Pour qui ?

Toute organisation avec beaucoup de contacts et pas beaucoup de temps. Une organisation ou un individu qui veut rester personnellement en contact et veut monétiser plus efficacement sa base de données.

Notes moyennes

28 avis
  • Note globale 4.9/5
  • Facilité d'utilisation 4.9/5
  • Service client 5/5
  • Fonctionnalités 4.9/5
  • Rapport qualité-prix 4.7/5

Informations sur le produit

  • À partir de 50,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Texting Base
  • http://www.textingbase.com
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur Texting Base

Plateforme de textos d'entreprise pour les entreprises qui croient que "parler" avec les gens est plus efficace que de parler "à" des gens. MMS = Oui. Une version d'essai gratuite sans contrat et un soutien sans pareil sont offerts. Les numéros locaux dédiés sont utilisés à la place des codes de fonction, de sorte que les contacts pensent que l'expéditeur a pris le temps de leur envoyer un message personnel. Automatiser les anniversaires et les jours fériés, discuter de manière bidirectionnelle depuis n'importe quel appareil mobile, créer des groupes et planifier des textes et faites tout cela à partir d'un numéro standard à l'échelle.

Texting Base - Fonctionnalités

  • CTA personnalisables
  • Campagnes de drip marketing
  • Contenu dynamique
  • Lead scoring
  • Marketing social
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Sales intelligence
  • Search marketing
  • Segmentation
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Tests A/B
  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes

Logiciels les + demandés

Avis les plus utiles sur Texting Base

Texting Base

Publié le 27/11/2018
Utilisateur vérifié
Accountant
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Texting Base is a new modern technology that will change the way we communicate

Avantages: I love how you can schedule your messages. That is a great idea.

Inconvénients: Changing to a new number and explaining that is kinda weird.

I was skeptical but the response I got was surprising

Publié le 29/03/2017
Christopher L.
Realtor
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I found out about Texting Base after one of my friends who is in mortgage banking used it for sending personalized text messages for follow ups, holidays and birthdays etc... He told me that it was the best thing he could have done for his business and that he was relying on texting instead of cold calling his leads. I am old school I prefer calling people and knocking on doors but most people return my voicemails with texts these days. So I reluctantly signed up for Texting Base and I found out I had to pick a new number which I thought was a little odd. I messaged their support using their support chat and they responded immediately. The told me that in order for their product to send messages at scheduled times and avoid overloading my phone with responses that I'd need a new number. They explained that I can still respond from my phone using their mobile version and that I'll receive a notification when someone responds. They recommended that I send my first message explaining to my contacts that I still have my other number and that this my new business texting line. I was very skeptical but I was already here so I decided to go for it. I sent out my first message and personalized it with their first name to my real estate leads about an open house I was having on Sunday. It was pretty nifty everyone got a message that unique with their first name and I was surprised only 12 of 343 contacts opted out. I had positive responses from almost everyone and I knew who to expect from the open house and who wouldn't be coming. My attendance doubled from the week before and I couldn't be happier. Bottom line: Texting Base works!

Avantages: Personalization and the ability to schedule messages.

Inconvénients: Picking a new number which isn't as a big of a deal as I thought. None of my contacts were offended or caught off guard by my first message from Texting Base. If someone called the number it forwarded to my cell phone. No big deal at all!

Texting Base for Real Estate

Publié le 10/01/2020
Jessica H.
Realtor
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall this software has helped my grow my business and simplified marketing.

Avantages: This software is a great tool for automaticity texting your clients. It is great marketing and personalized getting a better chance of a response.

Inconvénients: This software works as intended and I didn't find anything negative to make note of. Works great and I highly recommend.

Our favorite text blasting app so far

Publié le 19/12/2018
Taylor V.
COO
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great and straightforward system. They give you 250 texts for free to try it out!

Avantages: Very straight forward and easy to use. If anything isn't obvious, they have helpful tutorials. Great inbox to track conversations with each contact.

Inconvénients: Our Lead Manager felt that he needed to format our data so that first and last names were separated, so it felt a little clunky importing the information.

Great Product

Publié le 06/11/2019
Don H.
Owner
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great tool to reach a mass audience.

Avantages: Easy to use and customized options allow us to reach our market.

Inconvénients: Need more access to leads on an affordable consistent basis.

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