Qui utilise Pepperi ?

Pour les grandes entreprises, les entreprises de biens de consommation qui recherchent une plateforme de vente B2B évolutive et flexible pour l'automatisation de la force de vente, l'e-commerce B2B et le commerce de détail.

Description de Pepperi

Pepperi est la suite de vente mobile destinée aux marques et aux grossistes. Elle permet d'augmenter les ventes de 20 % ou plus, de réduire les coûts de traitement des commandes de 30 % et d'offrir une expérience d'achat mémorable aux clients B2B. Pepperi prend entièrement en charge les ventes B2B multicanaux avec des applications intégralement personnalisables pour : la présentation de catalogue, la prise de commande, le merchandising et l'e-commerce B2B.

Informations sur Pepperi

Pepperi

http://www.pepperi.com

Fondé en 2012

Pepperi Logiciel - 1
Pepperi Logiciel - 2
Pepperi Logiciel - 3
Pepperi Logiciel - 4
Pepperi Logiciel - 5
Vidéo de Pepperi
Play
Pepperi Logiciel - 1 - aperçu
Pepperi Logiciel - 2 - aperçu
Pepperi Logiciel - 3 - aperçu
Pepperi Logiciel - 4 - aperçu
Pepperi Logiciel - 5 - aperçu

Présentation des tarifs de Pepperi

Consulter les tarifs

Pepperi n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Pepperi est disponible à partir de 500,00 $US/mois.


À partir de

500,00 $US/mois Consulter les tarifs

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Pepperi

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Pepperi - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Devis
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des activités
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Projections
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels CRM : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Bons de commande
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Catalogage/catégorisation
  • Comptes clients
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion SEO
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de site web
  • Gestion des avis
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des canaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des modèles
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion multicanal
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Kitting
  • Marketing multicanal
  • Modèles
  • Modèles personnalisables
  • PDM (product data management)
  • Paiements électroniques
  • Panier d'achat
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Synchronisation de données
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des commandes
  • e-mail marketing

Logiciels d'e-commerce : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation des ventes
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Données en temps réel
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des activités commerciales
  • Gestion des appels
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des canaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion des ventes sur le terrain
  • Gestion du territoire
  • Génération d'offres
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les pipelines
  • Saisie de leads
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des références
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels de SFA (Sales Force Automation) : afficher la liste complète

  • API
  • Accès hors ligne
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de clients
  • Bons de commande
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Fonctions pour vente au détail
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des marchandises
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Historique des clients
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Optimisation des stocks
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prévision
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réapprovisionnement
  • Suivi de l'inventaire
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Vente par correspondance
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de points de vente : afficher la liste complète

  • API
  • Achats et réceptions
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de contacts
  • Bons de commande
  • Catalogage/catégorisation
  • Catalogue de produits
  • Commandes récurrentes
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commandes spéciales
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des nouvelles commandes
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion multicanal
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Optimisation des stocks
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prévision
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réapprovisionnement
  • Saisie de commande
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des commandes
  • Étiquetage
  • Étiquettes d'expédition

Logiciels de gestion des commandes : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Catalogage/catégorisation
  • Commande par lot
  • Gestion SEO
  • Gestion de la communication
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des promotions
  • Gestion des stocks
  • Options de paiement
  • Pour le B2B
  • Rapports et analyses
  • Renouvel. commandes

Logiciels de plateforme d'e-commerce B2B : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes/Notifications
  • Application mobile
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Catalogue de produits
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commissions
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des leads
  • Gestion des recettes
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Journalisation des appels
  • Lead scoring
  • Messagerie instantanée
  • Modèles d'e-mails
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Outils de prospection
  • Partage des fichiers
  • Planification des rendez-vous
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Signature électronique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau kanban
  • Tableaux de classement
  • Transferts/Routage

Logiciels de suivi commercial : afficher la liste complète

Pepperi - Alternatives

Plus d'alternatives à Pepperi

Avis sur Pepperi

Lire les 63 avis

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par note

5
37
4
21
3
3
1
2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
George D.
George D.
National Distribution Manager in
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Used the Software for: plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Best B2B software for mobile sales

5 il y a 5 ans

Comments: Our sales reps in the field were taking orders using individually different methods during the day and then those orders would have to be transmitted via email or handed in and then manually inserted into the ERP software. This ALWAYS created problems with order accuracy, stock availability and credit control. Our office & warehouse staff would be tied up on the phones for many hours advising sales reps of account status and stock availability and not to mention the issues with inaccurate orders in the distribution cycle.
We needed something that could mirror our ERP information on a real-time basis to our sales reps so that they could accurately take orders and manage their customer base.
When we first considered this software, we were skeptical on how effective it would be in our business and how more importantly, using an international support service would work for us in a different time zone. After some teething problems working with a local Pepperi integration partner in Sydney, we have now been up and running for over 15 months using the software religiously. Most of the problems we had were due to the way our ERP system was being used and our data capture. Once our integration people sorted that out the only errors we had were genetic issues with networks and the way our ERP was being used.
On average we now push through over 500 orders a week without fail. Our accounts staff are no longer desk bound and our sales process is completely mobile to a point where it's now rare that a sales order will be entered directly via the ERP system rather than through Pepperi.
For us, this software has given us a completely new perspective on how much more we can automate our processes so I really have only good things to say in this review.
If I were pressed to find a negative then all I could say is that the cost of the subscription is more expensive than many other competitive products though from where I sit now, it's well worth the investment. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Why did I write a review?
I was asked to share my experience by my integrator as they are proud of the work they have done and therefore would like others to know about this space.
I am a real customer in Sydney Australia, I pay annually for both my Pepperi licences and integration. I also recommend to many of my colleagues and customers this software.

