Pour qui ?

Jolt is designed to help businesses who employ the deskless worker. This includes employees from restaurants, theme parks, zoos & aquariums, car washes, dental & doctor's offices, and so many more.

Notes moyennes

242 avis
  • Note globale 4.7/5
  • Facilité d'utilisation 4.6/5
  • Service client 4.8/5
  • Fonctionnalités 4.6/5
  • Rapport qualité-prix 4.7/5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Jolt
  • https://joltup.com
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur Jolt

Jolt is an app-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives real-time feedback of each location to managers and owners. The full suite includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more.

Jolt - Fonctionnalités

  • Base de données de clients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des sous-traitants
  • Impression sur place
  • Modèles de rapport
  • Rapports avec photos
  • Reconnaissance vocale
  • Suivi des équipements
  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Conforme HIPAA
  • Conformité FDA
  • Conformité ISO
  • Conformité OSHA
  • Conformité Sarbanes-Oxley
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de versions
  • Gestion des audits
  • Gestion des incidents
  • Gestion des risques
  • Respect de l'environnement
  • Suivi de la conformité
  • Tests de contrôles
  • Boutique en ligne
  • Gestion des commissions
  • Gestionnaire de site web
  • Intranet de franchise
  • Planification des tâches
  • Réorganisation automatique
  • Suivi des constructions
  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses
  • Accès mobile
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Creation de sous-tâches
  • Gamification
  • Gestion des tâches récurrentes
  • Liste des tâches
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Tableau des tâches
  • Tableur
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Gestion des calendriers
  • Planification du personnel
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Suivi FMLA
  • Suivi du temps
  • Budgeting/Forecasting
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Labor Forecasting
  • Main-d'œuvre variable
  • Mesure des performances
  • Planification du personnel
  • Suivi des compétences
  • Achats
  • Analyse nutritionnelle
  • Fonctions pour cafétérias
  • Fonctions pour établissements de soins
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Paiements et financement en ligne
  • Planification des menus
  • Point de vente (PDV)
  • Repas gratuits et réduits
  • Suivi des plateaux
  • Écoles
  • Étude des coûts
  • Base de données de clients
  • Biens commerciaux
  • Coût des tâches
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des tâches
  • Gestion des équipements
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Propriétés résidentielles
  • Routage
  • Suivi des ressources
  • Accès mobile
  • Changement d'équipe
  • Distribution planifiée
  • Gestion de la paie
  • Gestion des ressources
  • Messagerie
  • Planification automatisée
  • Rapports et analyses
  • Suivi du temps en ligne
  • Accès mobile
  • Carte perforée
  • Carte perforée en ligne
  • Gestion de la paie
  • Gestion des feuilles de temps
  • Messagerie
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance biométrique
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des postes de travail
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • CRM
  • Contrôle de qualité
  • Gestion de la production
  • Gestion des commandes
  • Gestion des rappels
  • Gestion des recettes
  • PLM (product lifecycle management)
  • Taçabilité
  • Traçabilité en amont et en aval
  • Analyse nutritionnelle
  • Calcul du coût de la main-d'œuvre
  • Coût des recettes
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la production
  • Gestion des clients
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des ventes
  • Historique des ventes
  • Informations nutritionnelles et sur les ingrédients
  • Caisse pour épiceries
  • Carte de fidélité
  • Gestion de la loterie
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des traiteurs et des restaurants
  • Gestion du carburant
  • Livre des prix
  • Magasin unique
  • Point de vente de carburant
  • Prise en charge de plusieurs magasins

Avis les plus utiles sur Jolt

Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more!

Publié le 14/11/2017
Debra V.
Quality Assurance Manager
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Avantages: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Inconvénients: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

A must-have for a service based industry

Publié le 29/04/2019
Sharon M.
General Manager
Divertissement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have opening procedure lists, closing lists, cleaning lists, new hire training lists, and even incident forms which automatically send to my insurance agent when they're filled out. This product is vital to any small business.

Avantages: Accountability! Ask your employee, "hey did you clean the bathroom like I asked?" they'll say yes every time. Give them a Jolt list asking them to take a photo of a clean bathroom and sign off that they completed it and you'll be amazed at the results. I apply points to each check list item and give out prizes to the top point earners each month. Now my employees are accountable for their actions and rewarded for a job well done. Bonus: New hires have a thorough guideline of how to complete regular talks by walking through a check list.

Inconvénients: The ability to bulk-change lists could be more user friendly. Right now the process can be quite tedious if you're like me and have long lists that need editing.

Jolt has helped me not have to micromanage

Publié le 02/12/2019
Jessica N.
Operations Manager
Restaurants, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: You can make it whatever you want. We have opening, mid day, and closing checklists. We also you use it for inventory and employee meetings as it is able to send out notifications to managers. The customer service we have had is quick and thorough.

Inconvénients: Nothing. It is exactly what it says it is.

Great software for scheduling, food & beverage companies

Publié le 11/11/2019
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Avantages: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Inconvénients: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

easy to use

Publié le 16/01/2018
Utilisateur vérifié
Graphic Designer
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
3/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Avantages: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Inconvénients: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

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