1PointMail

par 1Point Interactive

Qui utilise 1PointMail ?

L'éditeur offre ses services à toute agence ou tout service marketing à la recherche de fonctionnalités robustes, professionnelles, faciles à utiliser et pour un coût bien inférieur à celui des autres solutions sur le marché.

Description de 1PointMail

1PointMail est une plateforme marketing de niveau entreprise qui permet aux spécialistes du marketing de concevoir et de gérer des campagnes sur plusieurs canaux, offrant ainsi une rentabilité accrue, grâce à des événements planifiés ou déclenchés par des actions, ainsi que des communications personnalisées et hautement ciblées.

La plateforme marketing 1PointMail prend en charge l'ensemble du processus marketing, ce qui inclut la gestion de campagne, la personnalisation, la livraison, la gestion des réponses et le reporting de campagne.

Informations sur 1PointMail

1Point Interactive

http://www.1pointinteractive.com

Fondé en 2009

Prix de 1PointMail

1PointMail n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de 1PointMail est disponible à partir de 49,00 $US/mois.

51910
51911
51912
51914
51910-thumb
51911-thumb
51912-thumb
51914-thumb

À partir de

49,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

1PointMail - Fonctionnalités

Logiciels d'email marketing
Bibliothèque d'images
Campagnes de drip marketing
Conformité CAN SPAM
Contenu dynamique
E-mail découlant d'un événement
E-mails optimisés pour format mobile
Enquêtes clients
Gestion des abonnés
Gestion des listes
Gestion des modèles
Pages de renvoi et formulaires web
Rapports et analyses
Répondeurs automatiques
Tests A/B
Éditeur d'e-mail WYSIWYG
Gestion d'équipe
Gestion des campagnes
Géolocalisation
Notifications basées sur les événements
Segmentation du public
Tests A/B
Actions découlant d'un événement
Base de données de contacts
Campagnes multiples
Gestion des canaux
Gestion des leads
e-mail marketing
CTA personnalisables
Campagnes de drip marketing
Contenu dynamique
Lead scoring
Marketing social
Pages de renvoi et formulaires web
Sales intelligence
Search marketing
Segmentation
Suivi des visiteurs de sites web
Suivi du ROI et de l'analytique
Tests A/B
Archivage et rétention
Bloqueur de spam
Boîtes de réception partagées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réponses
Gestion des signatures
Liste blanche et liste noire
Routage
Récupération de données
Réponses préenregistrées
Suivi des e-mails
Détection de spam
Détection des e-mails temporaires
Détection des serveurs attrape-tout (catch-all)
Vérification de domaine
Vérification de la syntaxe
Vérification des e-mails par lot
Vérification des e-mails à l'unité

Avis sur 1PointMail

Afficher 5 avis sur 46

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,7/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,7/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Jarad W.
President
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/01/2018

"Excellent Deliverability and Motivated Customer Service"

Avantages: 1PointMail delivers to the inbox. Period. As a marketing professional, I've used 2 dozen email service providers at varying price-points, features, and volumes - from sends as low as several hundred to as much as over 1 million contacts. Regardless of volume, deliverability is key and 1PointMail has figured out how to reliably serve large-scale customers at a very affordable price. Their customer support is fantastic. They have always worked with me on my issues through resolution, offered advice and recommendations that have made my campaign perform better, and are always available when we have issues. For the deliverability, service, and price, these guys can't be beat!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/01/2018
Utilisateur vérifié
Director Strategic Services
Conseil en gestion, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/11/2017

"Overall an excellent choice"

Commentaires: Still cannot find a better value for the investment. Does everything I need it to do.

Avantages: Full featured list management, HTML content editor, segmenting and reporting. Dynamic segmenting of lists has proven very useful. The system is set up to ensure lists are clean. The service has been excellent.

Inconvénients: The process for lead scoring could be made a bit easier. Also more native integrations with other technologies such as with Zapier or CRM's.

Réponse de l'éditeur

envoyé par 1Point Interactive le 29/11/2017

Thank you so much for your review. We have done integration with Zapier in the past as well as other custom API work. If there are specific CRMs that you are looking to hook into we would be more than happy to help. In our next major release we are looking to add more details about integration possibilities. As always please reach out to support or your Client Service liaison with any feature request and we will get it scoped!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/11/2017
Valerie M.
Global Partner
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/02/2019

"Customer Support is Outstanding"

Avantages: This software does what I need it to do. The customer service is what I like best - they patiently answer my questions and never make me feel stupid. They even run special queries.

Inconvénients: Sometimes I can't find where things are. The logic isn't the same as mine.

Réponse de l'éditeur

envoyé par 1Point Interactive le 11/02/2019

Hi Valerie,
Thank you for the review, we greatly appreciate it. We do pride ourselves on our customer service, ease of use and transparency. Please reach out to support and let us know what logic is confusing and we may be able to implement a change.

Thanks again,
1PointMail Support

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/02/2019
Mathew H.
Operations Co-ordinator
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2017

"Excellent prompt service"

Commentaires: From the very beginning 1Pointmail have done everything they can to help and educate us on their software and better options that would better suite our business. They are always quick to respond to problems and always seem to go above and beyond what you would expect. Chris has been very helpful and has even been on the phone a number of times to talk us through options and some of the training and problems that we were seeing at the beginning. Overall I would highly recommend 1Pointmail the system is very easy and slick to use.

Avantages: The software itself is very easy to use and all the extra features that it contains is a bonus like scheduling mailings, being able to create your own templates and reuse them is also a options which other systems do not offer. Being able to build a delegate database is also a great option as this allows us to run reports on who is and is not opening our mailings.

Inconvénients: None that I can think of.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2017
Utilisateur vérifié
DIRECTOR, TECHNOLOGY PRODUCTS
Services financiers, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/02/2018

"Great product with great customer service"

Commentaires: The product is extremely easy to use and their reporting suite shows me exactly how my KPI's are being met. Great product

Avantages: This product is extremely easy to implement and use, on the rare occasions when I do have an issue the customer service team is second to none. Compared to the competition 1PointMail is easier and more budget friendly. They work with me to get my KPI's turned into effective email campaigns & their reporting shows me exactly what impact the mailing had with my customers. I can't recommend this company enough.

Inconvénients: Compared to the competition, there is no question that this is the easiest software to use. The only real negative that I have is their customer service team regularly calls to insure that their product is meeting my expectations, if you can even call that a problem.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/02/2018