Qui utilise Sweet ?

Brands, manufacturers and distributors who are using QuickBooks Online or QuickBooks Desktop.

Description de Sweet

Sweet is the B2B cloud-based Saas platform transforming wholesale trade.
Sweet allows you to move from time-consuming order entry and inventory processes to efficient, fast-paced processes that are critical to today's modern business. You can automate inventory and order management; view real-time sales and get in-depth business intelligence. By transforming your business operations, Sweet drives growth and increases your bottom line.

Informations sur Sweet

Sweet

http://www.getsweet.co

Fondé en 2015

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Présentation des tarifs de Sweet

Sweet est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Sweet est disponible à partir de 49,00 $US/mois.


À partir de

49,00 $US/mois

Prix

2 users included and $10 for each additional user

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Sweet

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Sweet - Fonctionnalités

  • Achats
  • Codes-barres et RFID
  • Emplacements multiples
  • Gestion 3PL
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des retours
  • Gestion des réceptions et entrées
  • Gestion des stocks
  • Prévision
  • Synchronisation en temps réel

Logiciels WMS : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des stocks pour la fabrication
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Kitting
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de stocks : afficher la liste complète

  • Commandes récurrentes
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes spéciales
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des nouvelles commandes
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Saisie de commande
  • Suivi des commandes
  • Traitement des commandes

Logiciels de gestion des commandes : afficher la liste complète

  • Codes UGS et UPC
  • Codes-barres et RFID
  • Entrée et sortie
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des éléments
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des coûts
  • Suivi des numéros de série

Logiciels pour inventaire : afficher la liste complète

  • Devis
  • ERP
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la qualité
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des expéditions
  • Intégration comptable
  • MES (Manufacturing Execution System)
  • Material Requirements Planning (MRP)
  • Rapports et analyses

Logiciels pour la fabrication : afficher la liste complète

Sweet - Alternatives

Plus d'alternatives à Sweet

Avis sur Sweet

Lire tous les avis

Note globale

4,8/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,8
Service client 5
Fonctionnalités 4,8
Rapport qualité-prix 4,8

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Peter R.
Director Of Operations
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2018

"It's been the best experience using Sweet. I couldn't be happier"

Commentaires: It saves me time by automating ordering, customer management and inventory management.

Avantages: Everything. The wholesale portal makes my life easy. It automates the wholesale ordering process. I can set up individual catalogs for each customer, and I can manage customers and vendors. My customers love using the portal. It cuts down on the back and forth emails and it makes things easier for my customers. My team loves using it too. It helps them to manage inventory and Sweet allows us to build assemblies after each production run, so our inventory stays accurate.

Inconvénients: I wish I had started using Sweet from day 1. Had I started using Sweet earlier, my business would be much bigger.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2018
Patrick F.
Head of Business Development
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/07/2018

"I have had an amazing hands on experience with a great team."

Commentaires: Great software, hands on-service, very easy to use.

Avantages: Very easy to set-up, very easy to use, and my favorite part was working with the team. They have gone above and beyond to make sure our needs were met. It is the best customer experience I have had thus far with any SAAS company.

Inconvénients: That we didn't use it sooner. We spent a lot of time researching and landed on Sweet because of the hands on guidance which allowed us to get to know the software before committing to purchasing.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/07/2018
Douglas L.
Customer Service
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/10/2019

"Good for Online Retail Service Management"

Commentaires: We are a national cold-pressed juice company, and Sweet helps us keep track of inventory very well. We can put invoices together with ease, as well well as integrating with shipping/order fulfillment services for our distribution needs. I'd very much recommend this software to small businesses that specialize in food and beverage.

Avantages: Inventory keeping; account management; invoicing; integration

Inconvénients: Sometimes a few snags with products in inventory being able to be turned off and on

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/10/2019
Michele B.
Marketing
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/07/2018

"Sweet has streamlined our ordering proces and saved us countless hours on invoicing and orders."

Avantages: Ease of use, ties in with QuickBooks immediately for invoicing. Fast customer service response, help in fine -tuning the software with any issues we have had.

Inconvénients: We haven't found anything really that we don't like about the software. Any problems we have had have been addressed quickly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/07/2018