GoSpotCheck

Qui utilise GoSpotCheck ?

Grandes entreprises, entreprises de taille moyenne, petites entreprises, entreprises de vente en gros, entreprises de boissons alcoolisées, marques d'hôtellerie, restauration rapide, distributeurs, fabricants, commerces de détail, gestionnaires d'installations, etc.

Description de GoSpotCheck

Pensez-vous qu'il est difficile de mesurer le marketing et la conformité opérationnelle au niveau des magasins ? Vous manque-t-il des informations sur le terrain qui pourraient améliorer les opérations de votre commerce de détail ? Eh bien, il existe maintenant un outil permettant à votre équipe de terrain et à vos commerciaux de relayer ces informations en temps réel. Simplifiez les enquêtes, les audits et les rapports de votre équipe grâce au logiciel de collecte de données mobiles de GoSpotCheck.
Créez des missions, déployez-les vers les appareils mobiles des membres de l'équipe et obtenez les données d'interventions en temps réel pour en tirer des informations exploitables.

Informations sur GoSpotCheck

GoSpotCheck

http://www.gospotcheck.com/

Fondé en 2011

Présentation des tarifs de GoSpotCheck

GoSpotCheck n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de GoSpotCheck est disponible à partir de 35,00 $US/mois.


À partir de

35,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

GoSpotCheck deployment and support

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

GoSpotCheck - Fonctionnalités

  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des marchandises
  • Gestion des retours
  • Rapports et analyses
  • Vente par correspondance
  • e-commerce
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de points de vente : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • Duplication de données
  • Détection d'abréviations
  • Détection des différences phonétiques
  • Détection des fautes de frappes
  • Récupération de données
  • Saisie et transfert de données
  • Scan et analyse d'image
  • Vérification de la saisie de données

Logiciels de saisie de données : afficher la liste complète

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Plus d'alternatives à GoSpotCheck

Avis sur GoSpotCheck

Read all reviews

Overall rating

4,8/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,9
Service client 5
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,8

Review software

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Écrivez votre avis !
Douglas L.
Director of Service Delivery
Externalisation/délocalisation, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 23/09/2015

"Infinitely Adaptable!"

Commentaires: We have been utilizing GoSpotCheck to enable our business to support our workplace management services. The application is very stable and reporting is instant.

Avantages: Easy to use, and very easy to demonstrate to our end users for use and reporting. This tool has enabled us to better manage our services and field teams more efficiently and effectively.

Inconvénients: Still waiting for additional features such as barcode reading and a few others but overall there are really no "cons" of the software.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 23/09/2015
Debra F.
Admin Tech
Divertissement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/01/2018

"This is a phenomenal app for doing audits or work related business that needs questions anwered!"

Commentaires: I got the best benefit of all and that is time. I do the questions and the job at the same time, and it walks me through the job as I do it. No room for error. When I am done, I am done.. no long debriefs after!

Avantages: I love that this software lets me answer the audit based questions right now. I can go into a business and get the job done without having any extra work to do when I leave. I also love that it is so simple to use, and easy to get filled out. I have not had any problems with this app while I was using it and I have used it many times! This is definitely one I will be keeping!

Inconvénients: The only problem i ever had with this app was trying to figure out how to start my audits. Once I figured out it was just touch and go, I never had another problem with it!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/01/2018
Kaitlin T.
PMM
Biens de consommation, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2019

"valuable for all sales teams"

Avantages: This is an amazing tool for sales teams that are in their field managing accounts and visiting retail stores. Gone are the days of paperwork and scanning/uploading files and hoping they make it into a report. We can easily manage teams that are on the road and have them capture the data, feedback, and photos we want to help grow our business

Inconvénients: doesn't work with all phone types but most of our team is on iphone/ipad and that has been fine. For some companies you may need to provide your teams compatible devices

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2019
Utilisateur vérifié
Sr. Category Manager - Control States
Vins et spiritueux, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/06/2015

"Excellent App"

Commentaires: This is an excellent & easy to use survey app with great data & dashboard output. The surveys are easy to build & deploy, the responses are rolled into an easy to understand summary or downloadable for custom data manipulation, and their support team is excellent! We haven't run into any issues that were not immediately resolved or quickly corrected in-app.

Avantages: Easy to deploy to team
Easy to use
Immediate & quick results on the dashboards
Ability to create custom analysis through downloadable response data
Quick response from support / customer service

Inconvénients: No outstanding issues that haven't been resolved or corrected

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/06/2015
Joshua T.
Sales Program Manager
Biens de consommation, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/06/2015

"GoSpotCheck is Amazing!"

Commentaires: We were looking for a solution to track retail execution that made sense to our employees in the field as well as would provide us usable, sortable data that was easy filter and organize. Ba-BAM GoSpotCheck has been all of these things and more. Their Customer Support has been amazing and they work with us to provide us what we need, help to ensure we are getting everything out of the platform, and are great partners in business.

Avantages: Ease of functionality
Great UI
Smart platform for users and admin
Great People
Appropriately priced

Inconvénients: Really couldn't offer too much here, 4moms loves GSC!

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/06/2015