Description de Pepperi

Pepperi est la suite de vente mobile destinée aux marques et aux grossistes. Elle permet d'augmenter les ventes de 20 % ou plus, de réduire les coûts de traitement des commandes de 30 % et d'offrir une expérience d'achat mémorable aux clients B2B. Pepperi prend entièrement en charge les ventes B2B multicanaux avec des applications intégralement personnalisables pour : la présentation de catalogue, la prise de commande, le merchandising et l'e-commerce B2B.

Qui utilise Pepperi ?

Pour les grandes entreprises, les entreprises de biens de consommation qui recherchent une plateforme de vente B2B évolutive et flexible pour l'automatisation de la force de vente, l'e-commerce B2B et le commerce de détail.

Où peut-on déployer Pepperi ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Pepperi
  • Situé à New York, É.-U.
  • Fondé en 2012

Assistance Pepperi

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 160 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, hongrois et 7 autres

Pepperi - Prix

À partir de :

500,00 $US/mois
  • Non, pas d'essai gratuit
  • Non, pas de version gratuite

Pepperi n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Pepperi est disponible à partir de 500,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Pepperi
  • Situé à New York, É.-U.
  • Fondé en 2012

Assistance Pepperi

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 160 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, hongrois et 7 autres

Pepperi en vidéos et en images

Pepperi Logiciel - 1
Pepperi Logiciel - 2
Pepperi Logiciel - 3
Pepperi Logiciel - 4
Pepperi Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Pepperi
Pepperi Logiciel - 1
Pepperi Logiciel - 2
Pepperi Logiciel - 3
Pepperi Logiciel - 4
Pepperi Logiciel - 5

Fonctionnalités - Pepperi

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Catalogage/catégorisation
  • Champs personnalisables
  • Commandes récurrentes
  • Comptes clients
  • Fonctions pour vente au détail
  • GPS
  • Gestion SEO
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion des activités commerciales
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des canaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des nouvelles commandes
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Mesure des performances
  • Optimisation des itinéraires
  • Options de paiement
  • Paiements électroniques
  • Panier d'achat
  • Pour le B2B
  • Prévision
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Renouvel. commandes
  • Saisie de commande
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des commandes
  • e-mail marketing

Alternatives à Pepperi

Dotez votre équipe des processus, outils, ressources et informations nécessaires à l'augmentation de vos revenus et engagez votre client plus intelligemment.
NetSuite : numéro un mondial de l’ERP sur le cloud, vous offre la visibilité et le contrôle nécessaires pour prendre vos décisions et vous développer en confiance. En savoir plus sur NetSuite
Conçue pour les PME (5 utilisateurs minimum pour 79 $/utilisateur/mois), BizAutomation traite TOUS vos services à partir d'une seule suite cloud professionnelle.
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo
CRM conçu pour les entreprises australiennes, quel que soit le secteur d'activité. Facile à personnaliser et à automatiser, Tall Emu CRM vous aide à travailler plus intelligemment.
Cin7 assure la gestion des stocks et l'automatisation des commandes et de la production jusqu'à l'entrepôt/3PL (Third-party Logistics) et vers tout canal de vente B2B/B2C utilisé.
OnPrintShop, le partenaire informatique de votre entreprise d'impression. Il comprend les défis des PSP et automatise les processus d'impression, augmentant ainsi les ventes.
SeoToaster CRM propose un constructeur de pages de renvoi adapté aux mobiles, un système de gestion de contenu (CMS) complet et une boutique en ligne en un seul produit.
La plateforme de vente Manufacturing X est une solution trois-en-un qui combine CRM, CPQ et Commerce au sein d'une plateforme commerciale unique. En savoir plus sur In Mind Cloud

Avis sur Pepperi

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
59%
4
32%
3
6%
1
3%
Jérôme
Jérôme
commercial (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production alimentaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Plein de promesses… Mais c'est un a revoir

3,0 il y a 2 mois

Commentaires : Sur l'utilisation quotidienne de Pepperi, c'est un vrai plus au niveau de la facilité de vente, je n'ai rien à redire de ce côté, cela reste une des meilleures applications que j'ai puis tester, mais malgré tout la gestion du BackOffice et définitivement frein dans l'utilisation de cette solution.

Avantages :

Pour moi, une des plus belles applis sur iOS, tres stable, assez belle, rapide apprenne à prendre la main,Une des plus grosse gestion des promos que j'ai pu tester.

Inconvénients :

Le BackOffice est vieillissant et catastrophiquement lent ... Son avantage, et aussi sur la gestion des promos, bien que très poussées, comporte quelques lacunes vraiment gênante.L'autre point noir et la gestion des résolutions des bugs qui sont soit très long à venir, soit ne sont jamais résolu.

