CVenture

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Pour qui ?

Une solution CRM pour tous. Les caractéristiques du produit sont vraiment incroyables et peuvent être personnalisées selon vos besoins.

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Chamunda Tech-Net Service
  • http://www.cventure.in
  • Fondé en 2006

En savoir plus sur CVenture

CRM qui comprend la gestion des leads et des demandes de renseignements sur les ventes, la gestion des devis et des propositions, les suivis, les commandes clients, la facturation des ventes, le suivi des paiements, la gestion des achats et des plaintes des clients. Avec toutes ces fonctionnalités, il couvre le cycle de vie complet des services de vente et après-vente.

CVenture - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

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Avis les plus utiles sur CVenture

The best CRM solution i have come across. It covers complete sales and after sales life cycle

Publié le 13/12/2017
Sameer K.
Director
Réseaux informatiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Most of our Sales enquiries are now automated . Our Purchase is now completely automated and our Customer Support Department is also automated.

Avantages: Its Completely Web based, Free and covers complete business lifecycle. We have been using this software from quite long and they keep updating it with new features and modules..
Sales enquiry management covers complete sales life cycle , we can send quotes and proposals from here, we can manage follow-ups, Manage our sales order, Manage Delivery Notes, Create invoices from here it self. And most important is that complete communication with customer is captured and tracked enquiry wise.
Purchase Management helps to get prices from vendors and compare them and place purchase orders from the system itself.
Customer Support Management modules helps to track all complaints from customers. and all communication regarding that complaint. we can assign complaints to different support staff and reports can be generated customer wise or employee wise .

Sales Enquiry Management and Customer Support management Both included in one application

Publié le 07/10/2016
Sripathi R.
IT Manager
Équipement et fournitures de bureau, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are using this product at our organisation for managing sales enquires and customer support. The product is really good, No per user charges. Its a web application and we installed this On premise. And almost 100 of our sales executives use sales enquiry management.
Our Purchase department use this app to manage purchases.
Our accounts department use this app for payment tracking.
And almost 40 of our customer support executives use this to manage customer complaints and projects.
The product is free and they charge only for annual support which also is again very low.
Overall a very great product at zero price.

Avantages: Huge amount of features all bundled in one application. Zero Fees. Good Support. No training required.

Inconvénients: Customisation cost is also very low.

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