Description de FORM MarketX

Anciennement connu sous le nom de GoSpotCheck, FORM MarketX libère la puissance des équipes de terrain pour stimuler l'exécution du marché avec la seule solution mobile qui combine la gestion de tâches dynamique, la reconnaissance d'images à la pointe du secteur, le reporting photo, les communications d'équipe sur le terrain et le reporting avancé, le tout au sein d'une plateforme facile à utiliser. Guidez les équipes, améliorez l'exécution et stimulez les ventes tout en créant une vue partagée du terrain qui aide les dirigeants à prendre de meilleures décisions, plus rapidement.

Qui utilise FORM MarketX ?

Grandes entreprises, entreprises de taille moyenne, petites entreprises, entreprises de vente en gros, entreprises de boissons alcoolisées, marques d'hôtellerie, restauration rapide, distributeurs, fabricants, commerces de détail, gestionnaires d'installations, etc.

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FORM MarketX

4,8 (25)
FORM MarketX
Indisponible dans votre pays
35,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
162
5
4,9 (25)
4,8 (25)
5,0 (25)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
456
34
4,5 (3 457)
4,3 (3 457)
4,5 (3 457)
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Alternatives à FORM MarketX

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion du pipeline de ventes
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
FORM OpX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Accès mobile
Planification
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des portefeuilles
Modèles de projets
QT9 QMS
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Saisie de documents
Stockage de documents
Ermeo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Modèles de rapport
Rapports et analyses
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
OpsBase
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Monitoring
Rapports en temps réel
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Création de bons de travail
Recherche/Filtre
WorkClout
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de la conformité
Rapports et analyses

Avis sur FORM MarketX

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
16%
Douglas
Douglas
Director of Service Delivery ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Externalisation/délocalisation, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Infinitely Adaptable!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : We have been utilizing GoSpotCheck to enable our business to support our workplace management services. The application is very stable and reporting is instant.

Avantages :

Easy to use, and very easy to demonstrate to our end users for use and reporting. This tool has enabled us to better manage our services and field teams more efficiently and effectively.

Inconvénients :

Still waiting for additional features such as barcode reading and a few others but overall there are really no "cons" of the software.

Debra
Admin Tech (É.-U.)
Divertissement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

This is a phenomenal app for doing audits or work related business that needs questions anwered!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I got the best benefit of all and that is time. I do the questions and the job at the same time, and it walks me through the job as I do it. No room for error. When I am done, I am done.. no long debriefs after!

Avantages :

I love that this software lets me answer the audit based questions right now. I can go into a business and get the job done without having any extra work to do when I leave. I also love that it is so simple to use, and easy to get filled out. I have not had any problems with this app while I was using it and I have used it many times! This is definitely one I will be keeping!

Inconvénients :

The only problem i ever had with this app was trying to figure out how to start my audits. Once I figured out it was just touch and go, I never had another problem with it!

Kaitlin
PMM (É.-U.)
Biens de consommation, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

valuable for all sales teams

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

This is an amazing tool for sales teams that are in their field managing accounts and visiting retail stores. Gone are the days of paperwork and scanning/uploading files and hoping they make it into a report. We can easily manage teams that are on the road and have them capture the data, feedback, and photos we want to help grow our business

Inconvénients :

doesn't work with all phone types but most of our team is on iphone/ipad and that has been fine. For some companies you may need to provide your teams compatible devices

Utilisateur vérifié
Sr. Category Manager - Control States ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vins et spiritueux, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Excellent App

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : This is an excellent & easy to use survey app with great data & dashboard output. The surveys are easy to build & deploy, the responses are rolled into an easy to understand summary or downloadable for custom data manipulation, and their support team is excellent! We haven't run into any issues that were not immediately resolved or quickly corrected in-app.

Avantages :

Easy to deploy to team Easy to use Immediate & quick results on the dashboards Ability to create custom analysis through downloadable response data Quick response from support / customer service

Inconvénients :

No outstanding issues that haven't been resolved or corrected

Joshua
Joshua
Sales Program Manager ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

GoSpotCheck is Amazing!

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : We were looking for a solution to track retail execution that made sense to our employees in the field as well as would provide us usable, sortable data that was easy filter and organize. Ba-BAM GoSpotCheck has been all of these things and more. Their Customer Support has been amazing and they work with us to provide us what we need, help to ensure we are getting everything out of the platform, and are great partners in business.

Avantages :

Ease of functionality Great UI Smart platform for users and admin Great People Appropriately priced

Inconvénients :

Really couldn't offer too much here, 4moms loves GSC!