Description de TutorCruncher

TutorCruncher est un système de gestion d'entreprise de tutorat qui offre des fonctionnalités de feuilles de temps, de planification, de paie, de facturation et de correspondance entre tuteur et étudiant. Développé par une compagnie de tutorat, il associe la profondeur réelle de la fonction à la facilité d'utilisation, permettant ainsi aux utilisateurs d'accepter facilement le paiement par carte, de payer les tuteurs, de planifier des cours, de gérer de manière centralisée leur e-mail marketing et beaucoup plus encore. Utilisez TutorCruncher pour simplifier grandement les opérations de votre entreprise de tutorat.

Qui utilise TutorCruncher ?

Les entreprises de tutorat et les agences aussi bien que les centres de tutorat.

Informations sur TutorCruncher

TutorCruncher

Fondé en 2013

TutorCruncher - Prix

À partir de:

12,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

TutorCruncher est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de TutorCruncher est disponible à partir de 12,00 $US/mois.

Informations sur TutorCruncher

TutorCruncher

Fondé en 2013

TutorCruncher en vidéos et en images

Vidéo de TutorCruncher
TutorCruncher Logiciel - 1 - aperçu
TutorCruncher Logiciel - 2 - aperçu
TutorCruncher Logiciel - 3 - aperçu
TutorCruncher Logiciel - 4 - aperçu
TutorCruncher Logiciel - 5 - aperçu

Déploiement et prise en charge de TutorCruncher

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Fonctionnalités - TutorCruncher

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Confirmation et rappels
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Formulaires web
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la paie
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des modèles
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des étudiants
  • Indicateur de disponibilité
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification automatisée
  • Planification des conducteurs
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Prise en charge iCalendar
  • Rappels
  • Rappels par e-mail
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des présences
  • Suivi du temps
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures

Logiciels pour auto-écoles : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Affectations et tests électroniques
  • Alertes/Notifications
  • Apprentissage interactif
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Classement automatique
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Cours en ligne
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation récurrente de plusieurs périodes
  • Gestion de l'apprentissage
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des présences
  • Gestion des rendez-vous
  • Historique des transactions
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Notes de cours
  • Paiements en ligne
  • Parcours et suivi d'apprentissage
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des événements
  • Portail libre-service
  • Portail parent et étudiant
  • Rappels
  • Rappels par SMS
  • Rappels par e-mail
  • Rapports de suivi
  • Rapports et analyses
  • Rendez-vous récurrents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi des frais
  • Suivi des présences
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau blanc interactif
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures
  • e-mail marketing

Logiciels pour soutien scolaire : afficher la liste complète

  • API
  • Calendrier des événements
  • Carnet d'exercices
  • Comptes clients
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la paie
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des cours
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des factures
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des présences
  • Gestion des répertoires
  • Gestion des stocks
  • Gestion des étudiants
  • Gestion des événements
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Inscription en ligne
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Modèles d'e-mails
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Portail parent et étudiant
  • Portail étudiant
  • Pour écoles de musique
  • Rappels
  • Rappels par e-mail
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation de chambres
  • Suivi de la progression
  • Suivi des présences
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements ACH

Logiciels pour écoles de musique : afficher la liste complète

Alternatives à TutorCruncher

Plus d'alternatives à TutorCruncher

Avis sur TutorCruncher

Lire les 132 avis

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par note

5
85
4
42
3
4
2
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Jason R.
Jason R.
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A must for all tutoring businesses

5 il y a 2 ans

Commentaires : Life-changing. Seriously. Before this we were with Learnspeed and it was far less user-friendly and we were spending more.

Avantages :

It looks so professional to all our customers. All our tutors easily understand how to use it without nearly any training. Customers are very comfortable logging in and giving us their CC. Overall, just fantastic.

Inconvénients :

Every once in awhile I'll come across a missing feature. I then need to create a personal bot for our company that makes up for it. For example, it lacks PayPal integration for paying our teachers/tutors.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

il y a 2 ans

What a great review, Jason. We're really thankful for your feedback! I hope the benefits continue to rack up for your company, there are also some big improvements coming in the next few weeks as to how we can pay out to your tutors via TutorCruncher. We'll let you know as those improvements go live!

Ronshea E.
CEO (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Amazing customer support and system overall!

5 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : The business is simply much easier to manage with TutorCruncher! Everything is basically all in one place and affordable for a startup company! Most importantly, TutorCruncher continues to upgrade and implement new innovative features which are key to keeping up with and staying ahead of the ever-evolving tutoring industry. Thanks, TutorCruncher for being the best in the game!

Avantages :

I can't stress how pleased I am with the TutorCruncher system. We are a fairly new tutoring company and this tutor management system has allowed us to present our company in a very professional way. From the tutor profile listings on our website, email reminders, one-click links (LessonSpace) down to the Transfer Wise payment / Accounting system, we are very happy with how we were able to create and integrate the system and make it our own.

