Description de Nutshell

Nutshell est un CRM essentiel pour toute équipe de vente. Agissez plus rapidement, travaillez plus intelligemment et réalisez plus de transactions avec des outils de pointe, des intégrations permettant de gagner du temps, une automatisation des ventes et une assistance en direct de classe mondiale. Les équipes de vente adorent Nutshell. Croyez-en l'expérience des milliers d'entreprises qui grandissent chaque jour avec Nutshell. Nous avons juste besoin d'un CRM efficace et c'est exactement ce que propose Nutshell. – Kristen Hay, Bloomerang.

Qui utilise Nutshell ?

Nutshell est à la fois un CRM performant et un outil de gestion des leads conçu pour les équipes de vente. Les équipes inbound, outbound ou extérieures adorent Nutshell, car il est amusant et facile à utiliser, simple à configurer et vous évite de vous disperser.

Nutshell Logiciel - 1 Nutshell Logiciel - 2 Nutshell Logiciel - 3 Nutshell Logiciel - 4 Nutshell Logiciel - 5

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Nutshell

4,2 (375)
Nutshell
Indisponible dans votre pays
27,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
89
35
4,2 (375)
4,3 (375)
4,2 (375)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
161
80
4,6 (2 697)
4,4 (2 697)
4,4 (2 697)
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Alternatives à Nutshell

Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
e-mail marketing
Salesforce Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation des processus métiers
Contrôles/Permissions d'accès
Rapports et analyses
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Rapports et analyses
Recherche/Filtre
Nimble
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing

Avis sur Nutshell

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,2
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
41%
4
42%
3
13%
2
3%
1
1%
Marilyn
Marilyn
Global Sales Director (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Bang for your Buck

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Avantages :

Reporting and filtering reports. Keeping a track record of our leads.

Inconvénients :

Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

John
National Sales Director (É.-U.)
Machines, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Excellent CRM for our Niche Application - Best of Multiple Reviewed/Used

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Excellent! The customer service has been responsive and the system has been 100% reliable.

Avantages :

Barrier to entry was low with minimal upfront cost needed to evaluate the software. Ease of use for a small company with minimal resources to devote to developing, executing, and maintaining the system.

Inconvénients :

So far the only con that we have experienced has been in the reporting functions. This could be a by-product of our unique needs or our lack of resources available to investigate it further. It does seem limited compared to Salesforce.

Prescott
Prescott
President (É.-U.)
Exploitation minière et métaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered.

2,0 il y a 6 ans

Commentaires : We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Avantages :

Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Inconvénients :

Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

Madalynn
IT/Projects Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

An Elegant Yet Powerful CRM

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We are now better organized with our sales process and are more collaborative. This allows us to keep our important information in one place that is easy to use and work as a team to get things done!

Avantages :

I love the filtering ability with our companies and people lists. It allows us to really drill down and get the exact metrics we want. We are better able to see a lot of information at a glance in a dynamic way.

Inconvénients :

I would love more options when emailing groups of people in the system. Currently, I need to only use templates when emailing groups and I would like to be able to type out the email in one shot instead.

Rashid
Partner (Australie)
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Nutshell product review

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : I have used a number of different systems including Zoho, Hubspot, Pipedrive. I like Nutshell's flexibility and ease of use.

Avantages :

Tags - are the most used feature - so I can easily segment lists. The ability to sort with multiple tags. Easy importing from a spreadsheet.

Inconvénients :

Having to add a tag into the system BEFORE uploading a contact spreadsheet. If the tag doesn't already exist - the import fails. Which is an extra step and a waste of time.