Qui utilise Jolt ?

Jolt is designed to help businesses who employ the deskless worker. This includes employees from restaurants, theme parks, zoos & aquariums, car washes, dental & doctor's offices, and so many more.

Description de Jolt

Jolt is an app-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives real-time feedback of each location to managers and owners. The full suite includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more.

Informations sur Jolt

Jolt

https://joltup.com

Fondé en 2012

Prix de Jolt

Jolt n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Vidéo de Jolt
Play
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Jolt - Fonctionnalités

  • Base de données de clients
  • Gestion des arrêtés municipaux
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des sous-traitants
  • Lecture de codes-barres
  • Modèles de rapport
  • Scan et analyse d'image
  • Suivi des échecs d'inspection

Logiciels d'inspection : afficher la liste complète

  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Conforme HIPAA
  • Conformité FDA
  • Conformité ISO
  • Conformité OSHA
  • Conformité Sarbanes-Oxley
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de versions
  • Gestion des audits
  • Gestion des incidents
  • Gestion des risques
  • Respect de l'environnement
  • Suivi de la conformité
  • Tests de contrôles

Logiciels de compliance : afficher la liste complète

  • Boutique en ligne
  • Gestion des commissions
  • Gestionnaire de site web
  • Intranet de franchise
  • Planification des tâches
  • Réorganisation automatique
  • Suivi des constructions

Logiciels de gestion de franchise : afficher la liste complète

  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Creation de sous-tâches
  • Gamification
  • Gestion des tâches récurrentes
  • Liste des tâches
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Tableau des tâches
  • Tableur

Logiciels de gestion de tâches : afficher la liste complète

  • Calcul des heures supplémentaires
  • Gestion des calendriers
  • Planification du personnel
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Suivi FMLA
  • Suivi du temps

Logiciels de gestion des absences : afficher la liste complète

  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Main-d'œuvre variable
  • Mesure des performances
  • Planification du personnel
  • Prévision du travail
  • Suivi des compétences

Logiciels de gestion du personnel : afficher la liste complète

  • Achats
  • Analyse nutritionnelle
  • Fonctions pour cafétérias
  • Fonctions pour établissements de soins
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Paiements et financement en ligne
  • Planification des menus
  • Point de vente (PDV)
  • Repas gratuits et réduits
  • Suivi des plateaux
  • Écoles
  • Étude des coûts

Logiciels de gestion pour la restauration : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Biens commerciaux
  • Facturation
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Maintenance prédictive
  • Maintenance préventive
  • Planification de la maintenance
  • Propriétés résidentielles
  • Rapports et analyses
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi des ressources

Logiciels de maintenance de bâtiment : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Changement d'équipe
  • Distribution planifiée
  • Gestion de la paie
  • Gestion des ressources
  • Messagerie
  • Planification automatisée
  • Rapports et analyses
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de planning du personnel : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Carte perforée
  • Carte perforée en ligne
  • Gestion de la paie
  • Gestion des feuilles de temps
  • Messagerie
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance biométrique
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des postes de travail
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés

Logiciels de pointage : afficher la liste complète

  • CRM
  • Contrôle de qualité
  • Gestion de la production
  • Gestion des commandes
  • Gestion des rappels
  • Gestion des recettes
  • PLM (product lifecycle management)
  • Taçabilité
  • Traçabilité en amont et en aval

Logiciels de traçabilité alimentaire : afficher la liste complète

  • Analyse nutritionnelle
  • Calcul du coût de la main-d'œuvre
  • Coût des recettes
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la production
  • Gestion des clients
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des ventes
  • Historique des ventes
  • Informations nutritionnelles et sur les ingrédients

Logiciels pour boulangeries : afficher la liste complète

  • Caisse pour épiceries
  • Carte de fidélité
  • Gestion de la loterie
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des traiteurs et des restaurants
  • Gestion du carburant
  • Livre des prix
  • Magasin unique
  • Point de vente de carburant
  • Prise en charge de plusieurs magasins

Logiciels pour supermarchés : afficher la liste complète

Jolt - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à Jolt

Avis sur Jolt

Afficher 5 avis sur 247

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Debra V.
Quality Assurance Manager
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2017

"Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more!"

Commentaires: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Avantages: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Inconvénients: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2017
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/11/2019

"Great software for scheduling, food & beverage companies"

Commentaires: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Avantages: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Inconvénients: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/11/2019
Utilisateur vérifié
Graphic Designer
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/01/2018

"easy to use"

Commentaires: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Avantages: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Inconvénients: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/01/2018
Utilisateur vérifié
Director
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/06/2020

"Great product that I couldn't do without"

Commentaires: I use Jolt for both of my QSR's and it takes care of all the scheduling from week to week. It also does all the checklist that the employees do when they get there or in the middle of their shifts or at closing time. We use it to handle all the communications between leadership and staff and finally it continually monitors temperatures around the store.

Avantages: Scheduling- Employees can request off or put unavailable times in Jolt and when you make the schedule it is on the schedule in yellow so you can try to schedule around them.

Inconvénients: Communication- If you do not use their time card feature there isn't a good way to tell the staff things without sending a text or email. And if you want them to see something you can't attach an image

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/06/2020
Traci K.
Chief Administrative Officer
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/09/2019

"Pretty good for the cost."

Commentaires: Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added, but it is saving me some time.

Avantages: The cost and the function that allows team members to edit their own punches. Huge time saver for me.

Inconvénients: I would like to see integration of Paid Time Off / Vacation hours. We have a set schedule in our clinic, so the scheduling function is a little cumbersome. I understand this approach for restaurants or other types of businesses, but the ability to track / enter Paid time off would be very helpful. I also would like the report option to be different. I would like a report that gave daily, weekly and pay period totals per employee. I have to manually adjust the excel sheet to figure overtime hours.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/09/2019