TimeWorksPlus

TimeWorksPlus

par SwipeClock

Qui utilise TimeWorksPlus ?

Les entreprises de toutes tailles basées aux États-Unis ou au Canada. Si vous avez besoin d'une solution de planification et de gestion du temps disponible dès aujourd'hui, ce logiciel est fait pour vous. Solution complète, facile à utiliser et accessible partout.

Description de TimeWorksPlus

Créez des horaires, suivez les absences et gérez les congés payés en quelques minutes seulement. Votre personnel peut utiliser cette solution cloud où qu'il se trouve. Les notifications en cas d'absence permettent de s'assurer que tous les quarts de travail sont couverts. Les notifications de modification d'emploi du temps et de quart disponibles permettent aux employés de combler les créneaux non couverts. Les données relatives à la paie peuvent être facilement exportées afin d'économiser des heures de travail et d'éviter les erreurs. Le suivi des congés payés permet d'approuver les congés d'un seul clic. Profitez dès aujourd'hui de votre version d'essai gratuite de 30 jours.

Informations sur TimeWorksPlus

SwipeClock

http://www.swipeclock.com

Fondé en 1999

Prix de TimeWorksPlus

TimeWorksPlus n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TimeWorksPlus est disponible à partir de 4,00 $US/mois.

À partir de

4,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

TimeWorksPlus - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des absences
Calcul des heures supplémentaires
Gestion des calendriers
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports et analyses
Suivi FMLA
Suivi du temps
Contrôle du processus d'approbation
Gestion des calendriers
Gestion des politiques de congés
Planification du personnel
Portail libre-service
Rapports sur les congés et les absences
Suivi FMLA
Base de données des employés
Calcul des heures supplémentaires
Facturation
Gestion des feuilles de temps
Heures facturables et non facturables
Saisie automatique du temps
Suivi des vacances/congés
Suivi du temps hors ligne
Suivi du temps mobile
Taux de facturation multiples
Accès mobile
Carte perforée
Carte perforée en ligne
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Messagerie
Rapports et analyses
Reconnaissance biométrique
Suivi des congés maladie
Suivi des postes de travail
Suivi des salariés
Suivi des vacances/congés

Avis sur TimeWorksPlus

Afficher 5 avis sur 27

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,5/5
Jeffrey W.
Accountant
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018

"Very efficient"

Commentaires: Saves me lots of time on payroll hours entry.

Avantages: It's very comprehensive and can pretty much do anything that you would want it to do. Also, with the new updates it has a very clean interface. Also, integrates well with my payroll software.

Inconvénients: Customizing the preferences and some of the features can be pretty time consuming and aren't always the easiest to figure out.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SwipeClock le 29/07/2019

Jeffery - Thank you for your nice review. We have been spending a lot of resources, including purchasing Shugo Hub, to continue improving the employee and supervisor interface. There are more improvements coming. Please check out our product pages at https://www3.swipeclock.com/products/workforcehub/

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018
Theresa K.
Operations Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2020

"TimeWorks"

Commentaires: With hourly employees clocking in and out of different projects all day while out in the field, a mobile timecard solution is a necessity. No timekeeping solution is perfect, but TimeWorks does very well for us. Employees can choose what department to clock into, submit time off requests, and review their entire timecard. Fixing errors on the administrator end could not be easier. I love the option to make Employee Groups, making the preparation of departmental reports very quick and easy.

Avantages: As the administrator, I love how easy it is to review and modify employees' timecards, either by reviewing all punches for the day in a single screen or by looking at the entire pay period by employee.

Inconvénients: The reports are still a little lacking - when preparing detail reports by department, the department name gets cut off, meaning that I have to manually find/replace each one before sending to managers for approval. There seems to be no way to fix this.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2020
Sarah M.
ece
Gestion de l'enseignement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2018

"This time keeper is time consuming."

Commentaires: Its sub par and somewhat arcaic .

Avantages: The presentation on the screen is organized, clean looking, and there is definitely an ease of use to it--once you know what you're doing.

Inconvénients: All it does it store punch times. I wish I could tell the program a little more about that staff member so that it could run reports for me based on the information it has. I find myself using excel spreadsheets and compiling my own data which is something I think that a time keeping system should be able to do.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SwipeClock le 29/07/2019

I think we can do better. Our product is usually getting the opposite response. We get told it has way to many bells and whistles. When your software does 1,500 different functions we usually need to help the client narrow it down to the most important goals they are trying to accomplish with the product. The strength to the software is that it can be so customized that it adds functionality to your payroll software that it can't do. We can help you get this working the way you need to. Please reach out so we can address this with you. We also just improved and updated the user interface, employee portal, and mobile app. I believe we can improve your experience. Thanks for sharing your experience.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2018
Utilisateur vérifié
Senior Associate
Comptabilité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/12/2018

"A HUGE fan"

Commentaires: Our firm started using SwipeClock about 2 years ago as a reseller. We now use it for our main front end for all of our payrolls and are switching over existing clients to it.

Avantages: The software is cloud based, which makes it very portable. The NEW mobile app and employee portals are an outstanding improvement. The versatility on the back end is awesome as well.

Inconvénients: Since the updates to the mobile app and employee portal there isn't anything I can think of to complain about.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SwipeClock le 13/12/2018

Thank you for the kind review. We listened to our resellers and clients and made big investments in improving the user experience and updated the look and function for the mobile ap and employee portal. We are not stopping, 2019 will hold many more improvements and integrations.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/12/2018
Anne marie G.
Payroll Specialist
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/02/2018

"A+ Customer Service and user friendly system."

Commentaires: Would recommend to anyone looking for a time keeping system.

Avantages: It's easy to use and if there is an issue customer support is quick to respond. Like that they have different programs to choose from that allows us to better support our clients.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SwipeClock le 27/02/2018

Anne Marie - Thank you for being a valuable partner of SwipeClock. We love to help add value to your offering. We have experienced over the sixteen years of supporting partners, that Payroll Service companies that use SwipeClock Time and Attendance increase their payroll client longevity from 2 1/2 years to over 5 years. That's value!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/02/2018