/mth
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)

Informations sur l'éditeur

  • Brandkit
  • http://www.brandkit.io
  • Fondé en 1997

En savoir plus sur Brandkit

All your brand and marketing content in one place, helps your marketing team move faster, save time and stay on brand.

Brandkit - Fonctionnalités

  • Contrôle du processus d'approbation
  • Distribution
  • Gestion de projets
  • Gestion des changements
  • Gestion des ressources
  • Gestion des œuvres d'art
Information non fournie
  • Application mobile
  • Bibliothèque des ressources
  • Catégorisation des ressources
  • Conversion de fichier
  • Gestion de versions
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des métadonnées
  • Partage des ressources
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Stratégie de marque personnalisable
Information non fournie

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Brandkit

The BrandKit software makes us more efficient and allows us to better support trade + media partners

Publié le 15/03/2018
Jessica W.
Head of Marketing
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: We enjoy most that the team at BrandKit is always updating and looking to improve based on customer feedback.
The platform has been very personalized and flexible. Anything we have wanted to see changes in has been updated by the BrandKit team per our feedback.

Easy to use

Publié le 22/03/2018
Lina S.
Activation Co-ordinator
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I can share the photos with the customer in an easy way.

Avantages: User friendly, Better quality in the pics, easy to manage your assets.

Inconvénients: You can't customize your download, you only can choose the formats and sizes available in the list.

I was amazed to find a software that aligned so well to all of our requirements.

Publié le 15/03/2018
Shelley E.
Marketing and Communications Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Easy to select and share imagery. I also love that images can be linked to consent forms so easily.
I've recommended this software to other organisations, and I've been pleased to see them use it and enjoy the benefits it offers.

Great platform, great team.

Publié le 12/03/2018
Yann G.
Director
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Very easy to grasp, very customisable, solid, slick, and support team very responsive. We managed to discuss, design and implement new features very fast and David's team are always two or three steps ahead which really helps when you need things to move fast.

The software is used as an asset library both for staff and wider audience.

Publié le 23/03/2018
Viivi R.
Brand Resource Manager
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It acts as a central point for our assets.

Avantages: Uploading and managing assets via back-end is easy. The new batch-delete function which we requested works well.

Inconvénients: Not having access to CMS. Unability to manage toolkits, add users groups or licences in-house. No effective reporting - the current system is clunky and it doesn't provide enough detail.

Lire d'autres avis