Pros:

Where do you start? Great integration into ERP with many live features including CRM Activities, Mobile receipt printing, instant stock updates, live account balances, sales filters, multiple catalog, special pricing, inventory matrix..

Cons:

Cost is higher & Must have a local support partner to setup properly.

Timor K.
CMO & CTO in Israël
Import/Export, 2-10 employés
Used the Software for: plus de deux ans
Source de l'avis

Great App UI/UX especially for Ipads, I am satisfied even that there are some cons.

5 il y a 4 ans

Comments: Heavy catalogs and laptop became Ipad weight.
Good quality pictures replaced printed catalogs that often get discolored and wrinkled.
Catalogs shows the products we have and not the whole manufacturer items.
Inventory integration helps us sell the right products and not the ones out of stock.
Storefront and pepperi for buyers increase our B2B order center availability.

Pros:

Excellent apple app. Very good android app. Excellent graphics quality. Lots of features. Pleasant customer relationships.

Cons:

Customer support is pleasant, but in low availability, everything takes a lot of time. Lot's of features, but adding the features takes a lot of time and the price is too high for small business (in my opinion). The back-office and the overall logic needs a better foundation to "speak" common language, especially with the erp integration (It happenes a lot in fast growing startups that release ton of features that are not fully compatible with every user configurations). I experience a lot of erp integration issues, sometimes new features doesn't feat my configurations and the system becomes complicated to manage.

Aleck D.
Director in Australie
Produits alimentaires, 11-50 employés
Used the Software for: plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Terrible Customer Support, Limited Functionality, Unable to Obtain Response to Billing Concerns

1 il y a 3 ans

Comments: This is not the first time I have lodged a complaint about this software provider, I previously had an issue with billing and it was only when I had written a review online that the staff at Pepperi contacted me and arranged the immediate refund of monies owing with the request that I take down the review. Upon receipt of that refund I withdrew my review but recognize now that the underlying issues with this company remain. Whilst the software serves its purpose (with limitations), dealings with representatives of this company once they've signed you up and taken your payment is disappointing. With near on three years experience with Pepperi, I feel I am suitably qualified to advise that there are better options available.

Pros:

Pepperi served us reasonably well for near on three years despite overwhelmingly frustration early on when had been sold a service at full price for what was clearly still in development on android devices. It's simple in it's layout and easy for the sales reps to utilize in the field, however is limited in it's ability to fully integrate with a number of accounting software packages.

Cons:

Customer service is terrible. Pray you don't have a technical issue on Friday or Saturday, the company being based in Israel shuts down for Sabbath. The company has a local representative in Australia for whom I've recently sent three emails, all of which I've received read confirmations, and still no response. Last year we sort assistance for integration of Pepperi order taking directly into Quickbooks to avoid duplication of data entry. The software doesn't provide this function and we were redirected to a local software developer who expressed disinterest. We noticed within the Quicken apps recommendations that there were a number of Pepperi alternatives which provided the integration and subsequently made the switch in January. In March, having checked the fine print, terms and conditions - we cancelled our subscription to Pepperi and requested a refund of the unused annual premium that had been charged in advance as we are entitled to under the observed terms. Two months later and numerous requests and we have still not received the refund or even acknowledgment of our request. We're now looking at pursuing civil proceedings through VCAT.

Jessica U.
Senior Sales Consultant in É.-U.
Mode et vêtements, 11-50 employés
Used the Software for: plus de deux ans
Source de l'avis

I love Pepperi. It has been a game-changer for me and my company!

5 il y a 4 ans

Pros:

The program is extremely user friendly and intuitive. Pepperi has increased my efficiency in the field 10 fold and I love having so much customer data at my fingertips 24/7. The customer service is fantastic and they really listen and try to meet our company's needs, even to the point of adjusting aspects of the software based on our requests. It is so nice to work with a software developer that is motivated to be consistently improving their product and is so supportive of their customers!

Cons:

The initial customer inventory input aspect of the software is a bit time-consuming , as it pertains to our particular industry, but Pepperi is in the process of making some improvements to this.

Utilisateur vérifié
Project Consultant in Nicaragua
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11-50 employés
Used the Software for: plus de deux ans
Source de l'avis

Amazing interface for tablets!

5 il y a 2 ans

Comments: Amazing experience! If showcasing your products visually is crucial to your sales process on the field, Pepperi is most definitely the tool for you! It also has custom-pricing available.

Pros:

In a past consultancy I worked on for a B2B security equipment distributor, the company was looking to expand sales of its less popular inventory. This was difficult, because the field sales consultants couldn't carry around samples of EVERY single item in the catalog. Integrating Pepperi made showcasing a wider variety of items in the inventory easy, and I would dare to say, fun! It worked! In a matter of 6 months the company saw growth in sales, including less-known products. The field sales consultants carried around Android tablets, so visualization, order taking and order building became quicker and more efficient...

Cons:

Although the user interface is very nice, and easy-to-use, it is a bit heavier, so if your field sales reps are going to use it, make sure the data plan is good, if not you will experiment soome unwanted lag.