Qui utilise Condo Control Central ?

Tous les membres impliqués dans l'exécution, la maintenance et la vie dans une société de copropriété, une association de propriétaires et les strates. Cela inclut les gestionnaires de biens, la sécurité, les membres du conseil, les résidents, etc.

Description de Condo Control Central

Gagnez du temps et économisez de l'argent en automatisant la gestion des biens grâce à ce logiciel web leader complet et facile à utiliser. Les fonctionnalités comprennent : l'intégration comptable, les paiements en ligne, la réservation de prestations, les demandes de service et plus encore. Ce logiciel web est conçu pour les syndicats de copropriétés, les immeubles en copropriété et les propriétés. Il offre un moyen simple pour rationaliser votre maintenance et vos opérations pour les gestionnaires de biens et les locataires.

Informations sur Condo Control Central

Condo Control Central

http://www.condocontrolcentral.com

Fondé en 2008

Prix de Condo Control Central

Condo Control Central n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Condo Control Central - Fonctionnalités

Logiciels de gestion immobilière
Base de données de propriétaires
Biens commerciaux
Calcul des pénalités de retard
Facturation
Gestion de l'impôt
Gestion de la maintenance
Gestion de site web
Gestion des assurances
Gestion des contacts
Gestion des frais
Gestion des portefeuilles
Gestion des propriétés résidentielles
Portail des locataires
Portail des propriétaires
Suivi de location
Suivi des locataires
Suivi des locations
Suivi des logements inoccupés
Traitement des paiements
Vérification de crédit
Base de données de biens
Base de données de membres
Gestion de site web
Gestion des calendriers
Gestion des comités
Gestion des documents
Gestion des ordres de travail
Gestion des événements
Traitement des paiements

Avis sur Condo Control Central

Afficher 5 avis sur 43

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Utilisateur vérifié
Digital Marketing Manager
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/10/2018

"simple but powerful"

Commentaires: Its a great product, and highly customizable, so if there is a feature you need there is a high chance they can add it for you.

Avantages: It was really simple and easy to use, and it has all the features you would need in a property management software. I would say its more for condos and hoa, you can use it for rentals too.

Inconvénients: Could not think of any to be honest. It's an overall solid platform.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/10/2018
Gowri S.
General Manager
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/10/2019

"Easy to Use Condo Management Software"

Commentaires: I have been using Condo Control Central for the last 3 years to assist in managing my condominium corporations. I love the way I can easily send announcements to everyone associated with the condominium from owners to tenants to staff on building related issues quickly and easily. CCC team listens well to feedback and implements product upgrade requests much mnore quickly than other software in the market.

Avantages: The software is easy to use and can be learned very quickly. The interface is clean and self explanatory.

Inconvénients: The maintenance that takes place at 9:00 p.m. in the night. If this can be pushed back to later in the night or early hours like 5:00 a.m., it would be perfect.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/10/2019
Branka K.
Manager, Start-up
Construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/05/2020

"Fantastic Customer Service "

Commentaires: I 've been using CCC for many years. From the fantastic customer service to customization options I can apply to different sites, it's made my work much more orginezed and effective.

Avantages: I can apply to different sites, it's made my work much more effective.

Inconvénients: Not having full acces from the app on my phone.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/05/2020
Utilisateur vérifié
Director/Treasurer
Services et installations de loisirs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/10/2018

"A basic program."

Commentaires: CCC is a big improvement over emails for recordkeeping because it allows access to the entire board and keeps track of outstanding issues. But there aren't good search features so that as time goes on it is more and more difficult to find records of past issues. Also the requirement to post a service request then go back in to add photos is cumbersome - you should be able to attach photos when creating the request.

Avantages: It provides a communication platform for multiple categories of users to connect and access information. It is generally offered to client buildings free by property management and security companies.

Inconvénients: The library function is very limited re size of documents permitted and the organization of documents. The reporting functions are awkward making it difficult to search for or organize issues that were the subject of complaints or incident reports. The summary reports don't show key information so the detailed reports need to be reviewed.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Condo Control Central le 20/11/2018

Hi there,

We truly appreciate your feedback! I wanted to let you know we heard your feedback and we implement changes in our new reporting system that addresses all those issues. Please contact your account manager at (888) 762-6636 so they could assist you further.

Thank You,
Condo Control Central Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/10/2018
Anna C.
Condominium Manager
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/10/2018

"Reasons for recomendations"

Commentaires: Excellent system, service from the staff, and reasonable rates.

Avantages: Condominium management offices need to move forward on electronic access of information on residents, such as phone #'s, vehicle info, # of electronic fobs/card access, lease agreements, vacation info when resident is away on vacation etc.
Resolved the need to communicate with 2000 residents in a condominium community, by being able to post notices, on upcoming events and more.
Our security desk to have access on information of all residents.
Very easy to learn, even for non computer users
Our residents find it very useful to book amenities on line and then come and pay
The ease of being able to pass on contractor events with security staff, being able to read reports written, without having to print.
The ability to use the PO system appears to be very useful, it is too bad I am not obtaining authority to use.
I did experience the Proxy service and was very glad that was available. What a time saver.
I look forward to using more services that CCC may be able to offer in the near future.

Inconvénients: Requests and changes must wait for one month.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Condo Control Central le 20/11/2018

Hi Anna.

Thank you for your response! We aim to make all changes and updates the same day they were requested, but making system changes may take a little longer. We apologize for any inconvenience and your customer success manager will be contacting you to see how we could rectify this issue.

Thank You,
Condo Control Central Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/10/2018