Adobe Learning Manager

Adobe Learning Manager

Description de Adobe Learning Manager

Un LMS (système de gestion de l'apprentissage) complet doté d'une approche "apprenant en premier" qui vous permet de configurer, d'exécuter et de suivre l'apprentissage par vous-même. Maximiser l'impact de l'apprentissage en développant des programmes d'apprentissage basés sur les compétences. Favoriser une culture d'apprentissage en utilisant la gamification et l'apprentissage mobile. Jouez toutes sortes de contenus de manière fluide avec le lecteur Fluidic, qui permet également de prendre des notes pour faciliter la révision.

Qui utilise Adobe Learning Manager ?

Organisations commerciales en mettant l'accent sur l'apprentissage.

Vidéo de Adobe Learning Manager
Adobe Learning Manager Logiciel - 1 Adobe Learning Manager Logiciel - 2 Adobe Learning Manager Logiciel - 3

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Adobe Learning Manager

4,3 (630)
Adobe Learning Manager
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
6
3,9 (630)
3,8 (630)
3,9 (630)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
86
34
4,4 (271)
4,2 (271)
4,1 (271)
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Alternatives à Adobe Learning Manager

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Avis sur Adobe Learning Manager

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
48%
4
35%
3
12%
2
3%
1
2%
Utilisateur vérifié
agent de facturation (Maroc)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

savoir plus sur Adobe Learning Manager

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

C’est le meilleur outil pour la simulation et la conception adaptative pour des appareils spécifiques. Je l’utilise pour le développement de modules d’E-learning.Des choses très intéressantes qu'il est possible de développer avec le logiciel.Il est facile d'accéder sur le mobile et la tablette en utilisant l'application, Il dispose d'un bon navigateur.

Inconvénients :

Ce serait bien si on intégrait une conférence interne plutôt qu'une intégration externe.

Emmanuel
Manager Consultant (Cameroun)
Conseil en gestion, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Mon séjour sur Adobe Captivate Prime

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Très bonne expérience sur cette plateforme. j'y ai suivi quelques cours gratuits avec plaisir. Merci à l'équipe ADOBE.

Avantages :

Excellent LMS en période de confinement

Inconvénients :

Créer un prix pour centres de formation;

Francis
Francis
cito (Kenya)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Captivate as a tool for LMS

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Still a newbie will know more as i interact. However the features are what drew us to this software

Avantages :

presentation development and deployment as well as integration to adobeconnect

Inconvénients :

Instal was a handful and took very long.

Mitchell
Mitchell
Retail Training Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Solid LMS that's in the process of improving.

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The software meets our needs, and hosts all content we need. It takes a lot of learning to grasp the system, and you will be doing most of the learning on your own. Certainly a competitive service. Definitely worth your consideration.

Avantages :

This software has all the features that you may be looking for in an LMS. It has some CRM features, can host all standard e-learning file types, has a social learning function, and allows for a solid user experience.

Inconvénients :

I didn't like how there is no method to execute all functions on the LMS without swapping between user profiles. Admin has certain permissions, as does the author and learner roles. It's your responsibility to learn which profile type does what. Additionally, the customer service is quite slow. If you're looking for quick support on the service, you'd be better off troubleshooting on your own. I rarely get an appointment with my CapPrime rep within the same week I request it. Finally, the system is inexpensive, but requires a big upfront cost. They currently only offer a 3-year commitment plan to the service. If I would've known about the speed of customer service I would've reconsidered our choice.

Cassie
HR-Training and Development Specialist (É.-U.)
Fabrication électrique/électronique, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

RAE Corp - Captivate Prime Review

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : It has been good. I wouldn't say great. The customer support is good, very responsive and friendly but often they don't have a solution or explanation for what I need help with. The product is good. It's user friendly but sometimes it can be glitchy and doesn't seem to accommodate every thing that we need it to do in a manufacturing facility.

Avantages :

I like the new social aspects, developing content and always having fresh content is a huge tasks and I have a very small team so I can see how that will be extremely helpful especially for professional positions. It is very easy to use, I demo's several learning management systems before deciding and this one seemed most practical and affordable. My rep is great and very responsive.

Inconvénients :

The reports. It does an okay job of reporting what activities have taken place, but there is still a lot of information that we need that we cannot easily get. We have to do a lot of manipulating in excel to get the info we need. Examples: who can who has logged in but it doesn't tell you who hasn't logged in. You cannot export a report from the content library to easily see what all content exists in the system. Admins don't get notified or have a central place to review what is happening in the social aspect of the system or course discussion boards so it is very hard to control and make sure people don't post anything that would be considered unprofessional or misleading. We need our employees to engage in and track their hands on training but they work in a manufacturing setting, they aren't at computers all day, they don't have access, and most don't know how, to upload a document to confirm they completed an activity module. Because many of our employees don't have computer access on the shop floor they also don't have work email accounts so it would be extremely helpful for them to receive push notifications via text messaging, I know that currently exists for billing and password recovery I don't understand why it isn't possible for enrollment notifications. Supervisors cannot communicate or do evaluations with their employees through the system. I know several LMS systems we demo'd did include that, I was suprised that Adobe didn't have something like that.