Inconvénients :

There was a bit of a learning curve at first, but the videos help out a great deal. Batch scheduling can be super time-consuming. I wish there was a way to import an excel spreadsheet of client/student's name, date, and times especially if it's the same students and times for the entire school year. It would be great to offer the learning path, electronic assignments, and test because it would save us time and resources from having to go out of the TutorCruncher software for those necessary features.

Alternatives envisagées : TutorBird

Pourquoi passer à TutorCruncher : Affordable, free trial, and the free version where we are able to try it out first.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

il y a 3 semaines

Hi Ronshea, Thank you so much for your lovely review! It's great to hear that the platform has helped your new tutoring company. We are excited to continue working with you in the future! :)

Vicky V.
Owner (Pays-Bas)
Gestion de l'enseignement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good quality software

3 l’année dernière

Commentaires : Good! Apart from the two improvements I wrote about, I love TutorCruncher and I think you did a great job at building it.

Avantages :

The number of options available and the fact that it simply works. Other types of software don't always work, so I was happy to see TutorCruncher does what it is supposed to do. I like the number of options and the client-student system works really well, as does the invoicing.

Inconvénients :

Two things: 1) The software does not work intuitively. Options are difficult to find and are not where a client expects them to be. I'd advise you to work with someone who knows about customer experience in software and who is willing to update the software with your customer in mind. As a client, the software has clearly been designed by someone who is good at building software, but who is not specialised in customer experience. 2) Translations. These options are horrible. There are many words one can translate in TutorCruncher, but once I did, the original English terms appeared on the invoices, still. When I asked about this, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] told me the translations are just there 'for you'. For me? I don't get why it works like this. I'd advise you to either a) make sure the translated terms appear throughout TutorCruncher as well as - most importantly! - on the invoice to the client's customers, so that the client won't have to build a new invoice using Moustache. And b), I'd also be interested to work with you to translate the software to Dutch or other European languages. In that way, your clients won't have to translate at all, and it will provide you with the opportunity to start selling the software here in the Netherlands (as there is no Dutch software available atm).

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

l’année dernière

Hi Vicky, Thanks so much for your review! It is really great to hear that you are enjoying using our system. With regards to the translation part of our system, there seems to be a bit of confusion. Our translations work for end users only (clients, tutors, student), which is why you will not be be able to see these changes on your admin profile. We are always working to improve our system, so we would be very happy to get in touch with you and get a bit more feedback about what we could do to improve our translations and the easy of use of the system! Please feel free to write us a quick email.

Lizbeth D.
Owner (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Highly Recommend

5 il y a 3 mois

Avantages :

TutorCruncher is a wonderful Tutoring Platform for any size business. I own a small tutoring business and this has been a reliable resource the company uses every day. The organization and layout of the client and student information is great. Tracking of lessons, reporting, and invoicing features are vital and are presented in a user-friendly way. There are many options to integrate other great platforms such as Zoom for virtual lessons. Additionally, the customization features are extensive. Overall, exceptional.

Inconvénients :

Starting out with this platform can be a bit rough. The categorization and functionality are challenging to get used to at first. However, there is a magnificent support team including [SENSITIVE CONTENT] that guides a new user through the platform and how to get the most out of it, also troubleshoot any concerns.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

il y a 3 mois

Hi Lizbeth, Thank you so much for your lovely review! It's great to hear that TutorCruncher has helped your tutoring agency & the switch hasn't been too difficult. We are excited to continue working with you in the future! :)

Utilisateur vérifié
CEO (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very good tutoring management platform - has some downsides but overall I highly recommend it

4 l’année dernière

Commentaires : TutorCruncher has been and still is a very good solution to my tutor management needs. My company relies on TC as a sign-up and login portal, making it super convenient and easy to professionally manage tutors and the tutoring itself, and appear professional too, all without doing much work!

Avantages :

It is easy to use and appears professional to most people, has lots of automaticity in-built you don't need to set up yourself.

Inconvénients :

Overall the UX design is a little confusing and looks a bit outdated, and the support staff take a while to get back to you (but not that long, just not instant).

Alternatives envisagées : Teachable

Pourquoi passer à TutorCruncher : Because it has much more features and an overall solid 'build' - everything you need is there and overall well laid out, for an affordable price. As long as you don't compete with my business in Canada (lol), I recommend using TutorCruncher.

Réponse de l'équipe de TutorCruncher

l’année dernière

Hi, Thanks so much for getting in touch! We are very happy to hear that you are enjoying our platform. We are always looking for ways to improve and update our system, so we will be sure to pass your suggestions from changes regarding UX and other areas onto our team!