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Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Management

Description de Honeywell Forge Visitor Management

Logiciel complet de poste de travail pour les visiteurs, les entrepreneurs, le personnel, les étudiants et les coursiers. Approuvé par JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas et des milliers d'organisations à travers le monde. Les utilisateurs réguliers peuvent "s'enregistrer" à l'aide de leur smartphone ; les hôtes peuvent accueillir les clients préenregistrés à l'avance et être avertis par SMS, e-mail ou l'application Sine de l'arrivée des visiteurs. Installation instantanée, logiciel facile d'utilisation avec tout le matériel fourni via la boutique en ligne mondiale. Assistance 24 heures sur 24 et version d'essai gratuite de 30 jours. Aucune carte de crédit n'est nécessaire.

Qui utilise Honeywell Forge Visitor Management ?

Marché de la gestion des visiteurs et des sous-traitants

Honeywell Forge Visitor Management Logiciel - 1
Honeywell Forge Visitor Management Logiciel - 2
Honeywell Forge Visitor Management Logiciel - 3
Honeywell Forge Visitor Management Logiciel - 4

Honeywell Forge Visitor Management ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Management

4,4 (593)
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
14
4,3 (593)
4,2 (593)
4,4 (593)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
55,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
31
5
4,8 (315)
4,7 (315)
4,9 (315)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Honeywell Forge Visitor Management

The Receptionist for iPad
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs
iVisitor
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Aruba ClearPass
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Suivi des activités
VPN
UKG Ready
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Versement direct
iLobby
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Données en temps réel
Self Check-In/Check-Out
WhosOnLocation
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Envoy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs
Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Proxyclick
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs

Avis sur Honeywell Forge Visitor Management

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
1
0%
Dave
Dave
Network Supervisor (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We were looking for a local solution with better support when required, the support over the trial process was great, I was able to get answers to questions and was lots offered support to help me get going, with that in mind the setup was straight forward little support was needed.
We looked at Sine with the view that we could use to check in/out staff at a later date (via the app), helping us keep track of who is on/off site in emergency situations, the SMS function is a great way to also assist here for unaccounted visitors

Avantages :

Simple to setup and get operational and simple to use from the end point, The App for signing in works a treat for our contractors, also the email alerts when their is an issue like the printer stops helps us be proactive to fix. overall very easy to setup and deploy Recommend checking it out.

Inconvénients :

Jump in price between the Medium and Enterprise, another level for "large" I feel would be a good idea. for now the medium plan works for us, so not an issue, bulk SMS is another feature I would like to see in the future

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Feeling safer already!

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

We've been using Sine for about six months now, and have mostly great reactions to report. The ease of use and universality of the iPad is one of my favorite things, as it didn't take much at all to get used to and the iPad could serve us multiple purposes. We have been utilizing the name badge printer on a daily basis as well. Sine has overall improved our visitor management and given us a much-needed peace of mind.

Inconvénients :

We do wish that the printer was more user-friendly; we can't connect it to our wi-fi since we require usernames and passwords, and therefore have had a harder time setting the printer up manually. Maybe in the future, colored badges would be an option, since the lighting isn't always the best and some of our black-and-white badges either wash out or appear too dark. In general, I will say Sine is very easy to use and the customer service is very responsive.

Warwick
Security (Australie)
Sécurité et enquêtes, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review - MDC.

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : Some people visiting say question in contractors field a bit complex - also floor level only allows level 1 entry details. Stylus pen does not work on panel well.

Avantages :

Its ok, but don't know why we still also have to fill in paper based registers as well. Doubling up of workload. Needs area for card numbers to be placed by visitors, so we can reconcile card audit at end of day.

Inconvénients :

Some people have put details in and when go to use it again details not there, so they have to restart again whole process. Seems to happen at times after a software update.

Réponse de l'équipe de Honeywell

il y a 7 ans

Thanks for taking the time to review and provide some feedback, Warwick. We don't provide stylus pens, but reach us at hello@sine.co and we'll gladly make some recommendations on the best options. :) Provided your returning visitors use the same mobile or email on the returning visit, their details will be remembered and pre-populated; offering a fast check in experience. Our scan and track function would make card allocations a lot easier for you. View this guide and let us know if it's of interest. https://help.sine.co/knowledge-base/scan-track/ Also, any existing paper based systems and registers can be incorporated into our system. Reach us any time via online chat, email or phone and we'll gladly discuss where we can help. Full support page via https://help.sine.co/

Andrew
Chief Operating Officer (Australie)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy setup and great functionality

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Sine have been good to work with on initial setup and are easy to reach when needed. I have been disappointed that they dismiss our dashboard requirements as this is functionality that is standard with every other offering I have used.

Avantages :

Very quick and easy to setup. Interface looks good and i've found functionality to be better than the alternatives.

Inconvénients :

We need a customer visible dashboard to display number of people on-site which Sine cannot do and they don't have it on their roadmap. Talking to them about adding this basic functionality has not yielded positive results.

Sanice
Marketing & Operations Associate (Australie)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy to implement

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Very easy to implement and customise - highly rate how helpful the team was in getting this deployed quickly as part of our Covid response plan.

Inconvénients :

Everything works well. Some extra customisation would be nice but not essential.