REACH

par REACH Media Network

Qui utilise REACH ?

REACH est adopté par de nombreux secteurs tels que l'automobile, la grande industrie, l'éducation, la finance, le gouvernement, la santé, la fabrication, la restauration, le commerce de détail, les centres de fitness/loisirs, etc.

Description de REACH

Reconnue par des milliers de clients et les "avis cinq étoiles" pour le prouver, cette solution est si facile à utiliser que vous pourrez démarrer en 30 minutes seulement. Choisissez parmi plus de 100 applications et modèles pour afficher les emplois du temps, les réseaux sociaux, les vidéos, la météo, le trafic, les alertes et vos annonces importantes. Forfaits disponibles à partir de 30 $ par mois (sans engagement), qui incluent une assistance illimitée, une formation et des comptes utilisateur. Cette solution d'affichage est idéale pour les clients qui recherchent une solution peu coûteuse et facile d'utilisation. Obtenez une version d'essai gratuite dès maintenant !

Informations sur REACH

REACH Media Network

http://www.reachmedianetwork.com/

Fondé en 2005

Vidéo de REACH
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Présentation des tarifs de REACH

REACH est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de REACH est disponible à partir de 30,00 $US/mois.


À partir de

30,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de REACH

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Linux (ordinateur)
  • Windows (sur site)
  • Linux (sur site)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

REACH - Fonctionnalités

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Affichage dynamique
  • Alertes/Notifications
  • Bibliothèque d'images
  • Bibliothèque de contenu
  • Calendrier des événements
  • Conception et mise en page
  • Contenu interactif
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Flux vidéo
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'affichage à distance
  • Gestion de la publicité
  • Gestion des listes de lecture
  • Gestion des modèles
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion vidéo
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Mise à jour automatique
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Médiathèque
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de contenu
  • Planification des campagnes
  • Prise en charge de plusieurs écrans
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Support multimédia
  • Support vidéo
  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableaux de menu numériques
  • Widgets
  • XML et RSS
  • Éditeur WYSIWYG
  • Éditeur visuel

Logiciels d'affichage dynamique : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
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  • Attribution de canal
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  • CRM
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  • Campagnes multiples
  • Ciblage contextuel
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  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
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  • Intégrations de tiers
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  • Marketing multicanal
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Notifications push
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Planification des campagnes
  • Planification des campagnes
  • Promotion sociale
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  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
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  • Suivi du ROI et de l'analytique
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  • e-mail marketing

Logiciels de marketing mobile : afficher la liste complète

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  • Définition des priorités
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  • Suivi des activités
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
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Logiciels pour affichage publicitaire : afficher la liste complète

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  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
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Logiciels pour agences de communication : afficher la liste complète

REACH - Alternatives

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Avis sur REACH

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,9
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,8

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Jeff M.
Director of Design + Digital
Institutions religieuses, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/09/2018

"A Solid Piece of Software - Offering Custom Branding and Integrations"

Commentaires: I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate information to help them find their way, be informed about upcoming events, and be entertained and inspired. REACH's support team is great and they are super friendly... Willing to work through anything with you! It's been a pleasure doing business with them and we are excited to keep expanding our network of displays in new and exciting ways in the future.

Avantages: I love that they work with you to design a custom template that matches your organizations brand. Then, they offer integrations (we use the eSpace integration for building schedule) and modules (weather, social media, video, graphics) that pull in data from multiple sources onto one screen seamlessly. I've seen other digital signage solutions that offer either split screen solutions or out-of-the-box templates, but those fall short in creating a seamless brand experience. I also love how I can schedule graphics and videos for different days and times across multiple players/screens, and set them to expire and be removed automatically on a certain date.

