15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de RepairDesk

RepairDesk est un logiciel de caisse basé sur le cloud spécialement conçu pour les magasins de réparation de téléphones portables de petite et moyenne taille, qui les aide à mieux suivre les travaux de réparation et à gérer leurs stocks et plusieurs emplacements de magasin. RepairDesk permet à un magasin de téléphonie mobile d'économiser plus de 1 000 heures par an.

Qui utilise RepairDesk ?

Magasins de réparation de téléphones portables et d'ordinateurs dans le monde, entreprises de remise à neuf de téléphones portables techniciens de réparation immédiate de téléphones portables

RepairDesk Logiciel - 1
RepairDesk Logiciel - 2
RepairDesk Logiciel - 3
RepairDesk Logiciel - 4
RepairDesk Logiciel - 5

RepairDesk ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RepairDesk

RepairDesk

4,7 (188)
Indisponible dans votre pays
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
12
4,6 (188)
4,6 (188)
4,7 (188)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
101
23
4,7 (2 608)
4,5 (2 608)
4,4 (2 608)

Alternatives à RepairDesk

Square Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
Lightspeed Retail
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Suivi de l'inventaire
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Quickbooks Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Rapports de ventes
Traitement des paiements
Quickbooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Suivi des frais
CellSmart POS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
RQ Retail Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Repair Spots
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
RepairQ
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Rapports de ventes
Traitement des paiements

Avis sur RepairDesk

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
13%
3
6%
1
1%
Modesto
Modesto
Chief Marketing Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very Dedicated Staff and Easy to use software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : To support team,
just wanted to take some time to thank you for all your hard work and dedication , we are extremely grateful and happy to have you as our dedicated account manager and me personally i know is not easy working middle of the night i did it for many years, we appreciate everything you've done for us i know these couple of months haven't been easy but we are getting closer to stability and then we can focus solely on growth and features and making everyones's life better and easier

Avantages :

All the features it currently has and the more features it will have in the future, the time saving the software provides repairs shops making tasks that took 1 to 2 hours to complete to be done in minutes, the more time you save and the more automated features the more your team can concentrate on providing better customer service

Inconvénients :

There's no cons to speak about, softwares will always be softwares and have their little things here and there, but nothing that cant be fixed or improved

Réponse de l'équipe de RepairDesk

il y a 5 ans

Modesto, you are absolutely incredible! Thank you for your kind words & strong vote of confidence. Our support team is really grateful for your understanding, and the entire RepairDesk team is pleased to have given you a great experience with our software. We're excited to continue fostering a healthy relationship with you as we move into the future.

Sean
Director (R.-U.)
Électronique grand public, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Ideal POS for Repair Shops

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : great nothing i can add to this.

Avantages :

I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

Inconvénients :

yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

Kevin
Owner (R.-U.)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great and terrible.

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great bunch of people with great ideas and a great product which could easily be the best on the market, bit having so many issues and getting the “large road map and little time” generic response when asking for simple improvements or necessary bug fixes just made me give up hope.

Avantages :

Great features. The trade in module is great.

Inconvénients :

Some of the great features are Poorly implemented. I put the language barrier down to the frustrating exchanges trying to get simple issues resolved… so I just gave up trying and just deal with the bugs and work arounds now whilst I try to find a better alternative.

Réponse de l'équipe de RepairDesk

il y a 2 ans

Hi Kevin, Founder here at RepairDesk and we're sorry you had a poor experience. Your satisfaction is invaluable to us and it would be great if you could share more information about the challenges you're facing so I can work with our product team to improve them moving forward

Chris
Owner (Canada)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Circuit Tree Review

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Ticket management and the ability for Customers to view and track their tickets in real time.

Inconvénients :

Having issues with integration with Mobile Sentrix, I made a mistake, but so far it doesn't appear there's anyway to actually rectify that mistake leaving me unable to utilize the integration with Mobile Sentrix like I wanted.

Shane
Owner (É.-U.)
Électronique grand public, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

RepairDesk is the only way togo

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : 110% I love RepairDesk

Avantages :

Ease of use, Customer Service, The amount of help you get when setting up, Ticketing, POS functionality

Inconvénients :

Deleting some aspects of the inventory such as existing manufacturers is hard todo with out erasing the whole inventory

Réponse de l'équipe de RepairDesk

il y a 3 ans

Hi Shane, Thanks for the awesome review. We're real happy to have Computer Cave as one of our customers, and we love that you're so happy with RepairDesk as a whole. Using our software can be cumbersome at times, yes, but we're always here to help you out with our active support team and knowledge base articles. Give us a shout any time you need help, and we'll be there to take care of everything. Thanks again for everything. You're awesome!