Pour qui ?

Businesses that value talking to their customers in order to gain valuable insights about improving user experience and satisfaction of their product or service.

Notes moyennes

1 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Handrail
  • http://handrailux.com
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Handrail

From customer interviews to usability assessments, Handrail turns research data into meaningful information so you can define, measure and improve user experience and satisfaction.
-See the data through the lens of your Personas so you can make decisions based on your user types.
-Gather feedback, ask follow up questions and record observations while you are having conversations to uncover insights about your product or service.
-Use standard usability metrics and measurements

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Handrail - Fonctionnalités

  • Animation
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Fonctions pour mobile
  • Fonctions pour sites web
  • Heatmaps
  • Parcours utilisateur
  • Prototypage
  • Recherche d'utilisateurs
  • Tests d'utilisation
  • Tests non modérés
  • Analyse statistique
  • Benchmarking
  • E-mail et en ligne
  • Face-à-face
  • Format papier
  • Gestion des données
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion des échantillons
  • Gestion du panel
  • Par téléphone

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Handrail

I'm getting more value out of customer research thanks to Handrail!

Publié le 24/07/2018
Utilisateur vérifié
Senior Product Manager
Hôpitaux et soins de santé, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Saved time, made it easier to focus on doing research rather than organizing it, simplified how the research is shared and presented.

Avantages: Handrail helps foster collaboration across more people across our team simply and easily. We've never had any issues generating useful customer insights before, the big difference is now is that with Handrail is it's easier to share and much easier to keep the research organized. We don't even have to think about it after collecting it--it's like magic.

Inconvénients: Handrail gets everything done that we ask it to do. I don't have any major quibbles with the design or features. I can do without the pie charts, I would prefer bar charts, but maybe that's just me.

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