Sapaad

Qui utilise Sapaad ?

Conçu pour les restaurants, les cafés et les chaînes de restauration rapide de toutes tailles, des petits cafés aux restaurants multichaînes ainsi que le modèle de franchise. Souscription simple et abordable basée sur les abonnements, à partir de 59 $ seulement.

Description de Sapaad

Sapaad est un système de gestion de restaurant et de point de vente basé sur le cloud. Idéal pour les commerces allant des petits cafés aux restaurants multichaînes, il prend en charge les commandes sans réservation, à emporter, sur place, à livrer à domicile et en ligne. Sapaad est convivial et adapté à tous les appareils. Les tarifs à la carte à partir de seulement 59 $ par mois conviennent à tous les budgets.

Gestion des stocks optimisée pour les restaurants, gestion des recettes, création de menus, gestion des call centers, tableau de bord professionnel en DIRECT, système d'affichage pour la cuisine et bien plus encore.

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Informations sur Sapaad

Sapaad

http://www.sapaad.com/

Fondé en 2013

Sapaad Logiciel - 1
Sapaad Logiciel - 2
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Vidéo de Sapaad
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53,99 $US/mois
69,00 $US/mois
s/o
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Sapaad

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Sapaad - Fonctionnalités

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  • Accès hors ligne
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • Bons de commande
  • CRM
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des taxes de vente
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
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  • Rapports personnalisables
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  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de caisse : afficher la liste complète

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  • Gestion des employés
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  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taxes de vente
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  • Historique des transactions
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  • Rapports et statistiques
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  • Saisie de commande
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
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Logiciels de caisse pour restaurants : afficher la liste complète

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  • Gestion des remises
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  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
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  • Suivi des commandes
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  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

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  • Géolocalisation
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  • Rapports et statistiques
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  • Suivi des commandes
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Logiciels pour les traiteurs : afficher la liste complète

Sapaad - Alternatives

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Avis sur Sapaad

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Note globale

4,3/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,5
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 3,7

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Chad G.
Founder & Proprietor
Restaurants, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2018

"Easy-to-use system. Top notch customer service!"

Avantages: I was unhappy with the POS software we were using previously and researched hundreds before I found Sapaad and signed up for the free demo. It seemed to have pretty much everything I was looking for. We use it for table management, cash register, printing bar, kitchen and customer tickets, reporting on sales and inventory. It's cloud based so it's much easier for the staff to work with. Our old system had to be loaded on every POS and device.. it was a pain. It's so easy to see exactly what's going on at the restaurant if we aren't there. We really like that. On other systems the "remote" login is only for viewing stats or things, not full on. Your customer service is top notch. I don't think I've ever said that about any company. They get back with useful and relevant information always less than 12 hours and they've even made some changes that we've asked for. As far as a feature, I'd have to say that the ease of seeing our sales history and which products are moving the best (or worst) is probably my favorite feature. Before I'd have to export all the data and then import it into Excel and run it through a system I had created. This is MUCH easier... and, I can do it from my phone on a train!

Inconvénients: Since we are a full service restaurant, we have specific needs over other business types. We'd like to have the ability to transfer individual items between tables. Now we have to void the item and add it to the other table. Also it would be great if we can label a table instead of a static number. We have a lot of regular customers coming in and it would be great if we could customize their table in the system with their name perhaps. It makes service a lot easier. These are only the small stuff. Overall, we like the system and we have adapted to it, which is great.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sapaad le 09/07/2019

Hi Chad, thanks for taking your time to write such a thoughtful review. And we're happy to hear you rave about our support team. They work extrememly hard to cater to all our customers' requests as soon as possible, be it through phone or email. We're constantly looking for ways to improve our system and user experience. We've already implemented some of the features you brought up but have much more awesome ones lined up in the near future! We'll be sure to update you once they've launched!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2018
Zakarya Z.
CEO
Restaurants, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2018

"Best customer service over competition!"

