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à choisir le meilleur logiciel

Description de LiveCall

LiveCall est un logiciel de rappel et de génération de leads gratuite. Celui-ci vous permet d'augmenter le nombre d'appels de vente entrants avec les personnes qui visitent actuellement votre site web. Des algorithmes intelligents préqualifient les visiteurs dotés des plus forts potentiels et les engagent à demander un rappel téléphonique. Un client clique sur le widget et saisit son numéro de téléphone. LiveCall appelle automatiquement votre gestionnaire des ventes et le client. Le logiciel les connecte ensuite à une même ligne en moins de 25 secondes !

Qui utilise LiveCall ?

Le principal marché de l'éditeur réside dans les entreprises disposant déjà d'un call center. LiveCall fonctionne à merveille, quel que soit le lieu de vente des services/produits offrant une marge de vente élevée et le lieu de conversation avec les clients.

LiveCall Logiciel - 1
LiveCall Logiciel - 2

LiveCall ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LiveCall

LiveCall

4,9 (7)
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
9
4,9 (7)
5,0 (7)
5,0 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
22
4,0 (18 749)
4,0 (18 749)
4,1 (18 749)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LiveCall

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Gestion des clients
Liine
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Participation des patients
Qualification de leads
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
ActiveDEMAND
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des e-mails
Gestion des leads
ClickPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des clients
Rappels
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des e-mails
Gestion des tickets de support
Lead nurturing
Close
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
CallPage
Fonctionnalités les mieux notées
Qualification de leads
Saisie de leads
Vérification et validation de leads

Avis sur LiveCall

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
14%
Danuta
Danuta
Za¿o¿ycielka (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

LiveCall helped me to make my first sale

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : More incoming sales calls (~30% boost)
Higher conversions to scheduling visits in my bridal salon
Much better customer's experience

Avantages :

It fits perfectly into my sales process. In my business, I usually have to talk with a potential customer to advise about my products and schedule a meeting. LiveCall helped me engage girls who visit my website and offers them an easy way to contact me. I like the software a lot because it does not distract me from work (answering emails or live chats is a problem in my case). All I need to do is answer more incoming calls. These are usually new customers. In fact, I've managed to make my first sale even before launching my brand. The girl that I've called back in 25 second was shock how quick it happened. That make the conversation about my products much easier.

Inconvénients :

The dashboard is a bit outdated. They should also work on reports so I have more information about the visitors. Other then that, it's pretty cool.

Mateusz
Mateusz
Project Manager (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Livecall doubled our sales

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Easy for use. Complete integration with our Call Center software. Very good widget customization. Gives a lot of leads with a small effort ;)

Inconvénients :

Dashboard sometimes crashes and there's no data or its out of date

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Best website tool to generate quality leads

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

This is the best tool available to generate quality leads. The widget is awesome to entice users to leave their mobile number and receive a callback. You can customize widget easily to match your website color theme. I will recommend it to every website owner to generate quality leads. This worked better for us as compared to Chat Tool.

Inconvénients :

I didn't find any option to customize fields, the only information the user can share is a mobile number. Perhaps an extra field should work to allow users to enter their email or name.

Kinga
CEO (Pologne)
Meubles, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not only I love to use that plugin - my customers also!

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : My customers are positively surprised when I call them back in 25 seconds. With Livecall we started receiving around 60% more calls than before. For me, that plugin is a new type of customer support approach. I like Livecall also as a lead capture. My website visitors very often are curious about the promise of calling them back in 25 seconds so they trying to test that plugin. That's a good way to get high-quality leads. Moreover, once you talk with them through the phone it's easier to build trust and close the deal. If you care about customers service - that plugin is must have for your business! I am 100% sure that you will be happy with the results.

Réponse de l'équipe de LiveCall

il y a 8 ans

Kinga, thank you so much for your review!

Arkadiusz
IT Director (Pologne)
Matériaux de construction, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use CallCenter Software

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Very easy to set up and use. Low on cost. Perfect way to get high-quality leads.

Inconvénients :

Nothing. LiveCall plugin works as we wanted to.

Andrew
CEO (Allemagne)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

LiveCall increases # of inbound sales calls.

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : For my business, where I need to talk to prospective customers over the phone before they buy LiveCall is a great solution. It's like livechat but with audio conversations vs. typing. The only cons: their backend is not very intuitive.

Réponse de l'équipe de LiveCall

il y a 9 ans

Thank you for the review.

Mario
COO (Allemagne)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Happy customers and more sales

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : If you would like to have your customers happy because they can reach you easier; and more leads becoming paying customers, then Live Call is the tool you want to use. Simple, easy to use, and excellent customer service formt he Live Call team

Réponse de l'équipe de LiveCall

il y a 9 ans

Tkank you Mario!