Qui utilise Jolt ?

Jolt is designed to help businesses who employ the deskless worker. This includes employees from restaurants, theme parks, zoos & aquariums, car washes, dental & doctor's offices, and so many more.

Description de Jolt

Jolt is an app-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives real-time feedback of each location to managers and owners. The full suite includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more.

Informations sur Jolt

Jolt

https://joltup.com

Fondé en 2012

Prix de Jolt

Jolt est disponible à partir de 89,99 $US/mois. Jolt n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Jolt ci-dessous.

À partir de

89,99 $US/mois

Prix

$89.99/month/location Unlimited users/devices

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Jolt - Fonctionnalités

Logiciels d'inspection
Base de données de clients
Failed Inspection Tracking
Gestion des arrêtés municipaux
Gestion des expéditions
Gestion des rendez-vous
Gestion des sous-traitants
Lecture de codes-barres
Modèles de rapport
Scan et analyse d'image
Archivage et rétention
Automatisation des processus et flux de travail
Conforme HIPAA
Conformité FDA
Conformité ISO
Conformité OSHA
Conformité Sarbanes-Oxley
Enquêtes et feedback
Gestion de versions
Gestion des audits
Gestion des incidents
Gestion des risques
Respect de l'environnement
Suivi de la conformité
Tests de contrôles
Boutique en ligne
Gestion des commissions
Gestionnaire de site web
Intranet de franchise
Planification des tâches
Réorganisation automatique
Suivi des constructions
Comptabilité intégrée
Facturation
Gestion de table
Gestion des cuisines
Gestion des employés
Gestion des listes d'attente
Gestion des menus
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Rapports et analyses
Accès mobile
Aperçu de Gantt/du calendrier
Creation de sous-tâches
Gamification
Gestion des tâches récurrentes
Liste des tâches
Outils de collaboration
Rapports et analyses
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Tableau des tâches
Tableur
Calcul des heures supplémentaires
Gestion des calendriers
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports et analyses
Suivi FMLA
Suivi du temps
Budgétisation et prévision
Gestion des sous-traitants
Gestion du cycle de vie des employés
Gestion du recrutement
Gestion du temps et des absences
Main-d'œuvre variable
Mesure des performances
Planification du personnel
Prévision du travail
Suivi des compétences
Achats
Analyse nutritionnelle
Fonctions pour cafétérias
Fonctions pour établissements de soins
Gestion des recettes
Gestion des stocks
Paiements et financement en ligne
Planification des menus
Point de vente (PDV)
Repas gratuits et réduits
Suivi des plateaux
Écoles
Étude des coûts
Accès mobile
Biens commerciaux
Facturation
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Gestion des techniciens
Maintenance prédictive
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Propriétés résidentielles
Rapports et analyses
Suivi de l'historique des services
Suivi des ressources
Accès mobile
Changement d'équipe
Distribution planifiée
Gestion de la paie
Gestion des ressources
Messagerie
Planification automatisée
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Accès mobile
Carte perforée
Carte perforée en ligne
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Messagerie
Rapports et analyses
Reconnaissance biométrique
Suivi des congés maladie
Suivi des postes de travail
Suivi des salariés
Suivi des vacances/congés
CRM
Contrôle de qualité
Gestion de la production
Gestion des commandes
Gestion des rappels
Gestion des recettes
PLM (product lifecycle management)
Taçabilité
Traçabilité en amont et en aval
Analyse nutritionnelle
Calcul du coût de la main-d'œuvre
Coût des recettes
Gestion de la comptabilité
Gestion de la production
Gestion des clients
Gestion des recettes
Gestion des stocks
Gestion des ventes
Historique des ventes
Informations nutritionnelles et sur les ingrédients
Caisse pour épiceries
Carte de fidélité
Gestion de la loterie
Gestion de la vente au détail
Gestion des employés
Gestion des stocks
Gestion des traiteurs et des restaurants
Gestion du carburant
Livre des prix
Magasin unique
Point de vente de carburant
Prise en charge de plusieurs magasins

Avis sur Jolt

Afficher 5 avis sur 243

Note globale
4.7/5
Facilité d'utilisation
4.6/5
Service client
4.8/5
Fonctionnalités
4.6/5
Rapport qualité-prix
4.6/5
Debra V.
Quality Assurance Manager
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/11/2017

"Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more! "

Commentaires: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Avantages: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Inconvénients: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/11/2017
Brittani C.
General Manager
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/02/2020

"Fantastic- when it works."

Commentaires: Jolt has greatly improved our food scores since we began using it. It has gotten our team members in the habit of labelling everything because it is easy-to-use and has all pertinent information readily available. The issue is getting technical problems resolved in an appropriate manner; our printer has been unusable for a total of over 2 months out of the 10 months which we have had it.

Avantages: The label feature for all food products has really helped us to drastically increase our food safety scores by clearly indicating when a particular product must be used by. We no longer have to mentally recall the hundreds of various hold times we have for all of our products and their ingredients, because all of that information is easily stored in the Jolt system and prints out with the touch of a button. The labels are also much higher quality than other sticker systems we have tried in the past, making dish washing much easier because they are removed easily with zero sticky residue.

Inconvénients: The software, in our experience, is offline often. We contacted Customer Service multiple times to try to correct the issue but were instructed that we may need to send the entire printer back to be serviced and that we would get it back after the repair was complete in 2-3 months. The printer system is pricey to begin with, so it did not seem like an appropriate solution to be without what we were paying for, for multiple months. We also have issues with the calibration lining up with the stickers perfectly, but have discovered that if you gently pull on each sticker before printing it will line up more accurately.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/02/2020
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/11/2019

"Great software for scheduling, food & beverage companies"

Commentaires: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Avantages: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Inconvénients: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/11/2019
Utilisateur vérifié
Graphic Designer
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/01/2018

"easy to use"

Commentaires: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Avantages: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Inconvénients: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/01/2018
Traci K.
Chief Administrative Officer
Hôpitaux et soins de santé, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/09/2019

"Pretty good for the cost."

Commentaires: Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added, but it is saving me some time.

Avantages: The cost and the function that allows team members to edit their own punches. Huge time saver for me.

Inconvénients: I would like to see integration of Paid Time Off / Vacation hours. We have a set schedule in our clinic, so the scheduling function is a little cumbersome. I understand this approach for restaurants or other types of businesses, but the ability to track / enter Paid time off would be very helpful. I also would like the report option to be different. I would like a report that gave daily, weekly and pay period totals per employee. I have to manually adjust the excel sheet to figure overtime hours.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/09/2019