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à choisir le meilleur logiciel

Description de Shiftsuite

Shiftsuite est une des plateformes de gestion de copropriétés les plus performantes et innovantes du Canada. La plateforme regroupe la comptabilité, la gestion immobilière et les sites web communautaires dans une seule plateforme cloud. La technologie Shiftsuite est utilisée dans plus de 500 000 logements en copropriété à travers le monde.

Qui utilise Shiftsuite ?

Ce logiciel est utilisé dans le monde entier par de nombreuses entreprises de gestion immobilière cherchant à gérer efficacement leurs firmes avec une plateforme unique.

Shiftsuite Logiciel - 1
Shiftsuite Logiciel - 2
Shiftsuite Logiciel - 3

Shiftsuite ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Shiftsuite

Shiftsuite

4,1 (32)
299,00 $CA
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
13
Intégrations introuvables
4,2 (32)
4,0 (32)
4,6 (32)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
68
58
4,4 (152)
4,4 (152)
4,2 (152)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Shiftsuite

AvidXchange
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Traitement des factures
Traitement des paiements
AppFolio Property Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Paiements en ligne
Suivi des locations
DoorLoop
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Portail des locataires
Suivi des locations
ResMan
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Paiements en ligne
Suivi des locations
TenantCloud
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Portail des locataires
Suivi des locations
Yardi Breeze
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Historique des transactions
Suivi des locations
Yardi Voyager
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion locative
Suivi des locations
Hemlane
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Portail des locataires
Suivi des locations
SimplifyEm
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion financière
Suivi des locataires

Avis sur Shiftsuite

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,6
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
38%
4
41%
3
19%
2
3%
Shahla
Property Manager (É.-U.)
Immobilier, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Shiftsuite is very helpful and user-friendly software for the Property Management companies

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : Great software with lots of tools to prepare budgets and financial statement for different corporations very fast and accurate.

Avantages :

Very user-friendly

Inconvénients :

Preparing an information certificate update was very complicated .

Jenifer
Administrative Assistant (Canada)
Conseil en gestion, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Property Management

5,0 l’année dernière

Commentaires : My experience with Shift has always been very pleasant. When I need support they are always there.

Avantages :

I like that it is very user friendly, easy to use.

Inconvénients :

At time a little slow but still useable.

John
RCM OLCM President (Canada)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Management Benefits

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have met many of the staff and found them well informed, positive and receptive. The package hit many of our essential needs and wish list. This resulted in several procedural modifications to accommodate Shiftsuite. I am pleased to say the overall changes resulted in far more efficient work for staff, easily assessable data shared and updated in real-time. The paper is disappearing rapidly to digitized records, which fits right in with SS systems.

Avantages :

Time saver in tracking & issuing PO.Maintenance history by unit building, Insurance expiry notices for trades. Preparing exp package from the reserve for auditor with copies of invoice, PO Calendar, task tracking, and auto notice with the memorized transaction - Insurance, Landscaper... Without a doubt, the STATUES CERTIFICATES and CAO notice's with a click right down to Sec 98 records attached to unit and doc or notes. Tie that to Conduit for issuing status certificates you might get that coffee break, slick system. Their security and control access is comprehensive for customizing user rights is well covered.

Inconvénients :

would be nice to have a report maker and a custom saving and availability to access feature. E-mailing of Statements could do with some refinement. There are always little changes that can be more relevant and useful. We have submitted several suggestions which were implemented. They have great customer support and receptive response to suggestions for improvement is fantastic. Sorry wrong box this is PRO. With all that said setup and installation process could be a lot better.

Joan
Status Certificate Administrator (Canada)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Review for Shiftsuite with regards to status certificates

5,0 l’année dernière

Commentaires : There customer service is superior and its comforting for me to know they are always there when I need them and treat me wonderful. They really are great.

Avantages :

We manage over 140 properties and Shiftsuite creates our status certificates for pretty much all of them.The customer support that I receive from their staff is the best support I have ever had. I am older and my computer skills are not the best; they always assist me with kindness and they are awesome people.

Inconvénients :

Not from my exprience. I am not involved directly with set up just using it daily.

Maria
Property Manager (Canada)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Communication in a Condominium Setting between Management and Owners

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : With clients ordering Status Certificates from them, it saves our office from doing all the work copying and getting them ready for pick up. Now they are on line and owners can order directly and down load over the internet.

Avantages :

We use this program for clients to obtain Status Certificates for when they are selling their condos. We have to make sure all the information is current and when information expires, such as insurance certificates, we replace with current document. Shiftsuite always sends us reminders that documents have expired.

Inconvénients :

There is nothing I like least. For Status Certificates it has worked out well.