15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Subbly

Solution cloud permettant aux entrepreneurs de créer leur propre activité d'abonnement. Les fonctionnalités comprennent un système de gestion des commandes et exportations.

Qui utilise Subbly ?

Non fourni par l'éditeur

Subbly ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Subbly

Subbly

4,9 (174)
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
Intégrations introuvables
4,7 (174)
4,8 (174)
4,9 (174)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
23
4,2 (318)
4,1 (318)
4,2 (318)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Subbly

Chargebee
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
BigCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
WordPress
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Correction en temps réel
Gestion de site web
Amazon S3
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Cryptage
Gestion du stockage de données
Kartra
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des listes
PrestaShop
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Panier d'achat
Podia
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Portail des apprenants
Édition de cours
PayPal
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
TicketSource
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des données client
Planification des événements
Réservations de billets

Avis sur Subbly

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
13%
1
1%
Jonathan
Jonathan
Cofounder of La Box du Filmmaker (Brésil)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Électronique grand public, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Très pratique pour commencer son business rapidement et professionnellement.

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

L'interface back-end est très plaisante à utiliser et il est facile et rapide de créer un site professionnel et opérationnel.

Inconvénients :

Le website éditeur est parfois compliqué à maîtriser. Il n'est pas (encore) possible de dupliquer des abonnement.

Nawelle
Un service client hyper réactif! (France)
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Service client hyper réactif!

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Les différents modèles proposés sont très bien et le service client est vraiment vraiment très réactif!

Inconvénients :

Même si le service client compense beaucoup cela, il reste dommage qu'il n'y ait pas de "mode d'emploi"...

Janet
Janet
Writerly Kits, owner and curator. Novel Minds; life and creativity coach (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Outrageously exceptional customer service

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Excellent.

Avantages :

After extensive research, I chose Subbly for my new subscription box service. The entire process with Subbly is simple. But what stands out above and beyond is the fast, efficient, and friendly customer service. Also funny. These people are human and are a pleasure to interact with. They are quick to respond to any requests, including requests for changes that are not standard on the site. As well, the shopping cart is the cleanest and most efficent I've ever seen. Subbly also keeps a forum right on site for entrepreneurs to request new features, and follows through with the features where they are a good fit. Honestly, I can't say enough about how happy I am with Subbly.

Inconvénients :

No cons. Honestly. Anything that could improve technically, Subbly leaps on it.

Jennifer
Owner and Maker (R.-U.)
Cosmétiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Love subbly ❤️

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Ive rarely needed customer support as its a fairly easy platform to set up and use (i am a technophobe btw! So this says a lot) however on the rare occasion ive needed support the team have been fab! Very quick too. Really cant say that for a lot of big platforms like wix, faire or mailerlite that i use often but are beyond frustrating to work with.

Avantages :

I do love subbly😍 my subbox would have churned out by now without subblys toolkit and the addons function is definitely helping the bottom line and ultimately my stress levels cause for every 1 that leaves at least 2 more have doubled their box 📦 😀

Inconvénients :

They are a newish platform so all functionality isnt in place as yet. The subbly i signed up to 2 years ago is a baby compared to the subbly of today. But they are constantly evolving and taking feedback from founders in the industry so are on the leading edge of all developments so im excited to see where well both end up! 😀

Valeriia
Marketing Assistant (Espagne)
Produits alimentaires, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Unpleasant Experience with Subbly – Not Recommended

1,0 il y a 3 mois

Commentaires : I regret to share our recent experience with Subbly over the past two months. Unfortunately, our interaction with the company has been far from satisfactory, and I feel compelled to detail our concerns for the benefit of other potential users. Firstly, Subbly has consistently refused to provide comprehensive company information, a practice that appears to violate UK laws. Secondly, while their response time is commendable, our communication with Subbly has been consistently unproductive. Our requests were met with rejection, demonstrating a lack of client-centricity on their part. Thirdly, the payment policy of Subbly does not include provisions for refunds. Consequently, we refrained from utilizing their services throughout the entire month, investing valuable time in correspondence with no positive outcome. Upon realizing Subbly's refusal to comply with legal obligations and accommodate our concerns, we made the decision to terminate our association with their services. Despite our unused subscription, Subbly declined our request for a refund. In conclusion, our experience with Subbly has been marred by unresponsiveness, and an inflexible payment policy. We advise potential users to carefully consider these aspects before engaging with Subbly, as our encounter has been both frustrating and disappointing.

Avantages :

Responded quickly, but not enough to resolve our request

Inconvénients :

1. Subbly has consistently refused to provide comprehensive company information, a practice that appears to violate UK laws. 2. Our communication with Subbly has been consistently unproductive. Our requests were met with rejection, demonstrating a lack of client-centricity on their part. 3. The payment policy of Subbly does not include provisions for refunds.

Réponse de l'équipe de Subbly

il y a 2 mois

Unfortunately there was a breakdown in internal escalation processes, and even though I personally reached out to rectify the situation and to explain that we did have the necessary provisions and capabilities for their needs, the ship had unfortunately and understandably sailed. Internally we have done some education and tightened up processes to prevent this happening again. Extending my personal apology again for this mishap, and I wish the merchant the best of luck and future success with their onwards subscription-first mission! Stefan Pretty CEO & Founder