Pour qui ?

Enterprise & Business Customers, Call Centers, Customer Support, SMS Marketing, Higher Education, Retail/eTail, QSR, Travel & Entertainment, Franchise, CPG, Banking, Developer API.

Notes moyennes

13 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.6 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.7 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.9 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 79,00 $US/mois
  • Prix Pay as you go or volume priced packages.
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • TrueDialog
  • http://www.3seventy.com/
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur TrueDialog

More Features. Half the Price. Now in our 10th year serving customers, TrueDialog's Enterprise-Grade SMS Platform is built for big business, yet made easy for small business. Text 1-to-millions and also utilize our unique "TrueDialog" feature for multi-user, team-based 2-way conversations at scale. Call Center Module and Mobile Apps pre-built for 1,000s of reps. Integrations with SalesForce, MS Dynamics, Oracle, & others. Seamlessly move between Short & Long Codes. Fully-documented SMS API.

TrueDialog - Fonctionnalités

  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Communications par lot
  • Communications à la demande
  • Contenu interactif
  • Contenu vidéo
  • Distribution d'e-mails
  • Gestion de contenu
  • Gestion des impressions
  • Gestion des modèles
  • Personnalisation
  • Enseignement primaire/secondaire
  • Gestion de l'aide financière
  • Gestion des applications
  • Gestion des candidats
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des frais
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des évaluations
  • Gestion des évaluations
  • Notation
  • Portail libre-service
  • Établissements d'enseignement supérieur et universités
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des newsletters
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés
  • Ciblage géographique
  • Communication bidirectionnelle
  • Gestion des contacts
  • Modèles
  • Notifications en masse
  • Planification des scénarios
  • Application mobile
  • Apprentissage interactif
  • Calendrier des événements
  • Enseignement primaire/secondaire
  • Enseignement supérieur
  • Gestion communautaire
  • Gestion de groupes d'étudiants
  • Gestion de l'orientation
  • Gestion de la sécurité
  • Géolocalisation
  • Outils de communication
  • Sondages et votes
  • Communautés de membres
  • Comptes de membre
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des événements
  • Portail des membres
  • Publication d'offres d'emploi
  • Répertoire de membres
  • Faculty / Staff Management
  • Gestion de l'aide financière
  • Gestion des admissions
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des logements
  • Gestion des programmes d'enseignement
  • Gestion des évaluations
  • Gestions des anciens élèves
  • Informations sur les étudiants et dossiers scolaires
  • Planification
  • Portail étudiant
  • Audience Segmentation
  • Automatisation des e-mails
  • Chat vidéo
  • Chatbot
  • Communication multicanal
  • Distribution de leads
  • Messagerie de groupe
  • Messagerie mobile
  • Planification des rendez-vous
  • Qualification de leads
  • Recommandations de produits
  • Transfert à un agent
  • Attribution de canal
  • Ciblage contextuel
  • Coupons
  • Jeux concours par SMS
  • Marketing localisé
  • Messagerie texte
  • Notifications push
  • Suivi des engagements
  • e-mail marketing
  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes

Avis les plus utiles sur TrueDialog

Problem Solver, easy to use. The best text messaging software out there!

Publié le 02/11/2017
Bruno B.
Administrator
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Keeping touch with customers. Being able to send text message to a wide range of people and since it saves your messages, you are able to keep track and reply to them.

Avantages: This is the best text messaging software we have ever used. Will not only help us keeping track of our conversations to our customers, it will also make it very easy to manage and reply each of these texts. The system is so simple and easy to use, it will keep you from making mistakes. Using this software also helps you keep your customers engaged with your business by allowing you to keep in touch with them. Take your SMS strategy to the next level!

Inconvénients: Could use some improvement on the CRM service. Sometimes it also "jams" and takes a while to either receive or send messages, although messages are always "sent" and "received", don't expect it to be received straight away.

Hands down the BEST SMS Platform and Support you can find

Publié le 31/10/2019
Bryan H.
Director of Email & SMS
Internet, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are able to send millions of text messages without delays in processing and get real time reporting. Its a no brainer.

Avantages: The Customer Support is hands down the best I have seen at any company, usually getting responses within an hour. They are continually innovating and making tweaks to make the product better and faster. The welcome feedback and can make custom changes for you very quickly.

Inconvénients: Nothing bad to say about the software. We haven't really tried any other providers to compare them to but they by far exceed my expectation in terms of customer service.

3Seventy was easy & professional to work with. It was a relatively seamless cut-over!

Publié le 09/08/2017
Kristi H.
Database Administrator/Programmer
Enseignement supérieur, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: 3Seventy gave us a streamlined method of text messaging, where the replies to the texts are also stored in Microsoft Dynamics CRM and the original sender is notified of the reply.

Avantages: 3Seventy's SMS plug-in for Microsoft Dynamics CRM has helped to streamline our Admissions Coordinators texting prospective students. It not only allows you to send the text and store it on the CONTACT record, but if a reply comes back, the coordinator is notified by email. This is means that there is no more sifting through hundreds of incoming text messages and trying to match up the CONTACT with the correct coordinator (original sender) ' it is done automatically. This is a simple and cost-effective method to send (and track) text messages.

Inconvénients: The initial implementation requires a strict 160 character text message. Some of our users would prefer a more variable field that would allow a longer message to be sub-divided into multiple text messages.

We found replying to incoming prospects via text reaches more prospects and is time efficient

Publié le 14/02/2018
John M.
V.P. marketing
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: More sales! All software takes some time to learn use effectively and customer support is almost always available, we have been able to add users quite easily and select area codes we prefer for different markets we are in

Avantages: I have a dashboard and I can see what all of our agents are doing on a daily or weekly basis, review their history and notes. This product provides efficiency and ease of use that allows us to reach more leads than using the telephone with fewer sales agents

Reliable system and support

Publié le 31/10/2019
Lenny T.
VP of Technology
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Ease of use, our developers were able to integrate with the TrueDialog API very quickly. Our users were able to use the system with no problems.

Inconvénients: Overall no issues, customer service has always been responsive and willing to help.

Lire d'autres avis