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Description de ConnectWise Automate

ConnectWise Automate, anciennement LabTech, est la seule plateforme RMM conçue pour fonctionner comme vous le souhaitez, car elle a été conçue par un MSP spécialement pour les MSP. Conçue avec une technologie d'agent de pointe, Automate offre une visibilité centralisée sans précédent des systèmes informatiques de vos clients. Ses moniteurs performants intégrés vous alertent lorsque des problèmes informatiques sont détectés. Vous pouvez ainsi résoudre les problèmes de manière proactive avant qu'ils ne provoquent des temps d'arrêt pour vos clients. Commencez votre version d'essai gratuite !

Qui utilise ConnectWise Automate ?

Fournisseurs de services informatiques et MSP (prestataires d'infogérance)

ConnectWise Automate Logiciel - 1
ConnectWise Automate Logiciel - 2
ConnectWise Automate Logiciel - 3
ConnectWise Automate Logiciel - 4
ConnectWise Automate Logiciel - 5

ConnectWise Automate ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

4,1 (127)
2,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
110
5
3,6 (127)
3,9 (127)
3,6 (127)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
112
3
4,1 (74)
4,1 (74)
4,0 (74)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ConnectWise Automate

N-sight
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Contrôles/Permissions d'accès
Suivi des serveurs
NinjaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des correctifs
Atera
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Alertes et remontée des problèmes
Kaseya VSA
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Notifications en temps réel
Suivi des serveurs
Datto RMM
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Gestion des correctifs
Surveillance en temps réel
Join.Me
Fonctionnalités les mieux notées
Appels audio
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Streaming de présentation
LogMeIn Central
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Gestion de la base de connaissances
Surveillance en temps réel
GoTo Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Pulseway
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès mobile
Suivi des serveurs

Avis sur ConnectWise Automate

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
3,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
28%
3
14%
2
2%
1
6%
Daren
Daren
President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Connectwise Automate

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Avantages :

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Inconvénients :

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Génie mécanique ou industriel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Avantages :

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Inconvénients :

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Infrastructure review to perfection

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : I think it has been an average work experience with conect wise, for this reason we lowered the level of work, we believe that it gives us ideas, it gives us a look from outside the company, we like this since it is not always good to get involved alone In solutions from the same company such as those offered by Google, you have to look at new horizons, in the same way the generation of infrastructure has its strengths and being able to monitor development remotely has had good results.

Avantages :

We like to use this program with the team to be able to do a thorough review of our network and IT environments in general, it is always good to have an external look at our products and in their development it is crucial to be able to obtain good development ideas.

Inconvénients :

Security compliance in this sense is due, we believe that we have our own solutions that far exceed the capacity of Conect Wise, in this sense it does it wrong, we have obtained gaps and it is not compatible enough to be linked to another separate security system.

Benjamin
IT (É.-U.)
Compagnies aériennes/Aéronautique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées précédemment :

Should be call "Connectwise Autodraft"

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Avantages :

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Inconvénients :

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Ian
Prevent Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great For Ticketing and Monitoring

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : We have a great overall experience using ConnectWise Automate. It has helped us stay a leader in our industry and has made our MSP a better organization. We would highly recommend to any company looking to support remote clients effectively.

Avantages :

The ticketing with ConnectWise automate and reporting is accurate and helps make business decisions. We are able to keep track of all our issues and then address them with the same software. We like how easy it was to setup and has been a great tool for all of our technicians.

Inconvénients :

We did not like how the agents will fail to install certain applications even though they are working on other agents. It's hard to decipher the logs to trouble shoot issues and administrators take some time to learn the program. There is a need for more third party patching options.