Qui utilise Iterable ?

Le produit cible les marketeurs de croissance dans les entreprises de biens de consommation dans les secteurs de l'e-commerce/du commerce de détail, du divertissement, de la livraison, de l'éducation et du recrutement.

Description de Iterable

Iterable est une plateforme de marketing de croissance qui permet une véritable pertinence omnicanale à grande échelle. Iterable permet aux spécialistes modernes du marketing de croissance de tirer parti des données démographiques, comportementales et événementielles des abonnés en temps réel pour créer des messages pertinents et personnalisés sur tous les canaux. Avec Iterable, les spécialistes du marketing peuvent segmenter avec succès les utilisateurs, créer des flux de travail, automatiser des points de contact et tester des stratégies à grande échelle sans support technique.

Informations sur Iterable

Iterable

http://www.iterable.com

Fondé en 2013

Natively multi-channel
Sophisticated workflows
Real-time analytics
Powerful segmentation
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Iterable - Alternatives

Plus d'alternatives à Iterable

Avis sur Iterable

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Note globale

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Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,4
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,2

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Alan C.
Content Marketing Manager
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/09/2020

"Fantastic email marketing software with great workflows"

Commentaires: Overall we've had a very positive experience with Iterable that has given me autonomy over email marketing and have had not to rely too much on developers to help me achieve my email marketing goals.

Avantages: The WYSIWYG editor for emails is really nice because I can build emails without any code and make them look on brand and functional. The workflow tool is also really powerful for building automatic campaigns that continually perform well.

Inconvénients: Iterable feels like it just slow sometimes. Loading campaigns, saving templates, navigating to different parts of the software. If the pages and elements loaded faster it would feel a lot more snappy.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/09/2020
Utilisateur vérifié
Lifecycle Marketing Manager
51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/04/2018

"Easy to use with potential for powerful customization"

Commentaires: Overall, I would definitely recommend Iterable. As much as SFMC and others have dominated the market, their data structures and backend setup are more archaic and not easily scalable without custom implementation (SFMC frequently has to shuffle databases around based on client volume since many share instances and the larger ones can take an entire instance down). Although I think Iterable has some catching up to do in terms of more robust customization capabilities, and certain platform capabilities, I still think it's an innovative new tool that has a promising future to bring more powerful function than the old school platforms can keep up with.

Avantages: The interface is intuitive and easy to use. Having no prior experience, I was able to jump in quickly and navigate through setting up an email blast within a day. The object based data setup is also easy and intuitive to understand, despite coming from a traditional "relational tables" platform and background.

Inconvénients: There are certain key features of an Email Platform that I find lacking for Iterable. Nothing show stopping, but things that I would have thought would be intuitively built in: no auto-suppression can be applied based on send classification (transactional vs. marketing), basic date comparison logic is not available (should be easy for eng to build, given they just need to set additional functions), no re-usable global content blocks available (think of SFMCs Content Areas, where you can house snippets of code, or static html, and wherever needed pull that content in to multiple emails, without having to recreate the same code over and over again - universal footer, header, etc).

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/04/2018
Kim B.
Director of Engineering
Services aux consommateurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/11/2019

"Rainbows and unicorns promised"

Commentaires: Automatic blame deflection of any issues we've raised, canned responses and total failure to meet promised value

Avantages: Cart abandoner targeting promised, non-engineer self-service of complex marketing and retargeting campaigns.

Inconvénients: Blaming Segment for failure to merge anonymous events with identified users, blaming Segment for integration failures that caused significant loss of data. Awful limitations of workflows. No ability of non-engineers to actually successfully self-service on pretty much any features. Zero interest on actually enabling us to leverage the service to create value

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/11/2019
Raja D.
Email Operations Manager
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/05/2018

"Great innovative, growing product and highly recommended."

Commentaires: This product helps us daily with our email marketing needs.

Avantages: What I like is since I started using Iterable, the product has been evolving and getting more innovative. I enjoy the workflow section on the UI. I enjoy when my team needs product enhancements, they are willing to hear our needs out and work on improving. I like the great customer success team and always helping us. Finally, the upper management and when in need being available to get in discussion with any further needs we might have.

Inconvénients: I would really like the segmentation piece to be improved. I would like to work with Iterable on needs here as I have found many flaws that I have iterated, but yet not gotten solved. Like searching for a number of campaigns that are similar all at once instead of doing OR's with tons of campaign ids. To be able to query a full workflow.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/05/2018
Utilisateur vérifié
Digital Director
Relations publiques et communications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020

"Rare Gem"

Commentaires: We use Iterable every day to protect the sender reputation of our clients doing mass mailing. Couldn't do without.

Avantages: It's rare that a software company like Iterable has such helpful customer support. Even in silly questions with help on mocking up emails, they are so willing to help and fix the problem we are experiencing. Great direct integrations with gravity forms and even better workflows!

Inconvénients: Only complaint with iterable is you do not have the ability to recall a send. Wish the emails went out a bit slower in case of emergency... or at least wish you had the option to slow down send times.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020