360e

360e

par 360 Enterprises

Qui utilise 360e ?

Construit à l'origine pour les électriciens, 360e gère le flux de travail pour toutes les petites et moyennes entreprises contractantes, qui tentent d'améliorer les opérations pour la gestion des bureaux et les techniciens/employés sur le terrain.

Description de 360e

Créé à l'origine pour les entrepreneurs en électricité, 360e est un logiciel tout-en-un de devis, de planification, de suivi et de facturation conçu par des entrepreneurs, pour les entrepreneurs. Il optimise l'efficacité et les profits, tout en éliminant les problèmes opérationnels quotidiens qui entravent les profits. Puissant, flexible et facile à utiliser, 360e gère tout, des appels de service aux appels d'offres plus importants, grâce à un système unique, tout en reliant de manière transparente les opérations de bureau et de terrain. Conçu pour les petites et moyennes entreprises.

Informations sur 360e

360 Enterprises

http://my360e.com

Fondé en 2015

Prix de 360e

360e n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

360e - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des interventions
Accès mobile
Base de données de contacts
Devis
Facturation
Gestion des contrats
Gestion des expéditions
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Planification
Recouvrement des paiements sur le terrain
Routage
Signature électronique
Suivi de l'historique des services
Suivi du temps en ligne
Accès mobile
Devis
Facturation
Gestion des clients
Gestion des contrats
Gestion des ordres de travail
Planification
Pour sous-traitants en commerce et/ou électricité industrielle
Suivi du temps

Avis sur 360e

Afficher 5 avis sur 17

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Robin K.
Office Manager
Fabrication électrique/électronique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/07/2018

"Best Software we have tested and we have been using it for over a year"

Commentaires: Great support team, awesome response time, good value for the money spent.

Avantages: The ease of converting our quotes to jobs. Making edits is very simple and user friendly. Our customers love the layout of the quotes and invoices.

Inconvénients: At first, it was difficult to search for jobs, but they did correct that with a search bar that was more intuitive.

Réponse de l'éditeur

envoyé par 360 Enterprises le 26/07/2018

Thank you for the kind words Robin. We try our best!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/07/2018
Courtney C.
Marketing, Ops & Customer Service
Fabrication électrique/électronique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/02/2020

"Robust AND Customizable"

Commentaires: Overall, the team is communicating more effectively and are on the same page about upcoming jobs or projects; additionally, we have a better understanding of our costs for jobs and where we can optimize spend and save. My favorite thing about 360e? Their customer support. If we do not understand HOW to do something, or would like something to function in a different way, you have people you can contact directly and they are people you can count on. Shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for making this transition which seemed IMPOSSIBLE very possible.

Avantages: What I liked most about 360e was the ability to bring my business development team, project management team, accounting team, and field staff together on one platform.

Inconvénients: What I like least about the software is that "alerts" and "tasks" are not automatic pop-up reminders; rather, you have to know where they will be and make it a point to look at them.

Réponse de l'éditeur

envoyé par 360 Enterprises le 18/02/2020

Thank you for the great review. We are delighted to be part of your success and will continue to work hard for you.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/02/2020
Tessa R.
Office Administrator
Génie mécanique ou industriel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/07/2018

"Review"

Avantages: I find it nice that everything is in one place and easily accessible to other employees.

Inconvénients: We have experienced many glitches and this has affected the accuracy of reports. Ultimately making them unreliable.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/07/2018
Cameron B.
President
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/08/2019

"Happy customer"

Commentaires: Accessibility to the product in the field and inter-company communication on project status

Avantages: Great value, agile development/support team that is open to suggestions and working with you. Looking forward to seeing this product continue to develop and expand.

Inconvénients: Implementation took longer than expected/hoped. Looking back, my timeline was unrealistic not realizing the development needed to tailor the product to our business and having enough time for our business to review and adopt the new software. Building an implementation timeline ahead of time would have mitigated this entirely.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/08/2019
Johnny G.
Service Manager
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/12/2019

"Game Changer"

Commentaires: 360 has improved our business processes in more ways than I can count. Before using 360 we used paper service tickets, Microsoft word documents for our proposals and paper time sheets. The ability to organize every aspect of our jobs within 360 saves us time and money. We have found as well that the ability to have real time job reporting and tracking has made us much better at becoming profitable estimators on every job we do. It was a tough transition from paper to digital but the decision to switch to 360 has proven to be one of the best investments we have made as a company. The tech support and customer service with 360 is also exceptional.

Avantages: -real time tracking of hard costs per job
-easy to build small job quotes
-organizes jobs without the use of paper. All current and past job information at your fingertips
-keep track of employee time sheets per job
-profit and loss reporting per job and overall business
-ability to upload images and documents to quotes and jobs.

Inconvénients: -minor glitches from time to time. More often than not it is operator error.

Réponse de l'éditeur

envoyé par 360 Enterprises le 02/01/2020

Nothing makes us happier at 360e than customer success stories. It's an absolute pleasure to support your business and to see the results in action.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/12/2019