Description de Sine

Logiciel complet de poste de travail pour les visiteurs, les entrepreneurs, le personnel, les étudiants et les coursiers. Approuvé par JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas et des milliers d'organisations à travers le monde. Les utilisateurs réguliers peuvent "s'enregistrer" à l'aide de leur smartphone ; les hôtes peuvent accueillir les clients préenregistrés à l'avance et être avertis par SMS, e-mail ou l'application Sine de l'arrivée des visiteurs. Installation instantanée, logiciel facile d'utilisation avec tout le matériel fourni via la boutique en ligne mondiale. Assistance 24 heures sur 24 et version d'essai gratuite de 30 jours. Aucune carte de crédit n'est nécessaire.

Qui utilise Sine ?

Marché de la gestion des visiteurs et des sous-traitants

Sine Logiciel - 1 Sine Logiciel - 2 Sine Logiciel - 3 Sine Logiciel - 4 Sine Logiciel - 5

Sine ne vous convainc pas tout à fait ?
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Sine

4,4 (588)
Sine
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
74
10
4,3 (588)
4,2 (588)
4,4 (588)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
175
10
4,0 (811)
3,9 (811)
4,0 (811)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Sine

UKG Ready
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Profils des employés
Rapports et analyses
Proxyclick
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
WhosOnLocation
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Aruba ClearPass
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Suivi des activités
VPN
SwipedOn
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
The Receptionist for iPad
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
iLobby
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
VisitorRego
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Sine

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
1
0%
Dave
Dave
Network Supervisor (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We were looking for a local solution with better support when required, the support over the trial process was great, I was able to get answers to questions and was lots offered support to help me get going, with that in mind the setup was straight forward little support was needed.
We looked at Sine with the view that we could use to check in/out staff at a later date (via the app), helping us keep track of who is on/off site in emergency situations, the SMS function is a great way to also assist here for unaccounted visitors

Avantages :

Simple to setup and get operational and simple to use from the end point, The App for signing in works a treat for our contractors, also the email alerts when their is an issue like the printer stops helps us be proactive to fix. overall very easy to setup and deploy Recommend checking it out.

Inconvénients :

Jump in price between the Medium and Enterprise, another level for "large" I feel would be a good idea. for now the medium plan works for us, so not an issue, bulk SMS is another feature I would like to see in the future

Utilisateur vérifié
Associate, Data Services (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Feeling safer already!

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

We've been using Sine for about six months now, and have mostly great reactions to report. The ease of use and universality of the iPad is one of my favorite things, as it didn't take much at all to get used to and the iPad could serve us multiple purposes. We have been utilizing the name badge printer on a daily basis as well. Sine has overall improved our visitor management and given us a much-needed peace of mind.

Inconvénients :

We do wish that the printer was more user-friendly; we can't connect it to our wi-fi since we require usernames and passwords, and therefore have had a harder time setting the printer up manually. Maybe in the future, colored badges would be an option, since the lighting isn't always the best and some of our black-and-white badges either wash out or appear too dark. In general, I will say Sine is very easy to use and the customer service is very responsive.

Patricia
Patricia
Administrative Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

It helps businesses improve productivity

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : One of the main problems we faced was the time and effort required to create and update employee schedules manually. Sine's scheduling automation feature has greatly reduced the amount of time and effort needed to create and maintain schedules, freeing up more time for me to focus on other tasks. Additionally, the real-time notification feature has helped improve communication within our team and has reduced the number of errors and miscommunications related to schedule changes.

Avantages :

I found the scheduling automation feature of Sine software to be most helpful. I was often overwhelmed with the task of creating and updating employee schedules manually. Sine's automation feature allowed me to set rules and preferences for scheduling, and the software would generate a schedule for me based on those rules and the availability of my team members.

Inconvénients :

The one thing I found least helpful about Sine software was the limited customization options for the scheduling calendar. While the calendar was functional and easy to use, I would have liked more options to customize the layout and appearance of the calendar to better suit the needs of my team.

Warwick
Security (Australie)
Sécurité et enquêtes, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review - MDC.

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Some people visiting say question in contractors field a bit complex - also floor level only allows level 1 entry details. Stylus pen does not work on panel well.

Avantages :

Its ok, but don't know why we still also have to fill in paper based registers as well. Doubling up of workload. Needs area for card numbers to be placed by visitors, so we can reconcile card audit at end of day.

Inconvénients :

Some people have put details in and when go to use it again details not there, so they have to restart again whole process. Seems to happen at times after a software update.

Réponse de l'équipe de Sine

il y a 6 ans

Thanks for taking the time to review and provide some feedback, Warwick. We don't provide stylus pens, but reach us at hello@sine.co and we'll gladly make some recommendations on the best options. :) Provided your returning visitors use the same mobile or email on the returning visit, their details will be remembered and pre-populated; offering a fast check in experience. Our scan and track function would make card allocations a lot easier for you. View this guide and let us know if it's of interest. https://help.sine.co/knowledge-base/scan-track/ Also, any existing paper based systems and registers can be incorporated into our system. Reach us any time via online chat, email or phone and we'll gladly discuss where we can help. Full support page via https://help.sine.co/

Ian
Assurance Manager (Australie)
Énergies renouvelables et environnement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Sine Review

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Positive - this came along at just the right time when we needed a streamlined process to manage visitors during COVID.

Avantages :

Easy to customise to work the way we want it to.

Inconvénients :

The QR code scanning feature can be tricky for visitors to use.