17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de REACH

Reconnue par des milliers de clients et les "avis cinq étoiles" pour le prouver, cette solution est si facile à utiliser que vous pourrez démarrer en 30 minutes seulement. Choisissez parmi plus de 100 applications et modèles pour afficher les emplois du temps, les réseaux sociaux, les vidéos, la météo, le trafic, les alertes et vos annonces importantes. Forfaits disponibles à partir de 30 $ par mois (sans engagement), qui incluent une assistance illimitée, une formation et des comptes utilisateur. Cette solution d'affichage est idéale pour les clients qui recherchent une solution peu coûteuse et facile d'utilisation. Obtenez une version d'essai gratuite dès maintenant !

Qui utilise REACH ?

REACH est adopté par de nombreux secteurs tels que l'automobile, la grande industrie, l'éducation, la finance, le gouvernement, la santé, la fabrication, la restauration, le commerce de détail, les centres de fitness/loisirs, etc.

REACH Logiciel - 1
REACH Logiciel - 2
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REACH Logiciel - 5

REACH ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

REACH

REACH

4,8 (556)
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
46
70
4,6 (556)
4,7 (556)
4,9 (556)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
35,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
Intégrations introuvables
4,8 (29)
4,6 (29)
4,7 (29)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à REACH

The TV Sign
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'affichage à distance
Planification de contenu
Prise en charge de plusieurs écrans
QL Digital Signage Software
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Widgets
Mango
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Rapports d'incidents
Suivi de la conformité
Google Workspace
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Partage des fichiers
Stockage de documents
Raydiant
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'affichage à distance
Planification de contenu
Sécurité des données
BroadSign
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'affichage à distance
Modèles personnalisables
Prise en charge de plusieurs écrans
FWi
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Rise Vision
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'affichage à distance
Gestion des listes de lecture
Planification de contenu
CommandCenterHD
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur REACH

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
81%
4
17%
3
1%
2
0%
Douglas
Douglas
Assistant (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Annonces publicitaires

5,0 l’année dernière

Avantages :

C'est un logiciel qui vous permet de faire évoluer votre entreprise sur les réseaux sociaux J'aime la façon dont on peut planifier les graphiques ça me permet d'offrir à mes clients plusieurs types d'optionsREACH est un logiciel très fiable je le conseille à tous si éventuellement vous souhaitez faire connaître votre jobs ou commerce En plus de ça c'est même pas chèr

Inconvénients :

Les configurations de REACH sont très compliqué sinon j'ai pas eu d'autre problème

Jeff
Jeff
Director of Design + Digital (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Institutions religieuses, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A Solid Piece of Software - Offering Custom Branding and Integrations

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate information to help them find their way, be informed about upcoming events, and be entertained and inspired. REACH's support team is great and they are super friendly... Willing to work through anything with you! It's been a pleasure doing business with them and we are excited to keep expanding our network of displays in new and exciting ways in the future.

Avantages :

I love that they work with you to design a custom template that matches your organizations brand. Then, they offer integrations (we use the eSpace integration for building schedule) and modules (weather, social media, video, graphics) that pull in data from multiple sources onto one screen seamlessly. I've seen other digital signage solutions that offer either split screen solutions or out-of-the-box templates, but those fall short in creating a seamless brand experience. I also love how I can schedule graphics and videos for different days and times across multiple players/screens, and set them to expire and be removed automatically on a certain date.

Inconvénients :

One downside is they don't really offer weekend support. (I was able to get someone to message me back once, but the problem couldn't be resolved until Monday). We are a church and if something goes down on Sunday, we are out of luck. Most of the issues we were having were related to our players being on WiFi, which has as much to do with us as it does with them. Since we've hardwired all our players, we've been pretty much incident free. Their lower-end PC's, which they ship by default, leave much to be desired. Consider upgrading a level or two for enhanced performance and reliability. I wish the dashboard was mobile friendly. It is doable to scroll around and edit a few things on a smartphone, but it's less than ideal. In today's mobile world, I need to be able to make simple edits and check on player status' on the go quickly. Overall, it's backend dashboard is stuck in the past... but it does what it needs to do!

Wayne
Wayne
Web & Digital Developer (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

An honest consumer review for the Reach CMS

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered by Reach are not something our company needs, they do however open potential opportunities for us to offer to our clients and utilize in the future. Furthermore, Reach did not have a specific feature that one of their competitors does offer (Watchfire Ignite), but I was able to provide the details of this new feature to a Reach Support Representative and they promised to submit this as a potential feature for the Reach CMS. This may or may not be implemented, but my concern was gladly heard - as such, the Reach customer service has been a very positive experience for myself.

Avantages :

Features available enable us to compete with most of our competition and surpass others. Which in our case, allows us to offer our clients state-of-the-art service.

Inconvénients :

Due to this being a web-based system, certain clunky response times for content updates, caching concerns, CSS consistency errors, etc - all account for a demerit in consumer value. Most of which can be addressed with future front-end updates to the Reach software. Largest concern from a front-end development standpoint would be major inconsistencies in responsive view (mobile, tablet). There should be no limitations between devices. Granted, although many of these appear concerning, the web-based route allows for flexible updates on a diverse set of systems, web-based integrations for RSS Feeds/Social Content, and many other valuable features which would hold its weight in limitations if Reach were a standalone application.

Adam
Director of Multimedia Technology (É.-U.)
Divertissement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Digital Signage Solution with Awesome Support

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : VERY good support. Always receive a quick and supportive answer and resolution to our support needs.

Avantages :

All-in-one management platform for our campus signage needs.

Inconvénients :

Not all information is available on theie website...requires conversations with their tech support folks to figure out the best way to handle certain situations (such as multi-monitor displays).

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great for First Impressions

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

This platform allows us to showcase our offerings. We use it to show our videos of our programs in the lobby area. We also use to inform our constituents our schedule and offerings. It helps us to be more green as we do not need to print out as many flyers. We have also increased the number of current participants that may not know other offerings we have and now

Inconvénients :

We are not able to connect it to our current software. We have to manually create the feeds through the REACH Program. It would be easier if it was able to work together.