George
George
National Distribution Manager ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Best B2B software for mobile sales

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Our sales reps in the field were taking orders using individually different methods during the day and then those orders would have to be transmitted via email or handed in and then manually inserted into the ERP software. This ALWAYS created problems with order accuracy, stock availability and credit control. Our office & warehouse staff would be tied up on the phones for many hours advising sales reps of account status and stock availability and not to mention the issues with inaccurate orders in the distribution cycle.
We needed something that could mirror our ERP information on a real-time basis to our sales reps so that they could accurately take orders and manage their customer base.
When we first considered this software, we were skeptical on how effective it would be in our business and how more importantly, using an international support service would work for us in a different time zone. After some teething problems working with a local Pepperi integration partner in Sydney, we have now been up and running for over 15 months using the software religiously. Most of the problems we had were due to the way our ERP system was being used and our data capture. Once our integration people sorted that out the only errors we had were genetic issues with networks and the way our ERP was being used.
On average we now push through over 500 orders a week without fail. Our accounts staff are no longer desk bound and our sales process is completely mobile to a point where it's now rare that a sales order will be entered directly via the ERP system rather than through Pepperi.
For us, this software has given us a completely new perspective on how much more we can automate our processes so I really have only good things to say in this review.
If I were pressed to find a negative then all I could say is that the cost of the subscription is more expensive than many other competitive products though from where I sit now, it's well worth the investment. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Why did I write a review?
I was asked to share my experience by my integrator as they are proud of the work they have done and therefore would like others to know about this space.
I am a real customer in Sydney Australia, I pay annually for both my Pepperi licences and integration. I also recommend to many of my colleagues and customers this software.

Avantages :

Where do you start? Great integration into ERP with many live features including CRM Activities, Mobile receipt printing, instant stock updates, live account balances, sales filters, multiple catalog, special pricing, inventory matrix..

Inconvénients :

Cost is higher & Must have a local support partner to setup properly.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Amazing interface for tablets!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Amazing experience! If showcasing your products visually is crucial to your sales process on the field, Pepperi is most definitely the tool for you! It also has custom-pricing available.

Avantages :

In a past consultancy I worked on for a B2B security equipment distributor, the company was looking to expand sales of its less popular inventory. This was difficult, because the field sales consultants couldn't carry around samples of EVERY single item in the catalog. Integrating Pepperi made showcasing a wider variety of items in the inventory easy, and I would dare to say, fun! It worked! In a matter of 6 months the company saw growth in sales, including less-known products. The field sales consultants carried around Android tablets, so visualization, order taking and order building became quicker and more efficient...

Inconvénients :

Although the user interface is very nice, and easy-to-use, it is a bit heavier, so if your field sales reps are going to use it, make sure the data plan is good, if not you will experiment soome unwanted lag.

Aleck
Director (Australie)
Produits alimentaires, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Terrible Customer Support, Limited Functionality, Unable to Obtain Response to Billing Concerns

1,0 il y a 5 ans

Commentaires : This is not the first time I have lodged a complaint about this software provider, I previously had an issue with billing and it was only when I had written a review online that the staff at Pepperi contacted me and arranged the immediate refund of monies owing with the request that I take down the review. Upon receipt of that refund I withdrew my review but recognize now that the underlying issues with this company remain. Whilst the software serves its purpose (with limitations), dealings with representatives of this company once they've signed you up and taken your payment is disappointing. With near on three years experience with Pepperi, I feel I am suitably qualified to advise that there are better options available.

Avantages :

Pepperi served us reasonably well for near on three years despite overwhelmingly frustration early on when had been sold a service at full price for what was clearly still in development on android devices. It's simple in it's layout and easy for the sales reps to utilize in the field, however is limited in it's ability to fully integrate with a number of accounting software packages.

Inconvénients :

Customer service is terrible. Pray you don't have a technical issue on Friday or Saturday, the company being based in Israel shuts down for Sabbath. The company has a local representative in Australia for whom I've recently sent three emails, all of which I've received read confirmations, and still no response. Last year we sort assistance for integration of Pepperi order taking directly into Quickbooks to avoid duplication of data entry. The software doesn't provide this function and we were redirected to a local software developer who expressed disinterest. We noticed within the Quicken apps recommendations that there were a number of Pepperi alternatives which provided the integration and subsequently made the switch in January. In March, having checked the fine print, terms and conditions - we cancelled our subscription to Pepperi and requested a refund of the unused annual premium that had been charged in advance as we are entitled to under the observed terms. Two months later and numerous requests and we have still not received the refund or even acknowledgment of our request. We're now looking at pursuing civil proceedings through VCAT.

N. Luke
Manager - Information Systems ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Mode et vêtements, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Easiest Implementation with SAP Business One

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Swift to implement, excellent price-to-feature ratio, easy to administer, simple SQL-driven integration, excellent customer support. Pepperi understands SAP Business One and stands behind their product. After the initial launch, the Pepperi implementation team worked with me on two niche-specific customizations and brought the same swift, affordable, professionalism to these small projects.

Avantages :

An excellent product, iPad, and Android, a fully considered integration architecture, and an expert implementation and support team.