Inconvénients: One downside is they don't really offer weekend support. (I was able to get someone to message me back once, but the problem couldn't be resolved until Monday). We are a church and if something goes down on Sunday, we are out of luck. Most of the issues we were having were related to our players being on WiFi, which has as much to do with us as it does with them. Since we've hardwired all our players, we've been pretty much incident free. Their lower-end PC's, which they ship by default, leave much to be desired. Consider upgrading a level or two for enhanced performance and reliability. I wish the dashboard was mobile friendly. It is doable to scroll around and edit a few things on a smartphone, but it's less than ideal. In today's mobile world, I need to be able to make simple edits and check on player status' on the go quickly. Overall, it's backend dashboard is stuck in the past... but it does what it needs to do!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/09/2018
Wayne M.
Web & Digital Developer
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2019

"An honest consumer review for the Reach CMS"

Commentaires: Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered by Reach are not something our company needs, they do however open potential opportunities for us to offer to our clients and utilize in the future. Furthermore, Reach did not have a specific feature that one of their competitors does offer (Watchfire Ignite), but I was able to provide the details of this new feature to a Reach Support Representative and they promised to submit this as a potential feature for the Reach CMS. This may or may not be implemented, but my concern was gladly heard - as such, the Reach customer service has been a very positive experience for myself.

Avantages: Features available enable us to compete with most of our competition and surpass others. Which in our case, allows us to offer our clients state-of-the-art service.

Inconvénients: Due to this being a web-based system, certain clunky response times for content updates, caching concerns, CSS consistency errors, etc - all account for a demerit in consumer value. Most of which can be addressed with future front-end updates to the Reach software. Largest concern from a front-end development standpoint would be major inconsistencies in responsive view (mobile, tablet). There should be no limitations between devices. Granted, although many of these appear concerning, the web-based route allows for flexible updates on a diverse set of systems, web-based integrations for RSS Feeds/Social Content, and many other valuable features which would hold its weight in limitations if Reach were a standalone application.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2019
Erick M.
IT Manager
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/02/2021

"Reach Digital Signage software"

Commentaires: I can't think of a better company to partner with than Reach Media. They actually listen to their customers needs and are spot on with design and implementation. I have rarely had to call support, but on the few occasions that I did our issues we resolved very quick. Reach is an A+ compnay.
Our signage is more for aesthetics than function. We always receive comments on how the signage "classes up" the office. Our clients and partners seem to enjoy seeing their "Name in Lights" on the big screen.

Avantages: The implementation team at Reach was fantastic, they worked with me to create a beautiful layout that is easy for me to maintain. The interface is intuitive, and updates are quick and painless. The fact that the system is cloud based has saved countless trips to the office, when quick updates were needed off hours.

Inconvénients: I honestly have not run across a "Con" for us.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/02/2021
Utilisateur vérifié
Chief Operating Officer
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/06/2018

"Great for First Impressions"

Avantages: This platform allows us to showcase our offerings. We use it to show our videos of our programs in the lobby area. We also use to inform our constituents our schedule and offerings. It helps us to be more green as we do not need to print out as many flyers. We have also increased the number of current participants that may not know other offerings we have and now

Inconvénients: We are not able to connect it to our current software. We have to manually create the feeds through the REACH Program. It would be easier if it was able to work together.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/06/2018
Christine Y.
Assistant to the Director
Enseignement supérieur, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/01/2021

"Communicate Like a Pro"

Commentaires: From the start I knew I was dealing with a professional company. The training was very helpful and the fact that we can onboard any other person, at any other time, for free, is great. I was able to utilize the software right away and didn't really need a lot of support. When I've had questions or need help, the response is very quick. I love the quality of what we have chosen and have had others remark about how they love the displays. I'm glad that I did my homework and chose a winner.

Avantages: I love that it is easy to use and very intuitive. I didn't want to have to buy special hardware or be a tech genius to operate it. I need plug and play and that is what I have. The other thing that I like about Reach is that when I have questions, I get excellent support.

Inconvénients: I like the designing content features the least because they are not as user friendly or intuitive as other design software out there. Although, having said that, once you spend the time and get used to the nuances, you can create some very nice content.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/01/2021