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à choisir le meilleur logiciel

Description de TrueDialog

Ce service de SMS conçu pour les communications des étudiants et des anciens élèves des universités et des collèges. Conçu par des experts de l'enseignement supérieur, le logiciel cloud TrueDialog offre une solution complète avec des enquêtes, des clics pour faire un don, des conversations à l'échelle individuelle ou à plusieurs millions. Les applications mobiles permettent aux représentants des universités de communiquer de manière transparente avec les anciens élèves et les étudiants à partir d'un téléphone portable ou d'un ordinateur de bureau. La moitié du prix des autres fournisseurs de SMS pour l'éducation. Système d'alerte d'urgence multicanal gratuit.

Qui utilise TrueDialog ?

Clients professionnels et grandes entreprises, call centers, support client, marketing mobile, enseignement supérieur, commerce de détail/eTail, QSR (Quick Serve Restaurants), voyages, loisirs, franchise, CPG, banque, API de développement.

TrueDialog Logiciel - 1
TrueDialog Logiciel - 2
TrueDialog Logiciel - 3
TrueDialog Logiciel - 4
TrueDialog Logiciel - 5

TrueDialog ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

TrueDialog

TrueDialog

4,8 (19)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
73
6
4,7 (19)
4,9 (19)
4,8 (19)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
67
4,5 (82)
4,4 (82)
4,7 (82)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à TrueDialog

Mobile Text Alerts
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie SMS
Messagerie planifiée
Planification des campagnes
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Suivi des médias sociaux
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
TextP2P
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
CM.com Communications Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Communication multicanal
Marketing multicanal
Listrak
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité CAN-SPAM
Gestion des campagnes
Gestion des contacts

Avis sur TrueDialog

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
21%
Joy
Joy
Certifications Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Major Impact

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Texting was a new initiative in our association and it has helped us reach members that we normally lose in our other communication efforts. It has had a huge ROI.

Avantages :

True Dialog is a very easy system to use and manage. It takes very little time and has a major impact on our recertifications.

Inconvénients :

When submitting help tickets, we haven't always gotten the most clear or friendly responses, but the issues were resolved, so that was what was important.

Rick
Rick
Director of Sales (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

This is the M1 tank of text messaging.

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Generally positive overall but they are short-staffed and grown over the years so support response time is below par in my books but great people to work with. No-one hides behind a veil of anonymity and I get genuine follow-ups not just surveys.

Avantages :

If you need high-volume texting, particularly with the capacity for easy two-way conversations then Truedialog is for you. As an agency, we found Truedialog's account management features and in particular their billing structure, the best of any platform we tried. We can create as many layers in an organization, have as many long codes and operators as we need... or shut them off when we don't. It will work just fine for low-volume users too but there are more choices.

Inconvénients :

Great texting platform but we live in an omnichannel world. None of the omnichannel products I've tried is nearly as powerful a texting platform but TD has zero FB, IG, Whatsapp integration available so need to use multiple platforms. It would be great to have TD with omnichannel.

Ian
Marketing Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very simple platform to use with straightforward interface

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

Lots of customization options for managing contacts. Customer support is really great at making sure you are fully compliant. They have an open API to allow you to integrate with other systems as needed.

Bruno
Administrator (É.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Problem Solver, easy to use. The best text messaging software out there!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Keeping touch with customers. Being able to send text message to a wide range of people and since it saves your messages, you are able to keep track and reply to them.

Avantages :

This is the best text messaging software we have ever used. Will not only help us keeping track of our conversations to our customers, it will also make it very easy to manage and reply each of these texts. The system is so simple and easy to use, it will keep you from making mistakes. Using this software also helps you keep your customers engaged with your business by allowing you to keep in touch with them. Take your SMS strategy to the next level!

Inconvénients :

Could use some improvement on the CRM service. Sometimes it also "jams" and takes a while to either receive or send messages, although messages are always "sent" and "received", don't expect it to be received straight away.

Bryan
Email Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

TrueDialogs reliability and customer service is better than anyone

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Our experience with TrueDialog and the team has been amazing. The customer support is top notch and I usually hear back from someone with an hour of submitting a ticket.

Avantages :

The messages get sent almost instantly. With other providers it can take hours for the messages to get delivered. Their segmentation capability and ease of adding custom fields is also not standard.

Inconvénients :

They are doing some upgrades to the UI which I think will be helpful but other than that nothing comes to mind.