Handrail

Handrail

par Handrail

Qui utilise Handrail ?

Designed for businesses that value talking to their customers in order to gain insights about improving user experience and satisfaction of their products or services.

Description de Handrail

From customer interviews to usability assessments, Handrail turns research data into meaningful information so you can define, measure and improve user experience and satisfaction.
-See the data through the lens of your Personas so you can make decisions based on your user types.
-Gather feedback, ask follow up questions and record observations while you are having conversations to uncover insights about your product or service.
-Use standard usability metrics and measurements

Informations sur Handrail

Handrail

http://handrailux.com

Fondé en 2015

Prix de Handrail

Handrail n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Handrail - Fonctionnalités

Logiciels UX (pour expérience utilisateur)
Animation
Enregistrement des activités de l'écran
Fonctions pour mobile
Fonctions pour sites web
Heatmaps
Parcours utilisateur
Prototypage
Recherche d'utilisateurs
Tests d'utilisation
Tests non modérés
Analyse statistique
Benchmarking
E-mail et en ligne
Face-à-face
Format papier
Gestion des données
Gestion des enquêtes
Gestion des rémunérations
Gestion des échantillons
Gestion du panel
Par téléphone

Avis sur Handrail

Afficher 2 avis sur 2

Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
5/5
Rapport qualité-prix
5/5
Utilisateur vérifié
Director of Research
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/12/2019

"Finally, I can provide findings to my team"

Avantages: We use Handrail to log our research findings. I love the fact that I can send a link to development teams. This gives them access to our research and allows our team to skip repetitive research projects.

Inconvénients: I'd love to be able to link it with Jira.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/12/2019
Utilisateur vérifié
Senior Product Manager
Hôpitaux et soins de santé, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/07/2018

"I'm getting more value out of customer research thanks to Handrail!"

Commentaires: Saved time, made it easier to focus on doing research rather than organizing it, simplified how the research is shared and presented.

Avantages: Handrail helps foster collaboration across more people across our team simply and easily. We've never had any issues generating useful customer insights before, the big difference is now is that with Handrail is it's easier to share and much easier to keep the research organized. We don't even have to think about it after collecting it--it's like magic.

Inconvénients: Handrail gets everything done that we ask it to do. I don't have any major quibbles with the design or features. I can do without the pie charts, I would prefer bar charts, but maybe that's just me.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/07/2018