15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Accelevents

Pour seulement 99 $ plus 1 $ par participant, Accelevents automatise le travail manuel associé à votre enchère. Vos participants peuvent enchérir et envoyer eux-mêmes des paiements par SMS ou en ligne, créant ainsi une expérience de collecte de fonds fluide et efficace pour tous. Atteignez un public plus large, acceptez les offres à tout moment et récoltez davantage d'argent.

Qui utilise Accelevents ?

Des événements de tous types et de toutes tailles.

Accelevents Logiciel - 1
Accelevents Logiciel - 2
Accelevents Logiciel - 3
Accelevents Logiciel - 4
Accelevents Logiciel - 5

Accelevents ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Accelevents

Accelevents

4,7 (148)
5 000,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
185
17
4,6 (148)
4,7 (148)
4,8 (148)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
168
11
4,1 (945)
4,1 (945)
4,5 (945)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Accelevents

Cvent Event Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Bizzabo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Swapcard
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Streaming en direct
Whova
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Mises à jour en temps réel
Webex Events (Formerly Socio)
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Planification des événements
vConferenceOnline
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des enquêtes et sondages
Inscription en ligne
Rapports et analyses
Swoogo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Hopin
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Enregistrements
Inscription en ligne
OneCause
Fonctionnalités les mieux notées
Enchères en ligne
Gestion des inscriptions
Traitement des paiements

Avis sur Accelevents

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
78%
4
18%
3
2%
2
1%
1
1%
Andrew
Andrew
VP Digital Experience (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Administrator & User Friendly

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

I've used Accelevents to host virtual events for 3 years in a row. The product is straightforward for event administrators. It gives you the right control to design your event while providing a good interface for attendees. We have been very pleased with the ease-of-use for our attendees too. The 100% browser-based delivery means no downloads for attendees. Our event attendees have continually rated Accelevents very high in our post-event attendee survey. Their support team is fast, and the knowledge base website has answers to most questions.

Inconvénients :

The gamification aspect could be improved in the platform. It's not bad, but it could be better.

Michele
Fundraising Committee (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Accelevents Saved our Auction!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Accelevents really did save our spring auction. When COVID hit and we had to cancel our live event, we knew our fundraising efforts were going to take a big hit. Then we found Accelevents and the staff helped us get our event online quickly and easily. Our virtual auction was a big success! Now we are using Accelevents again for our holiday auction. We are very happy with the platform and the fantastic customer support!

Avantages :

Very easy to use, fast and easy to learn, wonderful customer service, very knowledgeable staff that answered all my questions quickly, and a great price.

Inconvénients :

Would love a bit more customization options for how the website looks and feels. It would be nice to be able to add a short paragraph of verbiage at the top of the auction and fund a need pages. In addition, we would like to be able to reorder the "tabs" so the About tab was first, then the bid on auction items tab, and then the fund a need tab. In other words, we wanted to be able to say a little bit about our organization on the first page that people see rather than having the auction items be the first thing they see.

Claudia
Demand Generation Manager (É.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Adequate Event Platform for 1 Off Events

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

Ease of platform use. Live chat and support.

Inconvénients :

Analytics - They are completely limited and no easy to get the actual information that has value. Integrations - There no integrations to Salesforce and Hubspot are minimal with the necessary tracking requirements not possible to pass through. Registration Source Tracking - There is none if you have host your event on your own landing page. You cannot track where a registration comes from i.e. social media, direct, etc. Does not support events streamed in multiple time zones in any efficient and organized way

Paula
Production Manager (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Customer Service

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : So far so good. I appreciate the ease of use and the onboarding as well as the customer service

Avantages :

The customer service at Accelevents is superb. I have work with many systems/platforms and by far this is the best customer service and response time I have ever experienced.

Inconvénients :

4-day event limitation. Some of our events span more than 4 days.

Vanine
Vanine
Executive Assistant (Arménie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Interactive online event platform

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall we had a great event and got a lot of positive feedback from the participants.

Avantages :

1. The customer service was great: any time we had a question, a problem, or a bug, we got a quick response from the team and an immediate solution. Guys, you rock! Thanks a lot. 2. The pricing is pretty well calculated - the per participant per day payment makes it much easier for us to calculate our cost per participant and makes smaller online events possible and affordable.

Inconvénients :

1. The constant updates that are happening in the backstage - some features were coming and going and after some updates the platform was not functioning well. Which was frustrating, but the supportive team was always there to help out. 2. The platform does not have a mobile or PC app.

Réponse de l'équipe de Accelevents

il y a 4 ans

Hi Vanine, we are happy to hear that you had a great event! We have since added release notes for all updates to the studio and throughout the platform! I hope this helps in the future. We look forward to working with you again.