15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Ryvit

Ryvit a établi le marché pour la technologie de la construction, offrant aux entreprises du bâtiment une connectivité automatisée entre diverses applications, ce qui permet l'adoption de solutions logicielles de pointe sans duplication inutile de saisie dans leurs applications de comptabilité financière et ERP. Grâce à ces nouvelles fonctionnalités, les entreprises du bâtiment peuvent désormais réinventer la gestion de leurs données et accélérer leur adoption de la technologie moderne.

Qui utilise Ryvit ?

Le marché cible est spécifique au secteur du bâtiment. Ces produits sont adaptés aux besoins des entreprises générales, des sous-traitants et des architectes qui ont une valeur effective dépassant les 30 millions par an.

Ryvit ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Ryvit

Ryvit

4,5 (26)
5 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
17
4,5 (26)
4,6 (26)
4,7 (26)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
625,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
23
4,2 (82)
3,8 (82)
3,7 (82)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Ryvit

Nintex Process Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Configuration des workflows
Création et conception de formulaires
Gestion des tâches
Zapier
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Gestion des intégrations
Intégrations de tiers
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Reporting financier
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité clients
Gestion des commandes
Suivi de l'inventaire
Procore
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des documents
Projets multiples
Premier Construction Software
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Projets multiples
Suivi des projets
RedTeam Flex
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des documents
Gestion des offres
Jonas Construction Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des tâches
Outils de collaboration
QuickBooks Online Advanced
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Historique des factures

Avis sur Ryvit

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
62%
4
31%
3
8%
Tara
Director of Human Resources & Training (É.-U.)
Construction, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Feedback

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our overall experience with the Ryvit team was a bit rocky in at the start. We went through 4-5 different reps, which pushed our project out a very long time. I know if we did not have the constant change in representatives, I am sure things would have gone a lot smoother and faster.

Avantages :

The product is easy to use and it helped us from having to do double entry into 2 different platforms.

Inconvénients :

The integration itself was a little difficult with Bamboohr. We had to customize a lot of things. But it has been worth it.

Réponse de l'équipe de Ryvit

il y a 3 ans

Hi, Tara! Thank you so much for giving us a 9/10 score for "Likelihood to Recommend". Not shying away from the fact that we had several issues in the early going with putting together a team for your project, but thank you for recognizing that once we had the proper team in place, Ryvit was able to perform as expected. We're very proud of the way we were able to finish strong, and we look forward to many years of successful syncs.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Ryvit.... your answer to Viewpoint's close-mindedness!

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great once you get the product working properly.

Avantages :

It can integrate many different systems and is, overall hands-off.

Inconvénients :

There is no control whatsoever from the client-side. It needs dashboards to see the status of integrations as well as an audit log of what has happened. It would be nice if you could do some rudimentary integration steps (add a new/existing field to sync)

Réponse de l'équipe de Ryvit

il y a 5 ans

Thanks for the review, Verified User ;) Your sentiment regarding dashboards is something on our radar. Stay tuned!

Lonna
IT Director (É.-U.)
Fabrication électrique/électronique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Connection required

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : It is the only product we could find to link Concur with Spectrum. We are limited to this product.

Avantages :

Automated the credit card interface with Spectrum. It is easy to use with phone and computer input

Inconvénients :

Expense. After we implemented it the cost continued to go up each year.

Réponse de l'équipe de Ryvit

il y a 3 ans

Hi, Lonna - Thanks for leaving your thoughts about our Concur Expense <> Viewpoint Spectrum connector. We value transparency, so your feedback is truly appreciated. I'm glad to hear that you generally feel like the product is easy to use and that our team is helpful. While we strive to deliver quality service at fair prices, we have continued to review our pricing structure to ensure we can provide secure dataflow, faster syncs between systems, minimal downtimes, and proper documentation with our partners. If you have any specific concerns that you would like us to address, please do not hesitate to reach out to support@ryvit.com.

Catrina
Operations Analyst (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Integration Experts

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The experience was a great one. All goals and timelines were meet. To this day I still contact our Ryvit rep when our extracts have user errors that need corrections. He is extremely responsive and great to work with.

Avantages :

Ryvit had software experts specific to the construction industry. Ryvit helped us customize our expense reporting software so that we could then integrate it with our accounting software. I was new to my position and new to our expense reporting and accounting software so having experts guide me through the setup process was extremely helpful.

Inconvénients :

The only downside to the integration was that we could not integrate the payment data; however, that was not Ryvit's fault. The accounting software's payment file was locked.

Réponse de l'équipe de Ryvit

il y a 2 ans

Thank you so much for the strong remarks, Catrina!!!

Meredith
Senior Manager Finance and Accounting (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Knowledge and Great Customer Service combined

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We had the best time working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and appreciated her expertise and forthright approach to our implementation. We enjoy working with the support team who are extremely responsive- thanks [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Avantages :

This software was our option to connect Concur to Sage 300 CRE. The Sage 300 CRE software is really specialized for our business and our Ryvit consultants knew it inside and out. This helped our set-up go super smoothly, as they even helped our Concur implementation specialist understand what we needed on several occasions. The software is hands-off to us, so whenever something comes up or we have questions, we get to interface directly with support, who resolve our concerns quickly, efficiently and with kindness.

Inconvénients :

The only thing that we didn't realize was that we have to manually add each invoice into our accounting software after the import. This is way less time consuming than what we were doing before, but there is no full-automation for us yet.

Réponse de l'équipe de Ryvit

il y a 4 ans

Thanks, Meredith! You and the team have been fantastic clients! Thank you for trusting our team and our tech to help you eliminate duplicate data entry from your expense reporting process :)