Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 3.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 2.5 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 3.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 3.5 / 5

Informations sur le produit

Informations sur l'éditeur

  • Oracle
  • http://www.oracle.com
  • Fondé en 1977

En savoir plus sur Oracle eAM

Service requests processing, assets tracking, pre-defined collection plans, and more for plants, property, and public infrastructure.

Spotlight_media_placeholder

Oracle eAM - Fonctionnalités

  • GMAO
  • Gestion de l'énergie
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de licence logicielle
  • Gestion des garanties
  • Gestion des installations
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pièces
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des stocks
  • Gestion des équipements
  • Planification de maintenance préventive

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Oracle eAM

Oracle EAM has been utilized in our facility for the past year to manage Preventive Maintenance.

Traduire avec Google Translate Publié le 16/01/2018
Mark C.
Associate Director - Engineering
Produits pharmaceutiques, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
3/5
Note globale
1 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Oracle EAM is a customizable Preventive Maintenance (PM) Management system that allow us to track and execute PMs based on meter readings or straight time intervals (monthly, quarterly, or yearly). The system issues the PM electronically or can be printed out. We prefer to execute and route PMs electronically to minimize time and personnel required.

Inconvénients: The system is not as user friendly as other systems on the market, especially if shared between sites. It can be difficult to create documents and run reports as the system is not intuitive.

As a presales bid manager we have proposed this solution in couple of bids.

Traduire avec Google Translate Publié le 25/04/2018
Sr. Bid Manager
1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Using this software we could meet our customers expectations to achieve ERP and Location based systems for their assets. This drastically reduced the efforts.

Avantages: The software provides GIS based asset management. This is very good tool for maintaining the assets spread in different geographic areas.

Inconvénients: Integration with GIS system is quite difficult. This needs experienced resources to achieve the targets.

Lire d'autres avis