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à choisir le meilleur logiciel

Description de Aiveo

Solution cloud pour les particuliers et les équipes de petite et moyenne envergure. Parmi les fonctionnalités figurent la gestion du temps et la gestion de tâches.

Qui utilise Aiveo ?

Aiveo est destiné aux petites et moyennes équipes de développement de logiciels.

Aiveo Logiciel - 1
Aiveo Logiciel - 2

Aiveo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Aiveo

Aiveo

4,4 (151)
1,00 $CA
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
1
4,4 (151)
4,6 (151)
4,3 (151)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
7,16 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
160
20
4,1 (14 526)
4,3 (14 526)
4,2 (14 526)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Aiveo

Jira
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des problèmes
Gestion des tâches
Méthodes Agiles
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Création de tableaux de bord
Intégration des collaborateurs
Workflow configurable
Redmine
Fonctionnalités les mieux notées
Définition des priorités
Gestion des tâches
Suivi des statuts
Bugzilla
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Piste d'audit
Trello
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
ClickUp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Projets multiples
Smartsheet
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Planification et programmation de projets
Suivi des projets

Avis sur Aiveo

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
44%
3
6%
Lonnie
Lonnie
Chief Executive Officer (Moldavie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

My favorite tool for bug reporting and feature selection

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Simple template designs that are easy to customize. Kanban and Scrum compatible. Easy to visualization work loads. Quick results for identifying sprint shortcomings and ahead of schedule. Its free for small teams.

Inconvénients :

There are times when I wanted to use algorithms for calculating time.

Omondi
Omondi
Associate Programs Coordinator (Kenya)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recherche, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It offers the Solutions to Project Management Problems

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Can help a project manager to determine and understand the inefficiencies in a project and work on improving them.

Avantages :

It can support both individual and teamwork planning. Managers can also use it to track the progress of a project, give recommendations and adjust timelines to suit the needs of the project. It is also relatively cheap to acquire.

Inconvénients :

Cannot work offline, since it is a cloud-hosted. Adding a new task involves a lot of processes and tends to be time-consuming.

Jean-Baptiste
Developper (Canada)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Nice but not complete

3,0 il y a 8 ans

Commentaires : The design is simple and efficient. The user experience can be improved: for example, changing the status of a task is not visual enough - (example: http://imgur.com/a/5WFMS in Bugify that I use) Key missing and important functions for me :
- No API available in Aiveo, my Bugify system is connected via an API to all the applications that I develop (Filemaker apps, apps with React Native, projects under Laravel in PHP)
- Aiveo does not allow you to create custom fields in the tasks screen. For example, web browser, operating system, client number. Each project has different custom fields.
- Be able to link Aiveo to other platforms: Toggl, Teamweek, etc.
- Create new tasks by sending to an email address for each project (better for my customer)
Task Board is a nice feature that i have not on Bugify.

Avantages :

Tasks board, design easy, customizable workflows

Inconvénients :

No API, application feel closed and not connected with other services

Madeleyne
Madeleyne
Asistente Administrativo (Venezuela)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

AIVEO excellent administrator and bug tracker.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : In my personal opinion this tool has been used very little time and has given me great results, Thanks to its basic functions make my work much more professional being punctual at the time of completing my projects in the stipulated time.

Avantages :

AIVEO has been the most powerful software that I have used, it has helped me to work with ease detecting any failure that my projects may have. Allowing me to solve them in time and thus be able to complete my tasks as a team in a short time.

Inconvénients :

I can say that one disadvantage that I have been able to find from AIVEO is that it is usually slow when it comes to updating.

Lars
Lars
Owner (É.-U.)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Lightweight, easy to use...but could use some finesse still

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : I really enjoy Aiveo's overall interface, but there could be some more granular control over the ticket editing itself. For example, to be able to change priority from the list of tickets rather than having to click a ticket and THEN click Edit in the top right would be so awesome...those extra clicks can become tiresome if you have a lot of tickets to modify. Same goes for other attributes. Or, at least being able to edit the ticket when you click into it (somewhat like a Live Edit mode). In addition, having some text formatting options within the ticket such as bolding, italics and underline, checklists and ordered/unordered lists would really be welcome...and inline images! Basically, a WYSIWYG editor seems like it would suffice more here than just a standard text area field. Otherwise, it's a great system with a lot of control and ability to organize how you see fit.

Avantages :

Lightweight, fast, easy to read

Inconvénients :

Too many clicks to edit a ticket, the description box is just a standard text area.