15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Namely

Namely est une plateforme RH que les employés aiment réellement utiliser. Namely est une technologie performante et facile d'utilisation qui permet aux PME (de 25 à 1 000 employés) de gérer leurs ressources humaines, leur paie, leurs avantages sociaux et leur gestion des talents en un seul endroit. Associé à une des meilleures prises en charge et au consulting en avantages sociaux, chaque client de Namely obtient le logiciel et le service dont il a besoin pour fournir un excellent service de ressources humaines doublé d'une culture d'entreprise forte et engagée. Retrouvez plus d'informations sur le site de l'éditeur et réservez votre démo gratuite dès aujourd'hui !

Qui utilise Namely ?

PME (de 25 à 1 000 employés) qui recherchent une solution cloud conviviale pour leurs besoins en matière de gestion des ressources humaines, de la paie, des avantages sociaux et des talents.

Namely Logiciel - 1
Namely Logiciel - 2
Namely Logiciel - 3
Namely Logiciel - 4
Namely Logiciel - 5

Namely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Namely

Namely

4,2 (438)
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
54
4,2 (438)
4,0 (438)
4,0 (438)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
125
60
4,5 (146)
4,5 (146)
4,6 (146)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Namely

Bob
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi des vacances/congés
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Reporting et suivi de projet
ELMO Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des formations
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses
Personio
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Profils des employés
Rippling
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Inscriptions aux avantages en ligne
Versement direct
Clockify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Paycom
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
SAP SuccessFactors HXM Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des évaluations de la performance
Suivi des vacances/congés
ADP Workforce Now
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct

Avis sur Namely

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
49%
4
31%
3
9%
2
7%
1
4%
Victorien
Gestion de Clientele (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Meilleur logiciel

4,0 il y a 8 mois

Avantages :

Namely est un logiciel très facile à utiliser.

Inconvénients :

Il est souvent lent dans son utilisation.

MD Abu
MD Abu
Chief Marketing officer (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great Human resource management tool to bring efficiency at workplace.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, I am very satisfied with the software. It has made the HRM of our corporation more convenient & effective.

Avantages :

It is a very convenient system to make the HRM more easy & effective. It helps to manage the system remotely & sync all the information instantly. The software is very easy to implement & has a great User interface.

Inconvénients :

The software is already a great build but sometimes it becomes clumsy to manage all the data at once.

Réponse de l'équipe de Namely

il y a 2 ans

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that you've enjoyed using our platform.

Alan
Alan
Human Resources Generalist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Namely is an intuitive and simple payroll software

4,0 il y a 9 mois

Commentaires : Namely does a great job with tax notices, so we never have to worry about anything getting lost in the shuffle. Employees can access a great HRIS system. Regular use of the system by staff members is evidence of its value. Having all of the company's paperwork and personnel files in one place is helpful.

Avantages :

I appreciate how quick and easy it is to check my benefits and salary. Leave of absence requests can also be submitted. The onboarding procedure at Namely is streamlined. It's useful for maintaining legal conformity. The payroll system I use has a very responsive customer service team.

Inconvénients :

There are sometimes too many hoops to jump through and paperwork to submit before a desired change can be implemented. For instance, the system required us to acquire and present an authorization letter of the IRS in order to change the company name. For some reason, filing taxes under the new name wasn't good enough.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Would recommend for small to medium size organizations

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Will recommend for sure as customer service is great and helps to find the solution for you..

Avantages :

The customer service is outstanding and can't complain about it. From the end user's perspective, it is great to see all the information in one place, such as benefits, changes over time in benefits and PTO, payroll, and birthdays, etc.

Inconvénients :

Could not create an organizational chart, and the reporting does not meet our needs due to our more complex structure.

Andrew
Head of People and Culture (É.-U.)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Avoid at all costs

2,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : We are already exploring moving off the platform, just two years after joining. That should tell you how bad the experience has been. We have had to add other tools to utilize functionality that is native in Namely, but simply doesn't work (like org charts). We are paying more for less.

Avantages :

When we started out, we had an 80% great implementation team, and the only part that was lacking was payroll. Well, 2+ years later the *only* think going well is payroll, but issues still exist that we told them about *at implementation*. So what do I like best? Literally just our Payroll Admin. She is fantastic and does a terrific job.

Inconvénients :

Things were bad with Namely, then they were acquired by a benefits brokerage and the tech has definitely taken a backseat. Simple things like LOA administration are not even built into the tooling, and their support is a mess. After 2+ years, we finally have a dedicated rep, and he is trying, but their team doesn't even know their own tech. I asked a question about a feature that *should* be necessary in expense reimbursement, for audit compliance. Their support said it didn't exist. I found it buried in the back end *by accident* two weeks later. That does not inspire confidence.

Réponse de l'équipe de Namely

le mois dernier

Hi Andrew, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that your time with Namely hasn't met your expectations over the past two years. Your feedback is crucial, and we appreciate your insights. We are delighted to hear that your payroll administrator has been a highlight; we know how important it is to have reliable and efficient support in this area. We’ve been actively working to improve our support and technology offerings. In January 2024, we launched a 24/7 support structure to provide better assistance with employee maintenance, reporting, payroll processing, and more. We've also been focusing on enhancing our HRIS workflows and refining roles to make your experience more seamless. We welcome the opportunity to better support your organization. You can contact our client services team 1.855.626.3591 or also work with your Client Relationship Manager directly. We're dedicated to earning back your trust and confidence.