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à choisir le meilleur logiciel

Description de TenFold

Le CTI de nouvelle génération de Tenfold s'intègre à tous les principaux CRM comme Salesforce, Microsoft Dynamics et les systèmes téléphoniques tels que Cisco, Avaya et Genesys. En connectant votre système téléphonique à CRM, Tenfold vous permet de reconnaître vos clients et de leur répondre au moment de l'interaction. Grâce à des fonctionnalités telles que des fenêtres contextuelles à l'écran, le profil client unifié, la numérotation par clic, la journalisation automatique des appels, la numérotation par présence locale, etc., Tenfold permet aux équipes commerciales, d'assistance et de service d'améliorer leurs conversations avec les clients.

Qui utilise TenFold ?

Les équipes de service client de plus de 10 personnes qui veulent un moyen rapide de gagner en efficacité, d'augmenter leurs revenus et de proposer une expérience client unifiée.

TenFold Logiciel - 1
TenFold Logiciel - 2
TenFold Logiciel - 3
TenFold Logiciel - 4

TenFold ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

TenFold

TenFold

4,7 (151)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
52
14
4,8 (151)
4,6 (151)
4,8 (151)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
213
22
4,1 (766)
4,1 (766)
4,2 (766)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à TenFold

Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des listes d'attente
Historique des clients
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des clients
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
PhoneBurner
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
Ameyo
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Journalisation des appels
InfoFlo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Rapports et analyses
LeadDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels

Avis sur TenFold

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
21%
3
3%
2
1%
Jason
Jason
Manager, Trade Program at Wayfair (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great App for a Growing Sales Team

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Scalable UX and UI software to implement at SFDC launch. Greatly improved productivity metrics shortly after launch (30% increase in KPI) Less failure down time due to excellent customer support.

Avantages :

We have been able to implement, improve and track Sales actitivities, vastly increasing our ability to correlate production with sales performance. The Tenfold dashboard provides an excellent real time view of my sales team's production by hour and connection percentage, both at a high level and granular views. My team enjoys the Dashboard's lighthearted terms for high performers (Overclocker= most phone time, Good Sumaritan = most call notes) and it encourages healthy competition. Tenfold's customer service is fast and effective. They are consistently improving the product are great at implimenting fixes based on feedback.

Inconvénients :

UI can lag infrequently. I would like to see more customized views on the Dashboard in the future although this may affect ease of use.

Joel
Joel
Technology Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Product, needs a few options

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The popup was great. It worked as expected.

Avantages :

I love the idea of a popup when a phone call comes in. The ability to see the information you need about the incoming call before you answer it is extremely valuable. The software performed as expected. The sales team and tech support team were all very friendly and took care of all the issues I had. Good response time and an overall good experience with the company as a whole.

Inconvénients :

There is no ability to customize the popup. It is stuck in one place (bottom right) and can't be moved. Just adding something as simple as being able to move it up and down would make a world of a difference. I don't know how many times the popup got in the way of other information I was trying to look at. It would, of course, be a much better product if the popup were it's own app that could be docked anywhere on the screen. Tying the popup to Chrome really keeps this software from being the best it could be.

John
Co-Founder | Director of Client Solutions and Technology (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Worse support response than Comcast or any company I've dealt with

3,0 l’année dernière

Commentaires : Overall experience is not great and that is 100% attributed to their support response rate.

Avantages :

When it works it is great for tracking phone call communications and activity.

Inconvénients :

Their support response is horrendous. Typically a 2-3 week turnaround time between responses via email.

Michael
Michael
Sales Associate (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

easy and beautiful

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Increased sales, improved service, and more confidence.

Avantages :

It's easy of use, user friendly interface, and it's incredible customer support. With the ability to use special commands, Tenfold is an awesome call capture system. The data of any client can be pulled up easily or just done in an instant. It provides a user friendly interface, with a great set of tools hidden behind. The implementation of instant email, voicemail drops, and magic commands can help you achieve excellent results in whatever field you're in. They have an awesome customer service team that will even check up with you after awhile to see how it's going. Their service is very unique in an industry without a face.

Inconvénients :

It can be a little glitchy. Not to the point where it becomes a detriment, but only a bit annoying. Sometimes it won't respond for a few seconds. But I believe the pros outweight the cons.

Jack
Jack
Manager, Account Management | Trade (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Clean UX and UI! Easy to use!

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

We needed a great platform to record and track all of our calls in a non invasive and easy solution, Tenfold definitely solves for this issue. UI and UX are very important to me in day to day operations of a product. The tenfold pop up has exactly what it needs to have, no more, no less. The popup pops up almost instantly. The reporting and gamification dashboard is easy to use as well!

Inconvénients :

From a reporting standpoint, there is sometimes a discrepancy between the # of minutes on the physical handset, the tenfold pop up and the data that is in Salesforce. I wish that was a manager override button that I could input a call with a specific call length so it feeds into Tenfold and Salesforce. It’d be great if there was a snooze function, where the pop up wouldn’t pop up for a given time in the event one of my reps need to focus on another task at hand.