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à choisir le meilleur logiciel

Description de TapClicks

TapClicks est un service de reporting d'envergure internationale qui vous fait gagner du temps, dans le type de fichier que vous voulez. Exportez et planifiez des rapports automatiques dans des e-mails, documents Word, documents Excel, PDF et présentations PowerPoint. Cela vous permet d'éviter de générer manuellement des dizaines de rapports distincts. TapClicks est équipé de visualisations prédéfinies et d'une bibliothèque de widgets configurables pour répondre aux défis commerciaux réguliers ou qui se produisent inopinément. Améliorez votre capacité à prendre les bonnes décisions grâce à des visualisations percutantes.

Qui utilise TapClicks ?

Les agences numériques, entreprises de médias, pages jaunes/annuaires, marques franchisées, marques nationales/internationales, entreprises individuelles et grandes entreprises tirent parti du tableau de bord de reporting TapAnalytics.

TapClicks Logiciel - 1
TapClicks Logiciel - 2
TapClicks Logiciel - 3
TapClicks Logiciel - 4
TapClicks Logiciel - 5

TapClicks ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

TapClicks

TapClicks

4,3 (177)
599,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
74
41
4,0 (177)
4,0 (177)
4,4 (177)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
8
4,1 (323)
4,7 (323)
3,7 (323)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à TapClicks

Google Data Studio
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Visualisation de données
Kenshoo Infinity Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AdStage
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Acquisio
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Marketing multicanal
Visualisation de données
Swydo
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Visualisation de données
Similarweb
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de la concurrence
Mesure des performances
Rapports et statistiques
Sprout Social
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des publications
Rapports et analyses
Édition automatisée
Whatagraph
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Importation et exportation de données
Visualisation de données
DataMetrics
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur TapClicks

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
36%
3
11%
2
2%
1
2%
Jeb
Jeb
Project Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Solid marketing software with great integrations

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Overall our companies experience with TapClicks has been great. We are testing several marketing softwares but TapClicks seems to be the cream of the crop. We will continue using it and evaluating it.

Avantages :

The things I like most about TapClicks are the deep integration and the level of customer service we've gotten.

Inconvénients :

We have a really smart analytics person and she's been sturggling a little bit. Customer service has helped her but the learning curve took a minute.

Jorge
Digital Marketing Strategist (Nicaragua)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Integrations are awesome in TapClicks, it's got most of my data linked. I love TapClicks.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : TapClicks has resolved most of my marketing reporting and communications problems. In the past, we used to download data from Google Ads to an excel workbook and start editing and formatting to make presentable, which used to be very time-consuming and tiring. Additionally, I needed to change my internal call reporting software and I was very worried about how to integrate data with this new software, it is great to know that TabClicks is limitless since it also has integrations for almost all call reporting software, this actually makes it easy for my agency and my clients to create a dashboard and communicate the most important metrics to our partners. Having said this, the experience that I have had with TabClicks solving my reporting issues has been very relieving and satisfactory. I am very happy working with TapClicks and I hope they continue to come up with more features, integrations, and tools to continue to improve the user's experiences.

Avantages :

Working with TapClicks gives you access to a relevant and large integrations library for your marketing reporting needs. It is so great to know that you are just a few clicks away from creating and modifying cutting-edge dashboards to present to your clients. Additionally, the interface is pretty user-friendly and makes it easy to come up with new ideas. TapClicks has more upsides than downsides, its automation and the way everything is put together quickly and efficiently is wonderful.

Inconvénients :

Everything is nice, maybe adding more templates would help to have ideas about new ways to create dashboards, and sometimes adding some tutorials will also help.

Phillip
Phillip
Director of Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Avoid like the plague! After merger, they are garbage!

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : My experience is nothing short of disappointing. After three months, I am still unsuccessful in trying to get TapClicks "AdStage" to reply to my tickets (as they continue charging us) all in hopes that they might follow through on their commitment and promise to migrate our prior data over. The process has been inconvenient and undermining to our marketing efforts.

Avantages :

Since they were acquired to obtain the unique features of AdStage, I would say the benefits have become reversed. Pushing a lean and well built platform into a bloated system is clearly apparent.

Inconvénients :

The customer service is sub-par, the founders abandoned their earlier customers (like myself, those who were apart of the beta launch) and even more disappointing is the lack of integrity with them honoring the transition of migrating your data from AdStage to Tapclicks during their merger. I was told we would get our data moved over. How does paying paying $99/mo to $499/mo seem fair?

Kasie
Sales Account Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

TAP Review from Conversion Logix

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : TapClicks is an amazing tool to showcase to our clients how their digital campaigns are performing.

Avantages :

I love this platform and the customization options! We've tested out a few other reporting tools and we always came back to TAP. Very user friendly, a first time user can easily navigate through data and information and rarely have questions or need help. It is easy to export data which is very helpful in segmenting data for regional reports.

Inconvénients :

I recall there were a few features my team did not like, but I cannot recall specifics. I myself do not have any complaints.

Jenny
Director Digital Strategy (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy and Dependable

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : From the start it has been a great partnership and I value their software and their support services.

Avantages :

I like that I can count on it to work, it is dependable, the setup was easy and the customer support I receive when I have any questions is outstanding.

Inconvénients :

I would like to be able to customize a few more little things about the reports, but I believe if I upgraded to the custom reports I would be able to do so. Since this need was was only for one client out of many that I would need to make those customizations for, it didn't make sense to upgrade the entire account to satisfy just one so we decided not to upgrade.