Description de TutorCruncher

TutorCruncher est un système de gestion d'entreprise de tutorat qui offre des fonctionnalités de feuilles de temps, de planification, de paie, de facturation et de correspondance entre tuteur et étudiant. Développé par une compagnie de tutorat, il associe la profondeur réelle de la fonction à la facilité d'utilisation, permettant ainsi aux utilisateurs d'accepter facilement le paiement par carte, de payer les tuteurs, de planifier des cours, de gérer de manière centralisée leur e-mail marketing et beaucoup plus encore. Utilisez TutorCruncher pour simplifier grandement les opérations de votre entreprise de tutorat.

Qui utilise TutorCruncher ?

Les entreprises de tutorat et les agences aussi bien que les centres de tutorat.

Vidéo de TutorCruncher
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TutorCruncher

4,6 (158)
TutorCruncher
30,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
8
4,3 (158)
4,6 (158)
4,7 (158)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
50
4,6 (5 361)
4,7 (5 361)
4,7 (5 361)
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Alternatives à TutorCruncher

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Avis sur TutorCruncher

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
28%
3
3%
2
1%
Jason
Jason
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A must for all tutoring businesses

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Life-changing. Seriously. Before this we were with Learnspeed and it was far less user-friendly and we were spending more.

Avantages :

It looks so professional to all our customers. All our tutors easily understand how to use it without nearly any training. Customers are very comfortable logging in and giving us their CC. Overall, just fantastic.

Inconvénients :

Every once in awhile I'll come across a missing feature. I then need to create a personal bot for our company that makes up for it. For example, it lacks PayPal integration for paying our teachers/tutors.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

il y a 3 ans

What a great review, Jason. We're really thankful for your feedback! I hope the benefits continue to rack up for your company, there are also some big improvements coming in the next few weeks as to how we can pay out to your tutors via TutorCruncher. We'll let you know as those improvements go live!

Ronshea
CEO (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Amazing customer support and system overall!

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : The business is simply much easier to manage with TutorCruncher! Everything is basically all in one place and affordable for a startup company! Most importantly, TutorCruncher continues to upgrade and implement new innovative features which are key to keeping up with and staying ahead of the ever-evolving tutoring industry. Thanks, TutorCruncher for being the best in the game!

Avantages :

I can't stress how pleased I am with the TutorCruncher system. We are a fairly new tutoring company and this tutor management system has allowed us to present our company in a very professional way. From the tutor profile listings on our website, email reminders, one-click links (LessonSpace) down to the Transfer Wise payment / Accounting system, we are very happy with how we were able to create and integrate the system and make it our own.

Inconvénients :

There was a bit of a learning curve at first, but the videos help out a great deal. Batch scheduling can be super time-consuming. I wish there was a way to import an excel spreadsheet of client/student's name, date, and times especially if it's the same students and times for the entire school year. It would be great to offer the learning path, electronic assignments, and test because it would save us time and resources from having to go out of the TutorCruncher software for those necessary features.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

il y a 11 mois

Hi Ronshea, Thank you so much for your lovely review! It's great to hear that the platform has helped your new tutoring company. We are excited to continue working with you in the future! :)

Deborah
Director (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Spend time with customer service while you have the option, track the changes you make

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Auto-invoicing is handy but we still don't know why the system doesn't invoice for sessions that happened. The system just ran an update that we weren't informed about it we had to start over getting to know it and make sure it was doing what we needed it to do. We are still having issues and trying to work out the bugs on our own. I wish we had better support in the beginning because I feel like I don't know the system well enough to trouble shoot.

Avantages :

Once automation is set up, clients enjoy getting regular updates and tutors enjoy having access to client information without having to contact us.

Inconvénients :

Customer support needs to help us fix our specific issues within the system instead of giving generic options based on the User Guide. We still have things set up the way that we would like for them to be because getting answers from support took so long and they never went into our account specifically to assist us. Our support person ([SENSITIVE CONTENT HIDDEN]) quit responding to us and then [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (who is nice, but not as informed) tried to help and ended up causing more confusion and delays.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

l’année dernière

Hi Deborah, Thanks for taking the time to leave a review! That's disappointing to hear our customer support wasn't able to help assist with specific issues, but if you wanted to discuss those further you can shoot us an email at info@tutorcruncher.com and we can help you out :)

Callie
Tutor (Irlande)
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Excellent system for tutor management

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Excellent time saver.

Avantages :

The set up is easy and once done has saved me lots of time with scheduling tutors, requesting payments and managing new clients within my small organisation. My clients are happy with their side of the system, which was the most important aspect for me.

Inconvénients :

The overall design could be improved as it does look a little dated.

Joanne
Director and Teacher (R.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

I wish I'd signed up sooner.

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : We have found the customer service team really helpful in enabling us to role out the use of Tutor Cruncher slowly as we were very nervous we could end up in a digital muddle.

Avantages :

I had been aware of Tutor Cruncher for over a year but thought it was expensive at first. Eventually, I found myself and my admin spending hours on tasks that were not bringing in any revenue and decided to look into it further. We took the plunge and have never looked back. Tutor Cruncher is literally saving us hours of administration time every month meaning that we can spend more time matching our clients and tutors together. The Client Pipeline feature is fantastic for tracking leads. We were losing leads before due to not having the time to do follow ups. We've also saved money in not having to have a separate mailing system to keep our clients up to date with new products and offers. If you were like us, wondering how it could make a difference, give the free one month trial a go before you get so busy chasing paper.

Inconvénients :

I'd love to see an improvement on being able to create sub sets of files in the uploaded documents section.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

il y a 5 mois

Thanks for the lovely review Joanne! We're delighted to hear the platform has helped you allocate your time efficiently. We look forward to continue working with you in the future :)