Description de Envoy

Utilisé par des entreprises comme Box, Pandora et Yelp, Envoy est un produit d'enregistrement des visites qui modifie la façon dont les visiteurs sont accueillis dans de nombreuses entreprises du monde entier. Les entreprises modernes se débarrassent des méthodes d'enregistrement papier et utilisent Envoy pour fournir une expérience simple et rapide sur iPad. Envoy automatise l'impression de badges, les notifications d'hôte et les accords juridiques pour une visite plus sécurisée et plus agréable. Envoy a fourni ses services à plus de 14 millions de visiteurs dans 62 pays différents. Lisez l'étude de cas pour savoir pourquoi POPSUGAR aime Envoy.

Qui utilise Envoy ?

Toute entreprise cherchant à moderniser sa réception, avec comme souci principal la satisfaction des visiteurs et la sécurité.

Envoy Logiciel - 1
Envoy Logiciel - 2
Envoy Logiciel - 3
Envoy Logiciel - 4
Envoy Logiciel - 5

Envoy ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Envoy

Envoy

4,8 (416)
Indisponible dans votre pays
119,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
34
4,8 (416)
4,6 (416)
4,8 (416)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
69
6
4,7 (49)
4,3 (49)
4,8 (49)

Alternatives à Envoy

Robin
Fonctionnalités les mieux notées
Indicateur de disponibilité
Réservation de bureau
Réservation en ligne
The Receptionist for iPad
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des flux de travail
Suivi des indicateurs clés de performance
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Sign In App
Fonctionnalités les mieux notées
Emprunt et restitution en libre-service
Gestion des inscriptions
Suivi des visiteurs
Worksphere
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Données en temps réel
Importation et exportation de données
Teem
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation de chambres
Réservation en ligne
Suivi des visiteurs
Sign In Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
SwipedOn
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs

Avis sur Envoy

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
16%
3
1%
2
0%
1
0%
Neil
Neil
Sr QA Analyst (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Envoy is the best solution for managing visitors on multiple floors and managing package delivery.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It really is a simple solution for front desk communication, it cuts down on the panic when a VIP arrives and you need to locate their contact. Staff really appreciate getting the instant message with a photo of the visitor. Signing in is as easy as 123, first name and last name and an e-mail. Also responding to a notification is literally a one-click deal. It really cuts down on the build up of packages at front desk. It is simple and it is a great tool for the front of house operations.

Avantages :

Having tried out various solutions over the past 5 years. It is obvious that Envoy is the best solution for managing visitors on multiple floors and managing packages. It is convenient to set up the iPad app, users appreciate getting notifications when Interview candidates arrive at the front desk, they can get a notification message by E-mail or Text message and Slack instant message. Also when packages arrive for employees, they also get a photo of the package label sent to them, this is great for locating priority packages, once collected the user just clicks on a button to mark it as picked up.

Inconvénients :

Our location uses Apple iOS iPad minis with 8 inch screens, the app is certainly a stable build for iOS devices. However the few brief moments when I decided to use Envoy on a Android smart phone I did experience several crashes. That was annoying but I believe these bugs may have been addressed in a more recent build. For now we decided to only use the iPads as they seem to do the trick.

Brett
Director of IT Infrastructure (É.-U.)
Mode et vêtements, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Saves time for receptionist, increases security, add professionalism

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Envoy has become an integral part of our environment. With connections to Active Directory, Teams, and OneDrive we have streamlined the visitor notification and NDA process. We are able to pre-register visitors to speed up their check-in time using the Outlook add-in. Using the Deliveries feature saves our receptionist and mail room additional time, while letting employees know immediately when something arrives for them. In addition to the portal record of all visitors, along with their picture, the Teams notifications give our employees a record of their visitors to refer back to when needed. It's also helpful now that all visitors have a badge to be able to glance down at it if you forget their name ;-).

Avantages :

Envoy is very well designed for corporate environments. Our initial goal was simply a system that allows us to record and badge all visitors primarily for security reasons. We chose Envoy for the ability to notify users of visitors using email/Skype/Teams, which saves our receptionist time trying to track people down, and the ability to ask visitors to digitally sign an NDA.

Inconvénients :

The integration was not difficult for our IT team, and the features and integrations have expanded significantly since we started using it in 2017. My only gripe would be the annual premium subscription and label rolls are a bit pricey for an organization of our size, but it is not excessive compared to other options.

Dominique
Operational Global Account Manager (France)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Amazing Experience with Envoy - Highly Recommended!

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall, I'm very pleased with my experience with Envoy. It has proven to be a reliable and efficient service that has made my life much easier.

Avantages :

Envoy has great customer service and their product is easy to use. The features are intuitive and the customer support team is always available to help. I've been using Envoy for a few months now and couldn't be happier.

Inconvénients :

The only downside I've experienced with Envoy is the cost - it is a bit expensive compared to some of the other options available.

Fred
Facility Manager (Canada)
Génie mécanique ou industriel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Envoy, super powerful, hard to use and pricey!

2,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Responsive UI. Printing reports was very nice.

Inconvénients :

Floor Plan editing, cost, and updating floor plans was lousy as I had to recreate all my spaces.

Ryan
Campus Security Specialist (É.-U.)
Construction, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

2022 Takeaway

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : The representatives have been very helpful and available when needed and most visitors are impressed by the system.

Avantages :

The system has a professional appearance and ease of use that visitors respond well to.

Inconvénients :

Not easily adaptable to meet the unique needs of a specific business, not security focused.