Yalla

par Yalla

5 / 5 12 avis
Yalla

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Pour qui ?

Yalla is great for startups but will scale for usage in any organization that works in teams. It's ideal for managers that want to help their teams get more organized and for remote working teams.

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $20/mois
  • Prix Free for up to 10 users
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Yalla
  • https://www.yallahq.com/
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Yalla

The most simple to use team collaboration system built by people who are obsessed with teamwork. Yalla helps growing teams keep it all together by minimizing the amount of things that slip through the cracks. It has task and project collaboration, team chat, centralized discussions, easy client management and client collaboration, process and workflow management, and allows for easy prioritization of work on the fly. Yalla is free for up to 10 people with no credit card required.

Yalla - Fonctionnalités

  • Brainstorming
  • Calendriers des groupes
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Correction synchrone
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Écriture coopérative
  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agile
  • Méthodes classiques
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban
  • Accès mobile
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Creation de sous-tâches
  • Gamification
  • Gestion des tâches récurrentes
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Spreadsheet View
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Task Board View
  • To-Do List View

Avis les plus utiles sur Yalla

Great Resource/Time Management Tool

Traduire avec Google Translate Publié le 27/07/2016
Brooke H.
CPA
Comptabilité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Yalla has helped my office to become more productive through task management, time management and team collaboration. The customer service reps have been more than helpful as we learn to utilize this software to its fullest capacity.

Avantages: Very user friendly. Great layout. Even the technologically challenged individuals in my office are able to navigate their way through the software.

Inconvénients: It's doesn't process my tax returns for me ;-)

Time management based on priorities instead of resources is the best thing since cloud services!

Traduire avec Google Translate Publié le 27/07/2016
Dennis M.
President
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: This product has changed the way I manage my staff and plan projects. Now I am able to focus on what is most important to my clients at any stage of a plan. Understanding and seeing what my team is working on allows me to measure productivity and profitability like never before.

Avantages: Simple and quick to set up and utilize. Organize your teams, assign tasks, and off to the races! Simple pictures and icons allow me to move priorities and re-assign resources with a drag of my mouse.

Inconvénients: I can't wait for it to integrate with my accounting software so my time and billing becomes as effortless as project management has.

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