Pour qui ?

An enterprise communications solution, Honey serves teams that are culturally focused and are searching for the means to streamline collaboration, share ideation and keep employees engaged.

Notes moyennes

20 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 12,00 $US/mois
  • Prix We're humans too. Let's talk and we'll find a better price.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Honey
  • http://www.honey.is
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur Honey

Honey is the modern, beautiful intranet your team members will love. Founded at an award-winning design agency in Brooklyn, Honey gives your employees a simple, central location to find all of the company information and resources they need.

Our team embraces user-focused design, believes in empowering every workflow, and knows that great teams grow from simple, democratic communication.

Honey - Fonctionnalités

  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki
  • Blogs
  • Chat en temps réel
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de la publicité
  • Gestion des groupes
  • Gestion des événements
  • Intégration des médias sociaux
  • Médiathèque
  • Sécurité des données
  • Tag sur les médias sociaux

Avis les plus utiles sur Honey

Honey, It's Not Just For Bee's

Publié le 06/03/2019
Utilisateur vérifié
Social Worker
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: This software allows me to share information with my team at a moments notice. It also allows me to keep all of my teammates in the loop and the conversation going.

Inconvénients: It took me a little longer than anticipated to fully understand all of it's bells and whistles.

Awesome.

Publié le 11/06/2015
Trystin B.
Employee Engagement Manager
Design, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: As part of an ever-growing global digital agency, I can say with complete confidence that Honey has been integral in helping us maintain our universal sense of culture and communication. Whether it be a post on the state of anticipatory design, a new project's launch, or opinions on the best Michael Jackson song, everyone has the opportunity to take part in the conversation. And it makes us all the stronger for it.

Avantages: Really creates a singular,open internal communication outlet despite organization's size or number of global locations.

Inconvénients: I'd love to be able to attach calendar invites (alert-based times/dates) to event-based posts.

I abolutely love Honey!

Publié le 29/11/2018
Allison T.
Customer Support
Services aux consommateurs, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Honey is hands down the best software for spreading and receiving all the needed information.
It's so easy to set up and use, also quite well priced with user friendly interface.

Inconvénients: Absolutely no negative sides to Honey!

Honey, How I Love You

Publié le 11/06/2015
Utilisateur vérifié
Events Manager
Design, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: I click on my Honey bookmark at least ten times a day. As an admin, I find it to be the most powerful tool to spread the news about what I'm up to at work (I run events for my company), as well as respond to any questions people have, either pre-emptively or by using the comments. It's helpful for me as a directory, a crowdsourcing tool, a repository of the day's relevant topics as well as a way to survey relevant discussions over time.

Avantages: Beautiful, easy, helpful, cute. It's the only work-related site/software/app that doesn't completely suck, and not only that, but is actually awesome.

Great platform for organisational-wide comms!

Publié le 16/10/2018
Utilisateur vérifié
Marketing Operations Specialist
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We can store and share information across five offices worldwide in a professional & streamlined way.

Avantages: We use this platform to socialize our fortnightly newsletter across the company internationally. Also as a platform to publish and promote articles internally and learnings that affect people in the company, from data security updates to onboarding assets.

Inconvénients: The usability can be confusing at time, and the search & filing function has room for improvement. Again it's a tool that needs commitment so if the organization as a whole is on-board it can work well.

Lire d'autres avis