15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Qwilr

Gagnez du temps et des contrats en remplaçant vos offres PDF par des pages web interactives, attrayantes et adaptées aux mobiles qui sont faciles à créer et à réutiliser.
* Bon éditeur WYSIWYG
* Outils de devis interactifs et riche en médias
* Bouton d'acceptation avec e-signatures et paiements
* Intégrations avec Slack, Zapier, applications comptables (Xero, FreshBooks et QuickBooks) et CRM (Salesforce et Pipedrive)
* Bonne analyse de documents
* Outils de sécurité avancés

Qui utilise Qwilr ?

Qwilr s'adresse aux entreprises qui veulent prouver leur avant-gardisme en transformant leurs documents PDF en pages web intelligentes, interactives et adaptées aux appareils mobiles.

Qwilr Logiciel - 1
Qwilr Logiciel - 2
Qwilr Logiciel - 3
Qwilr Logiciel - 4
Qwilr Logiciel - 5

Qwilr ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Qwilr

Qwilr

4,6 (384)
35,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
14
4,5 (384)
4,3 (384)
4,6 (384)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
131
27
4,4 (1 095)
4,2 (1 095)
4,3 (1 095)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Qwilr

PandaDoc
Fonctionnalités les mieux notées
Signature électronique
Signature électronique
Sécurité des données
Ceros
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Intégration des médias sociaux
Stratégie de marque personnalisable
Google Docs
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Google Slides
Fonctionnalités les mieux notées
Modèles personnalisables
Outils de collaboration
Partage d'écran
CANVAS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Portail étudiant
Tests et évaluations
Better Proposals
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Modèles
Signature électronique
Microsoft PowerPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Correction hors ligne
Mise en forme de texte
Présentation hors ligne
Adobe Creative Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Importation et exportation de contenu
Montage vidéo
Retouche numérique
Conga Contracts
Fonctionnalités les mieux notées
Rédaction de contrats
Signature électronique
Suivi de la conformité

Avis sur Qwilr

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
29%
3
3%
2
1%
1
1%
Tommy
CEO
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Qwilr has been a great program to streamline my business operations!

4,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Benjamin
Benjamin
Photographer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Photographie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Transform static documents into dynamic, engaging experiences

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : I've been using Qwilr to create, track and plan my estimates and proposals.

Avantages :

I like that Qwilr creates engaging and flexible documents to fit my proposal needs. The program is very user friendly and blends with my brand's vision well.

Inconvénients :

It's pricing is a bit expensive for a single-person business. I really appreciate the product but when looking to cost cut, I've been considering other options.

Renee
Co-Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easiest Proposal Creation Tool On The Market

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are in the Advertising and video production business. We have always needed a workflow where we can get our proposals or propositions to clients fast so we can get to business. Soon as we started using Qwilr we were able to create templates of our most popular services to be able to use them for future proposals and send them out almost instantly to our prospects to take a look at and get their feedback right away.

Avantages :

The simplicity of this software is what makes it a "must-have" for agencies or businesses that need to send proposals to clients on a daily or weekly basis. I have tried countless of other software's that claim to be the same but I always end up frustrated with their User Interface that makes it hard to figure out how to change simple objects, texts, or images etc. Qwilr by far has been our best proposal tool for getting those signatures from clients and money in the bank faster!

Inconvénients :

At the moment there is not much I would change about Qwilr. As a designer, I would love to have the ability to make custom design changes without much code such as more click and drag design features but that's something I desire for almost every single software I use. At the end of the day this software does what it's meant to do and exceeds at it.

Robert
Robert
Business Development (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Wrong fit

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : The Qwilr sales team pitched Qwilr to us as a contract management tool, when in fact it is designed for building proposals for digital services. There are many perceived issues with Qwilr that reflect our team's attempt to use Qwilr for a use case it was not built for. If you need to send digital/marketing services proposals, this could be a great fit for you.

Avantages :

Clean user interface. Conceptually, if you are building simple proposals they can come across as quite visually appealing.

Inconvénients :

Generally, the document editing component is pretty tough to utilize and quite rigid. Things like the price table have a one size fits all approach to presenting information. Document management is complicated, it's very easy to lose a specific document/template, especially if you have a handful of users all creating documents. Notifications were not reliable for views/signatures.

Fatura
Accounting Manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best Quoting and CPQ Solution For Business

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

I like Qwilr because it makes proposal management easy Coupled with digital signature solutions, this software makes signing electronically easy The software also makes quoting and handling our CPQ needs easy

Inconvénients :

Well, there hasn't been causes for alarm and Qwilr works best

Grant
Chief Sales Officer (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Proposals, that count

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Qwilr, has allowed us to greatly improve our proposal sending to clients, and better layout the pricing and items they are getting so they better understand it! Best of all they can adjust the items on their side so they can see how it would change the total price

Avantages :

We choose Qwilr over the other software we had looked at, particularly because of it's calculation tools for the total. It was the only software we found that could add discounts across multiple sections, and properly relate totals together. This allowed us to use it for our more complicated pricing structures for all the adons for our systems.

Inconvénients :

Better Export to PDF would be ideal, as we find it sometimes messes with the layouts a little when we try and print them! But as we mostly deal with online sends this very rarely effects us.