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Description de ChamberMaster

Le logiciel de gestion des membres ChamberMaster est puissant, facile à utiliser et conçu pour gérer toutes les opérations quotidiennes de votre organisation. Des milliers de personnes dans les chambres de commerce, les sociétés de développement économique et les bureaux des congrès et des visiteurs (CVB) font confiance à ChamberMaster pour gérer leurs informations les plus importantes et aider à promouvoir et à développer les communautés qu'ils servent. Si vous faites partie d'une association sans chambre, essayez GrowthZone, conçue pour tous les autres types de gestion de membres.

Qui utilise ChamberMaster ?

Ce logiciel de gestion des membres est puissant, facile à utiliser et conçu pour gérer toutes les opérations quotidiennes des chambres, des associations professionnelles et commerciales et des bureaux des congrès et des visiteurs (CVB).

ChamberMaster ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ChamberMaster

ChamberMaster

4,3 (19)
3 900,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
24
9
4,0 (19)
4,1 (19)
3,9 (19)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
223
10
4,6 (3 424)
4,7 (3 424)
4,6 (3 424)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ChamberMaster

Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
ProClass
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Inscription de cours
Traitement des paiements
VeryConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Facturation récurrente et des abonnements
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Eudonet
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Gymcatch
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Glue Up
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des inscriptions
Gymdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des étudiants
Traitement des paiements
Raklet
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements

Avis sur ChamberMaster

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
21%
3
16%
1
5%
Scott
Director, Business Advisor and Senior Bookkeeper (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Saves time and money

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

CM is a complete chamber platform. It has everything you need to run your chamber efficiently and cost-effectively. We elected to do the set up ourselves and it was quick and easy to set up. Where we did have difficulty, our implementation person was available and was very willing to help us out.

Inconvénients :

- No direct access to Stripe - which meant that we were not able to implement a number of automations that we would have liked to. - Very US-centric. Would like it to be more 'international'. Stripe charges international credit card rates (2.75% instead of 1.75%). Can't enter non-US addresses in forms. US spelling of everything (Center, zip code)

John
John
Director of Membership and Operational Services (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Organisme social ou civique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

This created great connection to our members, transformed events, & gave us our own app without money

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering group emails, to emailing invoices, to selling event tickets online, and more. It really helped make our Chamber more "current" with the technology the business consumers are used to using online.

Avantages :

This software revolutionized how we held events, sold tickets, and displayed sponsorships on our website. It is easy to use, and embeds the data right in our website, making it look like our staff is on top of it all when it is really automated. It also made it extremely easy for Internet users to become members or buy tickets or add to our community calendar without taking up staff time. The online directory with catergories, sub-categories, and the ability of members to change information and upload links, photos, and video was a game-changer in value to our members. It also allowed us to easily facilitate member-to-member discounts online.

Inconvénients :

There were not enough training videos and tutorials, both for staff and for members. We ended up spending over a year trying to train our members how to change their directory information on their own, and use all of the online features. Additionally, the mobile app for members is a bit clunky and is not as easy to use as the dashboard. It would have been nice to have the app focus on the discounts and other items so members can drive business to each other easily.

Mark
Mark
Program Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

So desperate for an alternative to this garbage!

1,0 il y a 4 ans

Avantages :

ChamberMaster has lots of features, I'll grant it that!

Inconvénients :

I don't have time to describe all the cons of this trash; I have to re-do all the work it just lost. But it requires unnecessary steps to do everything, loses content edits constantly, has horrible content editing features, produces endless error messages, and generally makes me hate my job and life itself if I have to use it for more than 15 minutes.

Allen
President & CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Starter Software

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and events. After searching and trialing multiple products, I settled with Chambermaster based on several selling points. First and foremost, the price point was hard to beat, especially for a non profit. The software provided the features we needed most, and was half the cost of its competitors. Chambermaster stood out on the front end design (website features), which were much more aesthetically pleasing than other options. It did fall short on back end user design (dashboard and user portal for database), however, recent updates have addressed this issue.

Avantages :

Based on price point comparison with functionally, this was the absolute perfect starter software for my organization.

Inconvénients :

Ease of use based on layout and navigation.

Tamara
Executive Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ChamberMasters: The ONLY Chamber Management Software you Need! A+++

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked for the Chamber for 21 years, and I can honestly say that implementing our Chamber Management Software and Website has not only made my job much easier and more efficient, but it has aided in increasing our membership & our revenue; increased our website traffic to more than 43,000 visitors per year; and has even taken our Chamber reputation to a new high within the local business community. From the very first program inquiries; to the website launching; to my many questions or an occasional concern; the staff has been cooperative, delightful, and downright neighborly! I couldn't ask for better customer service experiences!

Avantages :

It is so easy to use and includes everything I need for member and website management all in one place.