Pour qui ?

Convient aux grandes et moyennes entreprises qui cherchent à mettre en œuvre une stratégie de tutorat ainsi que d'autres programmes de développement des collaborateurs, à travers toute leur organisation.

Notes moyennes

38 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • MentorcliQ
  • http://www.mentorcliq.com
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur MentorcliQ Employee Mentoring

MentorcliQ vous offre le meilleur logiciel de tutorat des collaborateurs sur le marché. De nombreuses entreprises, telles que Deloitte, Honda et JP Morgan Chase, utilisent MentorcliQ pour gérer leur stratégie de développement des talents, par le biais du tutorat. L'organisme Association for Talent Development (ATD) et le groupe Brandon Hall ont décerné à MentorcliQ le Prix d'Excellence professionnelle et d'Expertise technologique en Tutorat. Les magazines TechCrunch et Chief Learning Officer considèrent MentorcliQ comme la plateforme du futur. Qu'attendez-vous pour donner à vos collaborateurs les moyens de se développer au mieux de leurs capacités ?

MentorcliQ Employee Mentoring - Fonctionnalités

  • Formulaires E-Verify et I-9
  • Formulaires électroniques
  • Gestion de l'orientation
  • Gestion de la description des tâches
  • Gestion de la formation
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Manuel de l'employé
  • Portail libre-service
  • Signature électronique
  • Définition d'objectifs
  • Gestion de la formation
  • Gestion des compétences
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Intégration des employés
  • Planification de la relève
  • Plans de développement individuel
  • Développement de carrière
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la relève
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Gestion des recrutements
  • Organigrammes
  • Profil des employés
  • Scénarios possibles
  • Échelle de compétences
  • Analyse de CV
  • CRM
  • Cabinets de recrutement
  • Gestion des entretiens
  • Intégration des employés
  • Offre d'emploi
  • Portail libre-service
  • Publication d'offres d'emploi
  • Ressources humaines internes
  • Suivi des interactions
  • Vérification des antécédents
  • Vérification des références
  • Évaluations
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des cours
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des programmes
  • Mentorat
  • Planification des rendez-vous
  • Suivi de la progression
  • Suivi des tâches

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur MentorcliQ Employee Mentoring

Value gained from the product and the partnership

Publié le 06/09/2016
Ashley K.
Associate Director, Alumni Services
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: This product immediately alleviated the stress of hand matching our program participants, and has proven its value. Now as we prepare for our third year working with MentorcliQ, the system has been improved, and has expanded to continue meeting our needs. We appreciate the honest, genuine nature of the team, and the personal touch we've had to make adjustments. The mentorcliQ team is responsive and flexible, and it's been really nice to work with people who genuinely care about helping us find success in our program.

Avantages: The process for setup and implementation has been so simple. The team is accommodating, and helps us send and manage participant invites, and information. The team at MentorcliQ is fast, responsive and helpful in every way they can be. We see an incredible value in the cost of the program because we have received so much helpful analytical information in addition to the other areas of support.
The reports provided for our program, and the data we've received about the progress, hours, and communication that's happened with our participants has been the most valuable.

Inconvénients: We can't see what or when participants are communicating, and the program doesn't report back to our alumni database. This con is addressed in the reports we receive each month, so we know communication is happening, and we are able to track ongoing participation.

Excellent support and a streamlined program interface outperforms manual coaching programs!

Publié le 03/11/2017
Ryan D.
Coaching Program Manager
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The team at MentorCliQ has supported us even past signing the contract. The program is easy to set up and has allowed us to effectively guide participants through the program via automatic customized communications and milestones. Utilizing a software for our internal peer-to-peer program has increased accountability from our coaches and coachees resulting in increased satisfaction and ROI. MentorCliQ's reporting has given us higher visibility in what usually happens "out there" in coaching programs. The best thing for our participants (and why we chose THIS program) is that it is done all through email - participants get all communication and checkpoints via their company email address and don't have to manage another dashboard.

Inconvénients: Over the year that we've been using the software, new updates have eliminated most of the initial desired product enhancements. The initial con was more insight into the partnership health but the team has and continues to listen to our feedback and helped us build this in.

The MentorcliQ staff are incredible partners. Their product, service and support are the best.

Publié le 12/10/2017
Susan M.
Leadership Development
Hôpitaux et soins de santé
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The user interface is simple to understand and easy to use. Set up is fast and the tool is very flexible. The platform can host multiple programs as we continue to grow and allows for customization of each as needed. The visual personality survey portion of the matching program is unique and extremely useful in the matching process. The system offers matching options that fit with each program's goals. The variety of features provide visually pleasing graphic reporting, resource library with documents and videos, the communication tools enable high touch connection with participants with minimal effort and tracking tools that are fantastic administrative time savers. The surveys capture quantitative and qualitative data. We can add company specific resources and export data easily. The customer support team are responsive, involved and committed partners. They never disappoint.

Tremendous experience with the customer support team, easy to use and impressive functionality

Publié le 20/10/2017
Lora Z.
Director
Capital risque et capital-investissement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Increased functionality to make smart matches and communicate with participants, easy to use platform, reduced administrative burden, helpful and thoughtful customer service team!

Avantages: The software has more advanced functionality than any other mentoring software I've personally used, and it relieves so much administrative time through features like SMART matching, self matching, and automated communication. The MentorcliQ team has been universally thoughtful, meticulous, responsive, and an absolute pleasure to work with. They have gone above and beyond to help me launch a new version of the software.

Changing Lives - One Person at a Time

Publié le 13/08/2019
Chris O.
Patient Experience Leader
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I have many business friends that run mentoring programs in their companies with great success - except when it comes to the matching! Most do it manually and takes valuable time away from what the real work it.

Avantages: It does it all for you - it's like one-stop-shopping! I can enroll people, communicate with my people, run reports, add articles/videos to their library, and now mobile app!

Inconvénients: I had a little bit of a hard time getting started - not really aware of all that the platform was capable of. It took me a while to feel confident about navigating the site. I would strongly offer an intensive technical training to your new customers. Todd, my success coach teaches me something new every time we talk. He is really there for me, I appreciate the relationship we have.

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