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Description de SMS API

SMS Notifier! vous permet d'envoyer et de recevoir des SMS automatisés et personnalisés à l'échelle locale, nationale et internationale à un rythme pouvant atteindre 9 000 messages par minute. L'API conviviale conçue pour les développeurs de CDYNE simplifie la communication et permet le suivi de la livraison des messages et des réponses en un instant.

Qui utilise SMS API ?

Ce service est actuellement utilisé par les services suivants : éducation, banques, gouvernement, immobilier, services de livraison, médical, dentaire, etc.

SMS API ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SMS API

SMS API

4,7 (34)
19,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
Intégrations introuvables
4,9 (34)
4,5 (34)
4,6 (34)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
60,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
78
1
4,1 (728)
4,0 (728)
3,8 (728)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à SMS API

SendGrid
Fonctionnalités les mieux notées
API
Gestion des campagnes e-mail
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)
Bandwidth
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Connexion VoIP
Routage des appels
Clickatell
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
Codes courts
Messagerie bidirectionnelle
Personnalisation de messages
Listrak
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité CAN-SPAM
Gestion des campagnes
Gestion des contacts
TextP2P
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
Textellent
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie bidirectionnelle
Messagerie planifiée
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile

Avis sur SMS API

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
18%
2
3%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Product/Fast and Accurate Service

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

This product does what it says. We are able to deliver notifications to our users with great speed and in large numbers. As a developer, I can say that it is very easy to add to whatever system you're working with. The documentation is very helpful in this regard too. When there have been issues, the customer service has been excellent. The team at Cdyne has always been quick to respond and assist with any issues.

Inconvénients :

I would like to be able to send in additional identifying information for my notifications so that I am able to group them on my end when reviewing the logged data that we receive back from Cdyne. This may be in there by now though and I've missed it...

Réponse de l'équipe de Esendex

il y a 5 ans

Thank you for leaving such an amazing review about our SMS API. We appreciate you.

Martin
CEO (É.-U.)
Services d'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SMS Text messaging for our customer service.

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Good experience with customer service. The API is simple to use.

Avantages :

Simple interface. Ease of use. Good customer service.

Inconvénients :

Originally the account management website during the transition from CDYNE to Esendex was a bit confusing, but I think that has bee corrected now.

Bugra
Student (Turquie)
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

BS_sms notify

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : I know that market employees use it for communication or discounts.

Avantages :

We can send any text to any number we want.

Inconvénients :

this is outdated and outdated technology

Katie
Admin (É.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best SMS Provider

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

SMS API through Esendex has been an absolute blessing to our business. We developed a CRM software and use the SMS API integration for our users to communicate, mass market, and chat with their customers. We have been a customer of Esendex since 2015 and have not had any issues with the carrier service, deliverability, customer service team, or any other pertinent parts of day to day operation. Our account manager [sensitive content hidden] has worked closely with us to get setup properly and remain 10-DLC compliant. [sensitive content hidden] has been a blessing as well, helping us understand campaign setup options and models that best suit our business model. We plan on continuing to grow with Esendex for many years to come.

Inconvénients :

If I could ask for any change at all, it would be that we can upload our own personalized recording to play when a customer dials the SMS number. I believe there is not a free option to do this, but nonetheless it would be a nice tool for our business model. (No complaints, just a suggestion)

Maureen
Sr Principal (Costa Rica)
Fabrication électrique/électronique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent service, product recommendation

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Customer service is very responsive and provides thorough explanations.

Avantages :

Esendex ensures the address data managed by my organization meets postal standards.

Inconvénients :

We had a situation when a user inadvertently enabled the address verification process multiple times in a single day. It resulted in higher than average fees. Ideally, the application would allow users to set a maximum number of transactions per day. That would help eliminate unintentional charges.