Avantages: Sapaad is great. It's practical, easy to use. It's accessible from any device and I can have multiple user points. Sapaad has been incredibly effective in helping us visualize our business performance and stay connected to my business on the go. What I like most is the customer support. They're always available and helpful and hands-on with assisting when required, say if we're facing an issue or internet is lagging. It's one of their biggest advantages. After-service is super important for businesses like ours. There are similar products and systems out there, but Sapaad's customer service gives them an upper hand over the competition.

Inconvénients: What I like least is that it should work efficiently while offline. I know there is an offline mode that allows punching of orders, but if we have no network or there's a power failure, things slow down and it becomes a hassle. What would be more convenient is a manual process that allows the orders to be printed in the kitchen. Secondly, there should be a search mechanism in the CRM to search by customer name. People change their number often, searching by name would be good. Also collaborating with other food aggregator platforms would make life easier.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sapaad le 09/07/2019

Hi Zakarya, thanks for finding the time to write such a wonderful review! We love hearing about how effective Sapaad is for restaurants of all types and sizes. Thank you for mentioning our customer service! We value each and every feedback we receive and are always looking for new ways to improve our user experience. We actually have some cool new features lined up that may not only address your feedback but also improve other aspects of your restaurant workflow. We'll be sure to notify you once they launch!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2018
Mark M.
Food & Beverage Director
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/05/2021

"Not Worth the Low Cost!!!"

Commentaires: I think the people at Sapaad want to do a good job, everyone I have talked to has been very polite. However kindness does not take away from the fact that this entire software is a Beta version at best and not ready for actual implementation in a full service restaurant. I don't even think it would be good for QSR. I

Avantages: Absolutely nothing. The inventory program is possibly the only redeeming quality of this product, but it is mediocre at best

Inconvénients: Where do I begin!
- Unable to enter tips on Walk-In Orders
- Unable to merge tables
- Unable to make a floor layout for your dining room
- KDS does not display servers names on ticket so kitchen has no idea who rang in the ticket
- Servers have to log in using an email and password, no keycode for quick entry
- If you would like to enter in discounts, server must either have full access to give discounts or they must log off and the manager must log in, in order to give discount
- Tagging food items for proper reporting is a convoluted process
- Inventory system is not designed to consider purchasing alcohol

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/05/2021
Nicola C.
Founder
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2018

"Easy access of monitoring sales and identifying trends"

Avantages: As our business developed, we researched POS tech providers who could provide a comprehensive solution to fit our unique operations. We found Sapaad to best complement our meal plans and our day-to-day operational requirements. We can easily set up our custom meal plans in Sapaad and schedule it for weekly or monthly. Meals are auto-printed in the kitchen on the day and prepared fresh. Sapaad provides easy access to monitoring our sales and revenue with live reports. We love that we can identify sales trends in our business, at a glance!

Inconvénients: The software is easy to learn and we have had no difficulty in learning it ourselves. But I think on-site training and support would be more effective. Having said that, it has been fine for us and we've also had help when required.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sapaad le 09/07/2019

Hi Nicola, thanks for writing a review! We at Sapaad love hearing about how different business types use our system. Sapaad was built to fit every type from small cafes and QSRs to kiosks and meal plan services. And we're happy to announce that we now offer both on-site and remote assistance to train each and every staff. We have some other great features lined up in the next few months that we know you'll absolutely love! We'll be sure to update you once they've launched.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2018
Abdul hakim Q.
Founder & Owner
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/05/2019

"Accurate and user-friendly system"

Avantages: I like the accuracy and that all my business information is online and up-to-date. Sapaad provides detailed reports of my restaurant performance that have helped me in streamlining my operations and decision making. I can access my reports from anywhere as it is online. The system is very user-friendly. I am pleased with the current features in Sapaad since it has everything I need for my restaurant business.

Inconvénients: I found the pricing for registering a new branch a bit high.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sapaad le 10/07/2019

Hi Abdul, thanks for writing a review! Sapaad is great for business owners because of its powerful dashboard that gives users rich reports and insights to make informed business decisions. Plus, since it's cloud-based, it can be accessed anytime and anywhere!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/05/2019